Verzamelpunt A15 Leerdam_MFMM 2012#2

Zen_78

MF veteraan
31 aug 2009
13.341
24
Regio Gorinchem
full


Op zondag 2 september is het weer zover; de Motor-Forum Megameeting!
Zoals elk jaar is het er reuze gezellig en komt iedereen er vanuit het hele land naartoe.
Ook deze keer rijden we weer via een leuke route, maar...

LET OP:
Eenmalig vertrekken we vanaf McDonalds Vuren/Leerdam (langs A15) ivm de afsluiting van de Merwedebrug bij Gorinchem!



Vanuit het Zuiden kan je o.a. rijden via:

  • A16 - Randweg Dordrecht N3 - A15 afrit 29 Leerdam
  • A27 - A59 - A2 - A15 afrit 29 Leerdam
  • Uiteraard kan je ook gewoon het fietspad van de Merwedebrug proberen O-) er staat niet altijd iemand te controleren ;)

Hier spreken we af:

full


Plaats: Vuren (MacDonalds) Zeiving 23, 4214 KT Vuren afrit 29 Leerdam Klik hier voor de kaart!
Datum: zondag 2 september
Vertrek: 9.45 (zorg dus dat je iets eerder bent ;) )

Route: ca. 80 Km, verwachtte reistijd ongeveer 1-1.5 uur. (geen stops)
Het is een route over zowel rustige paadjes, bochtige dijkjes als wat snellere provincialeweg stukken, dus voor iedereen wat :D

Eenmaal in Veenendaal kiest iedereen zijn eigen weg, dus voor te terugweg moeten jullie zelf zorgen ;)



Wie zijn erbij
Meld je aan in dit topic of via PB *O*

01. Zen_78
02. MotorMuis77 VOORRIJDER
03. Oxi ACHTERRIJDER zonder navi :+
04. Guvner + duo
05. Kiwi
06. hc460
07. maatje van hc460
08. maatje van hc460
09. maatje van hc460
10. maatje van hc460
11. markhispania3
12. kloenster + duo
13. thefastmen
14. Hhenk (ovb)
15. Rogar
16. spoonman_666

...en het vriendelijke verzoek om je ook in het "grote" topic te melden, zodat de lijst lekker lang wordt en up-to-date blijft.....
MF MegaMeeting II - 2 September 2012




Eerdere deeltjes:



Safety Guidelines and Disclaimer:

Rit ernaartoe

  • Zorg dat je motor in orde is (BRAVOK-controle)
  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.
  • Niet -onnodig- inhalen en geen wheelies, stoppies en andere vormen van stunten tijdens de rit (Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht)
  • Denk eraan dat de snelheid achteraan aanzienelijk hoger ligt dat voorin, weet je van jezelf dat je niet zo'n snelle rijder bent, zorg dan dat je voorin de groep rijdt. Voor de snelle rijders onder ons is dat natuurlijk het omgekeerde, achteraan kan je knallen!!!
  • Een aantal verzoeken aan iedereen die mee gaat...

    Kom (liever) niet met de auto.
    Als jij (of je vriendin) wel persé met de auto mee wil gaan, zorg dan dat je de route weet/navigatie hebt èn NA de achterrijder start zodat de groep er geen hinder van ondervindt dit kan gevaarlijke situaties opleveren.

    Mocht je iemand iets zien verliezen (onderdelen bijvoorbeeld): Probeer hem/haar dan te waarschuwen (ernaast rijden/gebaren/etc.). Vorig jaar heeft iemand zijn buddyseat verloren en dit is schijnbaar wel door iemand gezien, maar niets mee gedaan.....

Veenendaal

  • Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, parkeer op het terrein van de Mac als je met een groep bent meerdere motoren in 1 vak zo kunnen er zoveel mogelijk op het terrein. De weg bij de slagboom rechtdoor kan ook gebruikt worden maar hou hier ruimte zodat eventuele vrachtwagens ook nog van de weg gebruik kunnen maken.
  • Ruim je rommel op waar het hoort, dus je McAfval in de afvalbak.
  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.
  • Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan, we willen hier terug blijven komen.
  • Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme NIET!
  • Weg naar de rotonde en het weggedeelte op de rotonde zelf vrijlaten.
  • Motor-Forum.nl of ik zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.

Amersfoort

Veel mensen willen hierna ook nog wel eens doorrijden naar Amersfoort.
Adres: Maanlander 30 Amersfoort - A1, afrit 13 - Google-Maps
De eerste vertrekken rond 13:00 uur.


CHECK DIT TOPIC OOK EVEN:

Alternatief voor Amersfoort MFMM 2/9

"...Echter de enorme aanwezigheid van de politie in Amersfoort slaat echt alles. Van laseren op de snelweg, tot bekeuringen uitschrijven voor onnodig gas geven, tot de straat oversteken met je motor zonder helm.
Daarom ga ik dit jaar niet naar Amersfoort, maar naar een alternatieve lokatie, alwaar ik hoop om met mede gearheads zonder restricties een alternatieve gezelligheid te creëren..."
 
Laatst bewerkt:
Wij sluiten ook wel aan denk ik. Zal de medetourders inlichten dat t een kwartier eerder is.
Wij zullen met vijf man aansluiten,wellicht meer.
 
Is 100% zeker dat we meegaan. Ik verwacht de andere delegatie uit goes om half tien afgetankt en wel bij mij in dalem. ik verwacht geen vertraging,maar mochten we er om kwart tien niet zijn zal t een kwestie van minuten zijn. ;-)
 
Is 100% zeker dat we meegaan. Ik verwacht de andere delegatie uit goes om half tien afgetankt en wel bij mij in dalem. ik verwacht geen vertraging,maar mochten we er om kwart tien niet zijn zal t een kwestie van minuten zijn. ;-)
Is goed :) We zijn met een stuk minder man/vrouw dan vorige keer dus het is allemaal te overzien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan