#34 Kevin Schwantz

:/

Misschien de Moto2.. allemaal gelijke fietsen en dan zien wie de allerbeste coureur zou zijn.. _O-

Denk een closefinish tussen Schwantz, Rainey, Mamola, Foggy, Bayliss en Rossi.
Rest vind ik toch meer "glamour" rijders.. geen echte strijders als het vuur het heetst is.
Met de motoren tegen elkaar aan knallen vlak voor een bocht. (fair uiteraard maar wel hard)
Gardner geen echte strijder...........je weet niet waar je het over hebt of je dolt ;)
 
:/

Misschien de Moto2.. allemaal gelijke fietsen en dan zien wie de allerbeste coureur zou zijn.. _O-

Denk een closefinish tussen Schwantz, Rainey, Mamola, Foggy, Bayliss en Rossi.
Rest vind ik toch meer "glamour" rijders.. geen echte strijders als het vuur het heetst is.
Met de motoren tegen elkaar aan knallen vlak voor een bocht. (fair uiteraard maar wel hard)


Kom op zeg, moto2, de Honda standaard klasse in de GP 's ............. |(
 
Laatst bewerkt:
GsV-R excuus. Zeker de pepsi suzuki ( al heb ik liever coca cola) het moet wel een beetje onbetrouwbaar zijn.

Wat ik vroegah ook beter vond. De helmen. Ik herkende iedere coureur aan zijn helmdesign. Tegenwoordig wisselen coureurs vaker van helm dan van onderbroek zo lijkt het wel. En de gele nummerplaten, dan zag je in ieder geval wie het was aan het nummer.
 
Wat ik me nu bedenk, er was een aantal jaren geleden een gerucht dat kevin een sateliet team van suzuki zou gaan runnen. En waar is suzuki nu :(
 
Wat ik me nu bedenk, er was een aantal jaren geleden een gerucht dat kevin een sateliet team van suzuki zou gaan runnen. En waar is suzuki nu :(

Ik zit er niet helemaal in, maar wat ik begreep is de relatie tussen Kevin en Suzuki ietwat bekoeld de laatste 2 jaar. Dit omdat Suzuki veel te weinig investeert in het MotoGP team.

Naar ik begrepen heb, houdt Kevin zich sindsdien ook bezig met niet-Suzuki talenten. (Correct me if i'm wrong)
 
Laatst bewerkt:
Suzuki werkte inderdaad niet erg mee met Kevin.
Hij kon een klantenfiets leasen voor de hoofdprijs.
Geen fabriekssteun.. helemaal niets.. :)

Daarna heeft hij zijn koers veranderd. :Y
 
Laatst bewerkt:
Suzuki werkte inderdaad niet erg mee met Kevin.
Hij kon een klantenfiets leasen voor de hoofdprijs.
Geen fabriekssteun.. helemaal niets.. :)

Daarna heeft hij zijn koers veranderd. :Y

En terecht! Als ze Kevin al niet steunen, kunnen ze net zo goed helemaal stoppen.
 
Toch deden ze het de laatste paar races niet eens heel slecht. Helaas als ze er goed bij zaten weer een crash ofzo maar ze begonnen de goeie kant op te gaan!

Helemaal mee eens. De GP dat de Soes beide Duc's voor bleef, zal ik niet snel meer vergeten. Eindelijk weer zo'n "YES" momentje voor Suzuki. En die waren er meerderen dit seizoen.

Maar ze reden met 1 motor, wat al aan gaf dat ze budget te kort komen. En dan is de beslissing om voorlopig te stoppen, misschien toch wel de juiste.
 
Momenteel ben ik aan het kijken of ik nog aan de Minichamps 1:12 miniatuur van Kevin Schwantz kan komen uit 1993 en wel deze:

full


Ik kan niks beloven, maar mocht ik aan meerdere modellen kunnen komen, zouden er hier dan meer mensen zijn met interesse?

Indien ja, laat het dan even weten want dan ga ik proberen of ik dat kan regelen.
 
Momenteel ben ik aan het kijken of ik nog aan de Minichamps 1:12 miniatuur van Kevin Schwantz kan komen uit 1993 en wel deze:

[afbeelding]

Ik kan niks beloven, maar mocht ik aan meerdere modellen kunnen komen, zouden er hier dan meer mensen zijn met interesse?

Indien ja, laat het dan even weten want dan ga ik proberen of ik dat kan regelen.

Voor de 89'er Pepsi uitvoering zou ik eventueel wel interesse hebben, maar die zal er wel niet zijn. :/
 
Mits niet duurder dan een euro of 40 heb ik wel intresse.

Ik heb de mf app niet meer nodig nu ik een ipad 2 heb. Werkt schitterend zo
 
Mits niet duurder dan een euro of 40 heb ik wel intresse.

Ik heb de mf app niet meer nodig nu ik een ipad 2 heb. Werkt schitterend zo

E 40,- is absoluut geen reële prijs voor een Minichamps model. Als ze net op de markt komen en dus genoeg verkrijgbaar zijn, zitten ze al ruim op het dubbele.

Dus mochten er mensen zijn met reële interesse, laat het dan even weten want dan ga ik dat proberen te regelen.
 
Laatst bewerkt:
Het jaar is 94 de rest van de antwoorden? Kevin?

ik weet het nl ook niet ,dacht dat hij in
1993 met startnr 34 en KS op de helm reed
1994 met startnr 1 en 34 op de helm
1995 met startnr 34 en 34+1 op de helm reed

wat die coureur betreft,
ik zat als jongetje bij de tt ergens aan de noordlus kort op de grindbak
af en toe ging het mis en vlogen de kiezels je om de oren
,en dacht bij 1 coureur die haalt de bocht nooit ,het zwabberde alle kanten uit
die coureur was Schwantz, en hij haalde de bocht keer op keer

na jaren lang elke keer langs de zijlijn bij brommerraces tot aan onk's betrokken te zijn
keer een circuitdagje gedaan, licentie gehaald ,en voor de gein meegedaan aan wat wedstrijden startnummer 34 bezet 134 bezet 341, die ik nog kende van zijn helm VRIJ
wat 2 wedstrijdjes zou worden is 2 volledige seizoenen geworden ,en ja eerste wedstrijd vreemd circuit ,vreemde motor ,maar wel pole

was een jongensdroom die uitkomt op je 37ste
moraal : je bent nooit te oud om te dromen
met dank aan de kunsten van dhr schwantz ,die inspirerend werkt!!!

mooiste kado ooit ,mocht mijn zoon Kevin noemen, inmiddels 7maanden :+
 
ik weet het nl ook niet ,dacht dat hij in
1993 met startnr 34 en KS op de helm reed
1994 met startnr 1 en 34 op de helm
1995 met startnr 34 en 34+1 op de helm reed

wat die coureur betreft,
ik zat als jongetje bij de tt ergens aan de noordlus kort op de grindbak
af en toe ging het mis en vlogen de kiezels je om de oren
,en dacht bij 1 coureur die haalt de bocht nooit ,het zwabberde alle kanten uit
die coureur was Schwantz, en hij haalde de bocht keer op keer

na jaren lang elke keer langs de zijlijn bij brommerraces tot aan onk's betrokken te zijn
keer een circuitdagje gedaan, licentie gehaald ,en voor de gein meegedaan aan wat wedstrijden startnummer 34 bezet 134 bezet 341, die ik nog kende van zijn helm VRIJ
wat 2 wedstrijdjes zou worden is 2 volledige seizoenen geworden ,en ja eerste wedstrijd vreemd circuit ,vreemde motor ,maar wel pole

was een jongensdroom die uitkomt op je 37ste
moraal : je bent nooit te oud om te dromen
met dank aan de kunsten van dhr schwantz ,die inspirerend werkt!!!

mooiste kado ooit ,mocht mijn zoon Kevin noemen, inmiddels 7maanden :+

*O* Jouw verhaal lezende, verscheen er een glimlach op mijn gezicht :Y
 
Ondanks dat de belangstelling hier voor een Minichamps model van Kevin Schwantz nihil was, kan ik het niet laten om te melden dat ik hem net ontvangen heb inclusief KS cap. En hij is echt de moeite waard:
KevinSchwantz.jpg


Foto is iets minder maar ik vond dat het doek er ook bij moest op de foto :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan