bijna dood

Status
Niet open voor verdere reacties.

5thFallenAngel

Die hard MF'er
20 okt 2010
448
0
ik ben zojuist aangekomen van een ritje naar huis vanaf mijn ouders. eerder vandaag ben ik met mijn vriendin een locatie wezen kijken voor ons bruidsfeest, we gaan binnenkort trouwen.

rijd ik dus, zojuist, en met mijn soon-to-be vrouw achterop, over de phoenixstraat. dat is centrum delft, gescheiden rijbanen met dubbele doorgetrokken streep en maximaal 30 in het uur. de weg maakt een slingertje, en honderd meter later moet ik naar links.
spiegeltje, knipper aan. de tegenligger rijd rustig en is nog op aardige afstand, daar kan ik wel voor langs. hoor ik ineens een korte toet achter me. snel in de linkerspiegel kijken. HELP! vol in de ankers, op het tramspoor hangend in de bocht! VLAM, komt die corsa 1.2 langsgescheurd over de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer!

tien minuten geleden, er had zo gemakkelijk zo ongelofelijk veel fout kunnen gaan in mijn leven. één haar scheelde het, of onze bruiloft had moeten verhuizen naar een rolstoeltoegankelijke locatie. diezelfde haar, en in plaats van een bruiloft, hadden mijn ouders hun zoon te grave kunnen leggen naast de vrouw, die nooit de zijne had mogen worden.

jongens en meisjes, dames en heren, geniet vanavond van je weekend, en drink er eentje op mij.
maar neem de fiets naar huis.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben je nog heel!

Die Opel bestuurder heeft jullie dus ingehaald terwijl je aan het afslaan was?
 
Klote is dat he, als het zo weinig scheelt... -O-

Maarja, als is bijna is gebeurt, is het dus niet gebeurt, dat scheelt dan weer. En je hebt meteen weer geleerd dat er altijd en overal een blik lang kan scheuren. Zeker als je laks wordt met spiegelen.

Edit:
Oja, en natuurlijk blij voor je dat je morgen weer op kan stappen, proost! :+
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat je nog leeft, heftig en zet je aan het denken. Ik denk dat de meeste motorrijders wel zo'n moment hebben gehad trouwens. Sta je weer even te kijken wat je positie is in het verkeer.
 
Gelukkig ben je nog heel!

Die Opel bestuurder heeft jullie dus ingehaald terwijl je aan het afslaan was?
juust. aan z'n snelheid te raden en omdat ik hem eerder niet had gezien denk ik dat hij de bocht achter me om was komen zeilen terwijl ik instuurde om af te slaan.
 
Even een reality check zo nu en dan kan een mens goed doen.
Gelukkig dat alles goed is afgelopen, en zou er graag een op je drinken nu, maar dat doe ik morgen wel!
 
das nou vast echt een sjonnie geweest , want die rijen in een corsa .

hopen dat ie t afleerd zonder een ander mee te nemen
 
Dan morgen je nek breken als je van een stoeprandje afglijd... *D

Maaaaaar gelukkig alles goed gegaan en een leermomentje erbij!.

Fijne bruidsnacht nog :j
 
ik ben zojuist aangekomen van een ritje naar huis vanaf mijn ouders. eerder vandaag ben ik met mijn vriendin een locatie wezen kijken voor ons bruidsfeest, we gaan binnenkort trouwen.

rijd ik dus, zojuist, en met mijn soon-to-be vrouw achterop, over de phoenixstraat. dat is centrum delft, gescheiden rijbanen met dubbele doorgetrokken streep en maximaal 30 in het uur. de weg maakt een slingertje, en honderd meter later moet ik naar links.
spiegeltje, knipper aan. de tegenligger rijd rustig en is nog op aardige afstand, daar kan ik wel voor langs. hoor ik ineens een korte toet achter me. snel in de linkerspiegel kijken. HELP! vol in de ankers, op het tramspoor hangend in de bocht! VLAM, komt die corsa 1.2 langsgescheurd over de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer!

tien minuten geleden, er had zo gemakkelijk zo ongelofelijk veel fout kunnen gaan in mijn leven. één haar scheelde het, of onze bruiloft had moeten verhuizen naar een rolstoeltoegankelijke locatie. diezelfde haar, en in plaats van een bruiloft, hadden mijn ouders hun zoon te grave kunnen leggen naast de vrouw, die nooit de zijne had mogen worden.

jongens en meisjes, dames en heren, geniet vanavond van je weekend, en drink er eentje op mij.
maar neem de fiets naar huis.


Ja dat zijn van die "oeps" momenten welke wel vaker voorkomen en voor gaan komen, ene keer door toedoen van een ander en de andere keer door je eigen toedoen, maar je kunt nog typen. :Y
 
Weet precies welk stuk je het over hebt... Daar zit ook een stoplicht belachelijk verstopt in de bocht (achter een hek) als je van het station richting den haag zou rijden? Schrok mezelf wezeloos de eerste keer, stoplicht is misschien 3-5 meter van tevoren zichtbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan