#34 Kevin Schwantz

Lekker terug van een prachtige Suzuki / Kevin Schwantz dag op circuit Zolder. Ik ben dusdanig onder de indruk, dat ik zo een apart topic aanmaak met alle plaatjes. Volgens mij was er ook nog IDM, maar weinig van meegekregen :$ :)
 
Fraai.

Toeval(of ergens niet) die dag was ik ook op Assen, mijn eerste rondjes op Assen op een Yamaha RD500LC en ook later in het jaar totall gereden '( in het dagelijkse verkeer.

Als die niet totall had geweest had die nooit de deur uit gegaan,had toen 26.000 gulden schade aan dat ding en zelf ook de nodige pijn.En had jij die RD nog maar,net zoals die Suzuki worden daar gigantische prijzen voor gevraagd.
 

nee, deze :+
full
 
Mooi joh ,relaxte peer hè?
:t

Zeker; wandelend richting paddock kwam ik hem tegen toen ie terugkwam van de persconferentie.
Sprak hem aan en nam alle tijd om deze 2 foto's te signeren.
Ik vertelde dat de foto uit 89 was tijdens de TT genomen toen die aan de leiding lag en daarna uitviel. Ik vroeg of hij zich dat nog herinnerde; like yesterday zei ie lachend :)

Later Alex ook nog de hand geschud en verteld dat we hadden genoten van de prachtige race tijdens de TT; ook hij was super relaxed :t




full
 
Zeker; wandelend richting paddock kwam ik hem tegen toen ie terugkwam van de persconferentie.
Sprak hem aan en nam alle tijd om deze 2 foto's te signeren.
Ik vertelde dat de foto uit 89 was tijdens de TT genomen toen die aan de leiding lag en daarna uitviel. Ik vroeg of hij zich dat nog herinnerde; like yesterday zei ie lachend :)

Later Alex ook nog de hand geschud en verteld dat we hadden genoten van de prachtige race tijdens de TT; ook hij was super relaxed :t




[afbeelding]

Ja was een mooi dagje, Mario. En deze keer niet de laatste van het rolletje _O-
 
Ik kom morgen nog met wat pics :t
En,voor mij,een leuk compliment van kevin :)
 
Ik lees dit natuurlijk weer veeeeeeste laat allemaal B|
Voor de gene die wel gaan..
Veel plezier.
En doe hem de groeten ;)

Als ik het had geweten, had ik het je gemeld man. Hoorde gisteren dat er zo nu en dan meer van dergelijke evenementen zijn met onze held op verschillende Europese circuits. Vorig jaar nog op de Sachsenring. Voorlopig staat er nog geen op de agenda. Maar de Suzuki (GSX-R) sites en nieuws in de gaten houden is het enige advies in deze.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het had geweten, had ik het je gemeld man. Hoorde gisteren dat er zo nu en dan meer van dergelijke evenementen zijn met onze held op verschillende Europese circuits. Vorig jaar nog op de Sachsenring. Voorlopig staat er nog geen op de agenda. Maar de Suzuki (GSX-R) sites en nieuws in de gaten houden is het enige advies in deze.
Oké
Dank je
 
Als die niet totall had geweest had die nooit de deur uit gegaan,had toen 26.000 gulden schade aan dat ding en zelf ook de nodige pijn.En had jij die RD nog maar,net zoals die Suzuki worden daar gigantische prijzen voor gevraagd.
Helaas het gebeurde.
Die RR bikes zijn zeldzaam dus waarde stijgt voor de liefhebbers.

Idd de prijzen van een RD500LC zijn bizar 12000/15000 Euries is normaal. '(
Koste toen meen ik nieuw :? 15999 guldens.

Ik heb ook een RD 350 gehad helaas ook totall , die op het circuit :+
full
 
Ik zat zaterdag avond wat te tobben,waar ik zondag Kevin handtekeningen op zou laten zetten.
Mijn printer ligt eruit dus snel iets printen was geen optie een kaal stuk papier werd het ook niet :N ik was met de motor,dus ik heb meegenomen wat ik had en wat handzaam was.

full

Deze tekening hangt al jaren bij mij aan een muur,vond het destijds wel wat hebben en nu kwam het ultieme moment deze eens wat op te fleuren :P

full


Dit waren de standaard kaarten welke ik ook heel smaakvol vind.

full


Dit is een apart vehaal,deze foto heb ik op een A3 uitgeprint op mijn werk en ben :ik (vorig jaar op circuit zolder)
Ik was nog wel aan het twijfelen of het niet arrogant was deze bij Kevin onder zijn neus te duwen :$ ,maar toch maar gedaan.
Als excuus zei ik tegen Kevin : "hi Kevin it's me,wrong bike,good guy O-) "
Waarop hij zei : "nice style"
Ikke glimmen natuurlijk *D *D ,want wie wil de meester nu tegen spreken O-)

full

full


Kevin en Alex aan de start van de ereronde met alle GSXR-en voor 2 ronden over het circuit :t

full


Kevin bij de handtekeningen sessie

Tot zover mijn relaas :)
 
Laatst bewerkt:
Lekker terug van een prachtige Suzuki / Kevin Schwantz dag op circuit Zolder. Ik ben dusdanig onder de indruk, dat ik zo een apart topic aanmaak met alle plaatjes. Volgens mij was er ook nog IDM, maar weinig van meegekregen :$ :)

Foei :+ ,was toch zeer de moeite waard :t

Ik zet wel wat pics in het IDM topic kun je nog wat bekijken wat je alleen gehoord hebt :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog wat gevonden op zolder uit de goede oude tijd :}:}
 

Bijlagen

  • IMG_20220130_072155.jpg
    IMG_20220130_072155.jpg
    131,6 KB · Weergaven: 14
  • IMG_20220130_072310.jpg
    IMG_20220130_072310.jpg
    174,8 KB · Weergaven: 11
  • IMG_20220130_072253.jpg
    IMG_20220130_072253.jpg
    107,7 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20220130_072214.jpg
    IMG_20220130_072214.jpg
    139,9 KB · Weergaven: 11
In 2020 was mijn Honda 34 jaar oud; heb toen wat kuipdelen van een VF400F "opgeleukt". Ook al heeft Kevin nooit voor Honda geracet, bacjk in the days was hij een van mijn helden....


IMG_0177_(2).thumb.JPG.2eeabe35020b3321514bbd46ca6cd9f7.jpg



950875052_IMG_0180(2).thumb.JPG.2abce9a2886eb55aca5f9f3c5c02095f.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan