Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

  • 16 januari

    Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

    Stemmen: 8 72,7%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis De Bengel

MF veteraan
7 jul 2003
1.673
1
Heino
Let op! Regels van het grote topic "Scheuren in de omgeving Zwolle":


* Nieuwe posters cq. rijders in/van dit topic zorgen bij de eerste beste gelegenheid voor het eerste rondje BIER. :9

* Jubileum posts (bv 1.000e)worden gevierd met een flinke avond stappuh

* Nieuwe posters moeten op de hoogte zijn van de topic regels! })


Scheuren om het Ijsselmeer!

De bedoeling is dat we 15 augustus a.s. rond 11 uureen rondje gaan rijden om het IJsselmeer...een hele opgave aangezien het 425 km is en dat in één dag moeten doen....dat wordt dus lekker doorkachelen...maar niet te hard want volgens mij is er die zaterdag een tentfeest in Luttenberg en daar moet weer ge***** worden ;) (nu ik het zlef terug lees zijn de ***** op meerdere manieren in te vullen :X :+

De route is duidelijk....rond het ijsselmeer :+ Ik heb inmiddels via internet al mooie routes gevonden en voeg er zelf ook nog wat weggetjes aan toe.

89955



De datum
zondag 15 augustus 2004

Vertrek
11.00 uur bij de Mac Noord in Zwolle


Wie gaan er allemaal mee?
Dennis De Bengel
Indorider
Chuck
Vuurstorm
De Darter
Nice
Enygma
Heinoosmotormeissie
Red1
Gixxer Superbike
Firefox
...
...

 
Laatst bewerkt:
woon zelf in flevoland maar rijden in de polder is niet veel aan. alleen maar rechttoe-rechtaan. ga vaak richting apeldoorn enzo. maar jouw weggetje heino-dalfsen heb ik ff opgeschreven om eens te berijden.
naar zwolle toe is voor mij wel goed te doen.
mzl
 
elke 2e zondag van de maand naar Café Rest. "De Kranenkamp"
aan de N48 (Raalte-Deventer)
allemaal Ducati's die gaan :]
 
allemachtig wat gaat de tijd snel als je een filmpie kijkt.

Gaan er donderdag of vrijdag avond nog mensen in de buurt van Zwolle rijden....wat verder weg mag ook wel. Apeldoorn of Deventer??

maarre elke tweede zondag van de maand staat genoteerd.....ik kom wel een keer kijken.
 
ik kom uit zwolle en rij vaak met een paar maten in de omgeving. voor zaterdag hebben we iets in de planning. houd dit topic even in de gaten. ik heb een blauwe r6 en de rest soesen 750.
 
Op dinsdag 15 juli 2003 21:54 schreef Dennis De Bengel het volgende:
......



Rij zelf een Ducati 748 en ben meestal te vinden op de weg van Heino naar Dalfsen (lekker bochtig weggetje).

Die weg rij ik ook heel vaak die is echt :} Maar als je dan toch die weg hebt gereden vanaf Heino gezien rij dan iets door riching Ommen. Dan rij je door Vilsteren en dan halve wege Vilsteren - Ommen een paar bochten :9~ :9~ :9~ ..
 
kom uit olst dus als er een meetings plek in zwolle of deventer komt (zoals in hengelo , of a'doorn) let me know ikke <=== ben ook vaak te vinden of de dijk deventer -welsum--hattum Dus bezine pomp in hattum of deventer dan maar
 
kom uit olst dus als er een meetings plek in zwolle of deventer komt (zoals in hengelo , of a'doorn) let me know ikke <=== ben ook vaak te vinden of de dijk deventer -welsum--hattum Dus bezine pomp in hattum of deventer dan maar



Lijkt me wel lachen ja, zeg maar een keer waar en wanneer zal ik effe kijken of ik kom.
 
Mijn geheugen laat me niet in de steek... :)

Sportieve rijders omgeving Zwolle


He kijk er is vaker gedacht aan het idee om iets in de omgeving van Zwolle op te starten. *D Helaas zie ik niets meer nieuws gepost sinds november 2002 in dit topic.

Misschien idee, gezien het aantal reacties nu, om weer wat te proberen op te starten? In Hengelo en Apeldoorn zijn ze dus al actief met elkaar ant afspreken. Iemand suggesties voor Zwolle en omstreken??
 
Ga zo ff een rondje knalle (ff pontje over de ijsseldijk op)zal eens ff kijken onderweg over er ergens een geschikte hangplek is
 
Ik kom wel uit zwolle alleen scheurt mijn motor in 2en als ik zo hard ga als jullie.
 
Ik kom zelf uit Heino en het is misschien ff afwachten waar iedereen vandaan komt, maar misschien kunnen we afspreken bij bijvoorbeeld het voormalige postiljon hotel in zwolle (onderaan de snelweg bij afslag zwolle zuid).

Enne als je motor het niet bij kan houden....wat maakt dat nou uit....je kunt het in ieder geval proberen.... :]
 
Ik kom zelf uit Heino en het is misschien ff afwachten waar iedereen vandaan komt, maar misschien kunnen we afspreken bij bijvoorbeeld het voormalige postiljon hotel in zwolle (onderaan de snelweg bij afslag zwolle zuid).

Enne als je motor het niet bij kan houden....wat maakt dat nou uit....je kunt het in ieder geval proberen.... :]
Meetings zijn leuk, maar ik kan net hard genoeg om op de snelweg te rijden. Harder dan dat en je wordt eraf geslingert.
 
Die weg Heino-Dalfsen ziet er wel lollig uit op de kaart... morgen maar ff rijden.. :)
 
ach dan moet je ervoor zorgen dat je in de bochten een veel hogere snelheid aan houdt zodat je gemiddeld even hard rijdt :9

de weg van heino naar dalfsen is echt de moeite waard....ik rij hem altijd twee keer om ff lekker de banden en de motor op te warmen
 
wat dachten jullie van de parkeerplaats voor de ijsselhallen. s-avonds zijn die leeg en in de weekkenden vaak ook als er niets georganiseerd wordt. bezinepomp in de buurt, makkelijk te bereiken en je kan iedere kant op en niet snel klaagende mensen want weinig huizen. wel een mooi stuk lang asfalt
 
he dat is ook een idee...maarre zijn die parkeerplaatsen buiten de openeningstijden van de ijsselhallen niet afgesloten? of bedoel je die parkeerplaatsen voor de supermarkt?
 
de parkeerplaats voor de hal is altijd open, alleen niet voor vierwielers. er wordt daar ook vaak motorles gegeven je kunt namelijk met de motor langs de slagboom
 
wat dachten jullie van de parkeerplaats voor de ijsselhallen. s-avonds zijn die leeg en in de weekkenden vaak ook als er niets georganiseerd wordt. bezinepomp in de buurt, makkelijk te bereiken en je kan iedere kant op en niet snel klaagende mensen want weinig huizen. wel een mooi stuk lang asfalt
ja goed idee.
 
Als ik het red met de tijd kom ik morge wel ff ,anders 1 v/d volgende Xen zekerrr,heb vandaag al ff een opwarmronde gereden,sorry jef had je replie niet gezien, was ook uitermate rustig met motoren vanavond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan