Mug in motorblok

Gerard

MF veteraan
9 jul 2010
2.852
2
Groningen/Tynaarlo/Assen (TT)
Dat nu net mij dat moet overkomen :/

Oliepijl net even gecheckt, en zag dat er iets te weinig inzat 8-)

Doppie er af en wil een fles van de stelling pakken, draai me om en zie net dat er een mug op de rand van de vullopening gaat zitten...

Als ik dichterbij kom vliegt de mug het blok in!! -O-

Ik wachte even af, maar ik zag hem er niet meer uitkomen :?

Mijn mannetje maar even gebeld, en volgens hem zal het hele blok uit elkaar moeten ;(

Durf hem ook niet te starten B|

Weet iemand een truuk om de mug uit het blok te lokken '(
 
olieaftapplug eruit..olie af laten lopen. Olievuldop eraf en de compressor erop zetten...blaast ie er zo uit..mocht dat niet willen, je carter eronderweg.

Maar probeer eerst eens wat stroop aan je peilstok te doen, misschien komt ie daar op af
 
niet door je blok laten vliegen, want dan klinkt je fiets als een goldwing.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... :+

verder... damn, ik wist niet dat het alweer vrijdag is, die week is echt om gevlogen.. :o :+
 
Ik ga de dierenbescherming bellen, of nee nog beter Greenpeace.
Even serieus, daar ga je geen last mee hebben, gewoon rijden met dat ding.
Ik heb in de middle of nowhere ooit een oliedopafdichtring in het carter laten vallen. Geen keus, we moesten door dus gaan rijden, en uiteindelijk 8000km later pas eens olie en filter ververst, er kwamen heel kleine reepjes en flintertjes zooi uit. (note, dit was een suzuki met aparte oliezeef)
 
Muggen in de olie schijnen juist een positief effect te hebben.
Ín de moto gp rijden ze er al mee, en ik verwacht dat er binnenkort ook met muggen verrijkte olie voor de gewone motorrijder op de markt komt. :)
 
Was het een gewone "hollandse" mug, of een Zuid-Aziatische Parambo Mug van een kilootje of 35. Zo'n mug eet in één hap een complete Gnoe op!
Een Parambo Mug wil je niet in je blok. Maar je wil ook niet dat 'ie er uit komt! Voor je het weet eet hij uit woede de gehele kinderboerderij (inclusief kinderen!!!) leeg!

:+ (onnodige smilie)
 
Was het een gewone "hollandse" mug, of een Zuid-Aziatische Parambo Mug van een kilootje of 35. Zo'n mug eet in één hap een complete Gnoe op!
Een Parambo Mug wil je niet in je blok. Maar je wil ook niet dat 'ie er uit komt! Voor je het weet eet hij uit woede de gehele kinderboerderij (inclusief kinderen!!!) leeg!

:+ (onnodige smilie)

je moet trouwens maar hopen dat het geen Milwaukee mug was.... dan staat die fiets morgen al olie te lekken en te roesten.. :o

en zeker niet gaan rijden dan, of de onderdelen stuiteren er zo af...

er is een fabriek in Milwaukee waar ze echt al jaaaaaaaaaaaren grote problemen hebben door die beesten, in zowat elk blok dat ze maken kruipt wel zo'n kreng in, ze houden het niet bij... O-)
 
En denk er nou de volgende keer aan: 'een goede voorbereiding is het halve werk!'


Dus braaf je olie wisselen in een malaria-net

malaria-net.jpg


Dat weet toch iedereen! *D
 
Zou ook heel goed nog een wraakactie kunnen zijn.
Kijk eens goed naar je vizier en koplamp zitten daar enkele van zijn familieleden tussen?
Hoor je een regelmatige tik in het blok met de motor uit ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan