GS500 Topic Goes Somewhere In Holland

Freaky-Guy

MF veteraan
3 jan 2010
6.106
0
Apeldoorn
Goedendag beste (ex) GS500 rijders.

Nog weer even een topic voor een meeting dit seizoen.

De data pol:
[img nocheck]http://www.meeting-manager.nl/1212/days.png[/img]

Over de locatie zijn we/ben ik nog niet uit, daarom graag ook een leuke plek invullen. Dus niet waar je vandaan komt.
[img nocheck]http://www.meeting-manager.nl/1212/location.png[/img]

Hieruit zullen we een locatie kiezen. Afhankelijk van die locatie lijkt het me het handigst en prettigst als er iemand in die omgeving de rit samenstelt en voorrijd.

UPDATE!
Uiterlijke beslisdatum: 2 september

En waarschijnlijk wordt de meeting in september gehouden, vanwege het feit dat het half/eind oktober al koud en kut weer kan zijn. Thanks Tankiej voor het melden ;)

UPDATE!
De meeting wordt gehouden op: 14 oktober

UPDATE!
Verzamelplek Noorden: TT Assen
Tijd: 8.00 uur

Start van de rit:
Mac IJsselstein
Lorentzlaan 1
3401 MX, IJSSELSTEIN

gs5002012.png


UPDATE!
Verzamelen om 10.00 uur
Vertrekken om 10.30 uur
 
Laatst bewerkt:
Weekend van 29/30 september ben ik er waarschijnlijk niet wegens vakantie. Maar dat zou ook een week later kunnen worden. Moet ik nog even afwachten.
 
ik kan opzich wel mee (als het niet op 8/9/15/16 sept valt) kijk ff naar de route ofdat evt te doen is voor mijn sm
dikke drempels. bolle bruggetjes. en een hoop 30km obstakels :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me ff aangemeld, en inderdaad zonder datums :P Ik heb voorlopig nog even geen idee, komt nog wel verandering in. Als het daadwerkelijk in Brabant gaat gebeuren zal ik wel proberen er bij te zijn!
 
Aangemeld! Zoals het nu lijkt kan ik op best veel datums wel, geen idee of dat zo blijft. Wanneer wordt de datum gekozen? :+

Half/eind oktober kan het trouwens al erg koud zijn en slecht weer zijn. Ik zou voor eind september gaan..
 
Laatst bewerkt:
Aangemeld! Zoals het nu lijkt kan ik op best veel datums wel, geen idee of dat zo blijft. Wanneer wordt de datum gekozen? :+

Half/eind oktober kan het trouwens al erg koud zijn en slecht weer zijn. Ik zou voor eind september gaan..
Goed bezig.

Ja geldt ook voor mij hoor, ben de laatste tijd wel erg druk.

Hmm oke, dan moeten we het eigenlijk nog fixen in de week voordat ik op vakantie ga en dat lijkt dan 22 september gaat worden.

Wat is handig voor beslissing? Zondag 2 september?
 
Haaaaai,

Ga graag mee, kan alleen niet op zaterdagen. Moet dan voetballen, ben nu ook leider van het elftal dus kan het niet maken om weg te blijven.

Ps: Komen jullie ook??

Home - Woubrugse Motor Vereniging

super gezellig, loterijen, veel pils en lekker eten.
 
Laatst bewerkt:
rijdend heen bij hem overnachten en de volgende dag naar huis :Y maar ik zie dat het zondags is -O-
Joh, op zaterdag had hij wat :')

Ik dacht dat hij uit Wageningen kwam en niet in de buurt van Alphen aan den Rijn :P Wordt een vroegertje dan, dus dat wordt 'm niet :P
 
Joh, op zaterdag had hij wat :')

Ik dacht dat hij uit Wageningen kwam en niet in de buurt van Alphen aan den Rijn :P Wordt een vroegertje dan, dus dat wordt 'm niet :P
soms mag je om 10:00 al aftrappen dan ben je om 12:30 wel weer thuis :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan