JC uitlaat (titanium) voor KTM RC8 als nieuw nog geen 30km!

Birdboy

MF veteraan
20 jul 2006
1.466
12
Het betreft een met de hand gemaakte uitlaat, van stalen bochten en een titanium demper incl uitneembare db killer.
-Scheelt ongeveer 10kg met de originele
-Met juiste mapping 150+pk
-Super dik geluid!
-Geschikt voor alle model jaren van de RC8

Heb m recent nieuw gekocht van JC Exhausts (klik) maar na een kort middagje rijden heb ik besloten dat de uitlaat niks voor mij is.

Heb er zelf 700 pond voor betaald (= €854), en wil er hetzelfde terug voor hebben. Klinkt misschien veel, maar er zit minder dan 30km op, en je hoeft er geen 4 weken op te wachten (ze worden op bestelling gemaakt). Niet van nieuw te onderscheiden. Kort geleden is er eentje voor meer dan de nieuwprijs verkocht op eBay UK (!).

Documentatie van aankoop data etc. allemaal aanwezig.

Bij interesse kan je me mailen of natuurlijk hier reageren :) dannymuhr [@] gmail [punt] com

Hier een linkje met een goede impressie van het geluid:

imagemdxr.jpg


imageclr.jpg
 
Laatst bewerkt:
heb wel intresse overigens, moet ik er id geen 5weken op wachten.
effe over nadenken, probleem is factuur, deze staat op jou naam, fiscaal kan ik daar de helft van terugtrekken gezien de fiscus overhere sponsor is van tweewielers.

Aangezien prijs toch idem dito is als nieuw weegt dat wel door.
...tenzij je een korting aanbied.

Op die uitlaat dien je echt je RC8 te remappen overigens, anders heb je daar totaal geen profijt tenzij enkel gewichtsbesparing.
 
Ik heb geen idee. Het gerucht dat er 2 versies zijn is *volgens mij* ook nooit bevestigd door Aitch of JC Exhausts.
 
Hij spreekt zelf van een standaard en een quiet version op de RC8 JCE pagina
http://www.jcexhausts.co.uk/ktmforum.html

Ik veronderstel dat deze foto hieronder de JCE standaard versie is
[afbeelding]
toch een verschil met de jouwe precies.

RC8 is moeilijk stil te krijgen niet veel space om een demper weg te werken.

Ben er inmiddels achter dat ik de standaard versie heb. Voor een extra 150 pond mag ik de demper ruilen voor de stille.

De op jouw foto lijkt echt precies op de mijne...
 
Terug
Bovenaan Onderaan