Noord Holland : Deel 2...........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flow

MF veteraan
15 dec 2002
2.045
0
Zuid - Scharwoude
Omdat we in het andere topic nu eindelijk op de 1000 replys zitten lijkt het me wel makkelijk om verder te gaan in een volgend topic.

Noord Holland : Deel 2

Ik denk niet dat iemand de eerste 40 Bladzijdes nog leest :)

Dit topic is er om af te spreken wanneer we lekker bochtjes gaan nemen enzo, het is niet de bedoeling om hier de toertochtjes af te spreken, daar hebben we het topic van Vinchante voor. Klikkerdeklik

Als iemand dan toch behoefte heeft om alle bladzijden nog een keer te lezen moet je hier zijn.
 
Laatst bewerkt:
quote]
Op maandag 28 juli 2003 11:48 schreef Flow het volgende:
1000 !!

We gaan lekker door in een ander topic hier niets meer in zetten :)
[/quote]

heeh Flow, dit is een democratische , volgens poldermodel ingericht maatschappelijk forum })

je zou toch zeggen dat we er eerst over moeten stemmen en dan tenminste een consensus hierover moeten bereiken, niet waar??? :X

Wie o wie telt de stemmen???? :?

Of moeten we deze stelling eerst gaan toetsen??? |(

Gaarne reakties in 1 NH deel 1, NH deel 2 en Alkmaar rijden, dank jullie :)
 
ff een topicstart waarin staat waar we allemaal rijden, wat leuke routes zijn in noordholland en waar er regelmatig word afgesproken.
 
Lekker rondjes gereden Flow? :) Kzag je nog rijden toen ik op het punt stond om weer naar huis te gaan. Martijn bleef nog iets langer...
 
Lekker rondjes gereden Flow? :) Kzag je nog rijden toen ik op het punt stond om weer naar huis te gaan. Martijn bleef nog iets langer...

Ik heb best lekker gereden, dacht alleen nog ff te stoppen bij het tankstation om een praatje te maken, alleen ik zag jullie zo doorrijden '(
Dus daarna nog ff een rondje gedaan, bij het andere tankstation gekeken daar waren jullie ook niet, dus ben ik maar doorgereden naar huis.
 
En Flow rij jij vanavond nog ??, ik denk dat ik er om 19:00 wel sta aan de westkant wacht wel tot er nog een par bijkomen , heb nog een randje van 3 mm staan en die moet eraf !! :o
 
En Flow rij jij vanavond nog ??, ik denk dat ik er om 19:00 wel sta aan de westkant wacht wel tot er nog een par bijkomen , heb nog een randje van 3 mm staan en die moet eraf !! :o

Nee, ik heb andere verplichtingen :(

Morgenavond of Woensdagavond kan ik denk ik wel !
 
Ik heb best lekker gereden, dacht alleen nog ff te stoppen bij het tankstation om een praatje te maken, alleen ik zag jullie zo doorrijden '(
Dus daarna nog ff een rondje gedaan, bij het andere tankstation gekeken daar waren jullie ook niet, dus ben ik maar doorgereden naar huis.
Ik zag jullie te laat stilstaan anders waren we zeker even gestopt. Maar dat was ook direct mijn laatste rondje, d'r moet ook nog gewerkt worden ;)
 
Ik sta om 20.00 uur bij Shell Kooimeer.....en wie weet Flow rij ik vanavond mijn eerste rondjes in Heemskerk ;) en dan ben jij er niet..... :9

Ga ook nog ff aantal puntjes bezoeken want my Sister moet maandag examen doen!!!! En moet slagen :}
 
Ik sta om 20.00 uur bij Shell Kooimeer.....en wie weet Flow rij ik vanavond mijn eerste rondjes in Heemskerk ;) en dan ben jij er niet..... :9

Ga ook nog ff aantal puntjes bezoeken want my Sister moet maandag examen doen!!!! En moet slagen :}


Heb je je zus bij je dan ofzo??? Je kunt beter even doorijden naar de Texaco bij Heemskerk, daar staat Yammer om 20:00 uur en ik misschien ook
 
Heb je je zus bij je dan ofzo??? Je kunt beter even doorijden naar de Texaco bij Heemskerk, daar staat Yammer om 20:00 uur en ik misschien ook

Ha....heb er bij me ja, eh achter op bij Vinchante...
We komen die kant wel even op, misschien paar minuten later *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan