Post hier je Naked Bike pic

Vk1heA==

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.813
14
Post hier je foto van je eigen Naked bike.

Ik trap af :

full
 
Je zoekt oorlog man, check eens hoeveel uur ie aan dat kuipje is beziggeweest

1. Ik betwijfel dat hij zo dom is dat hij het niet aankan dat anderen ook andere smaken hebben?

2. Ja kijk ieder het zijne maar als ik 327 uur aan een tekening van musti werk en iemand vintem niet mooi dan mag hij dat toch zeggen...niet dan?

Maar back ontopic...srry ;)
 
Meer een choppert...en dat witte ding vooraan kan je er beter afhalen.

De rest = ;)

Deze "choppert" rijdt je waarschijnlijk het licht uit de ogen, en als je het stuurkuipje minder mooi vindt, mag je dat gerust zeggen, daar kan 'ie best wel tegen, maar je kunt het óók wel wat netter zeggen..............
 
Deze "choppert" rijdt je waarschijnlijk het licht uit de ogen, en als je het stuurkuipje minder mooi vindt, mag je dat gerust zeggen, daar kan 'ie best wel tegen, maar je kunt het óók wel wat netter zeggen..............
:} Jij weet wat het beestje voor geweld kan produceren aan vermogen 8-)
Op woensdag 23 juli 2003 04:18 schreef sportsterengel het volgende:
mooie fiets zo, Niels, mag best ff gezegd worden door iemand die eigelijk alleen maar van HD houdt.
Enne dag afgezeik van de eerste de beste die reageert....volgens mij issie jaloers....... O-)
Lekker ding he :P , ja jij ook :9
 
Meer een choppert...en dat witte ding vooraan kan je er beter afhalen.

De rest = ;)

Beste Niels ik ben dan geen naked bike rijder, maar een mooie naked bike als bijv, een monster 900 gaat mijn hart sneller van kloppen. Ik moet het helaas voor jou eens zijn met de quote van oldenbarnevelt hierboven. Ik vind dat voorkapje erg lelijk en zo komt je v-max niet tot zijn recht. Verder is het een hele mooie fiets.

Ride On :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan