Het Honda CBR600F/FS Topic deel 97 "Captain Slow"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gh0st

MF veteraan
8 feb 2007
84.320
0
2vv4c9y.jpg


*O* *O* DEEL 97 *O* *O*
"Captain Slow"






Voorgaande Delen

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59
60,61,62,63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,
90,91,92,93,94,95,96







Regels voor newbies:​
  1. Om te beginnen: Stel je eens gewoon netjes voor. wie/wat/waar foto's van je vriendin (of van jezelf, als je vrouw bent) en meer van dat gedoe. Bij niet netjes voorstellen komen we er vanzelf wel achter wie je bent en wat je adres is.
  2. Laat je niet afschrikken door de reacties op jou, de newbie. Je lekker afreageren op de newbies is natuurlijk altijd leuk om te doen. Gewoon stug volhouden en wie weet word je ooit geaccepteerd (behalve Vincent, die zal nooit worden geaccepteerd, hooguit getolereerd) Ga er trouwens maar niet van uit dat er ooit normaal tegen je wordt gedaan.
  3. Als je dan toch vol houd: Vergeet niet de Quote-knop te gebruiken, anders kan je net zo goed meteen weer oprotten
  4. Als je dan toch nog durft terug te komen: Leer dan ook netjes alles bij te lezen. We gaan niet alles 10x vertellen dus het heeft geen zin om te vragen hoe of wat. Heb je daar geen zin in, prima, maar ga dan niet zitten zeiken dat je iets niet volgt of snapt.
  5. Organiseer een barbeque. Doet het altijd goed en je scoort misschien meteen wat punten (of niet, dat is altijd weer de verrassing) Denk trouwens niet dat je er vanaf komt met een hamburger en een stokje sate. het eten moet veel en in overvloed aanwezig zijn. Dit geld ook voor het drinken.
  6. Ga niet meteen populair mee lopen doen met de rest. Net zo meeschreeuwen als de rest en je kan net zo goed meteen weer terug kruipen onder die steen waar je vandaag kwam
  7. Meest belangrijk: Jij bent de newbie. JIJ hebt je dus maar aan te passen in plaats van andersom. Als mensen op je lopen te zeiken zal je het wel verdiend hebben. kan je daar niet tegen? zie punt 7.
  8. Niet eens met bovenstaande? doe dan maar geen moeite om ook maar 1 post te maken en ga maar weer terug naar het Viva-forum om met je vriendinnetjes te praten over wat je vanavond gaat eten ofzo.
  9. Als je ergens handig in bent (byv: bestraten, (motor)onderdelen regelen, reparaties, noem maar op) zal het inwijden (iets) soepeler kunnen verlopen



Ons Record​
recjb.jpg
Mede volgespamt door:





Voorgaande ritten en meetingen

Hoe was het op 20-04-2008? - toertocht honda cbr 600 f/fs topic 20 april
Hoe was het op 20-07-2008? - cbr600f/fs (m)eating? / toertocht brabant 20 Juli
Hoe was het op 28-08-2008? - CBR 600F/FS Circuit Meeting
Hoe was het op 30-08-2008? - DE wereldrecordpoging
Hoe was het op 10-01-2009? - CBR600F/FS topic kartmeeting / nieuwjaarsborrel
Hoe was het op 19-04-2009? - toertocht honda cbr600f/fs 19 april
Hoe was het op 26-07-2009? - De Noord-Hollandsche Honda CBR600 F/FS meeting + tour
Hoe was het op 04-10-2009? - Het Honda CBR600F/FS Kartmeeting 2009 Topic
gecancelde ardennenmeeting '( - Het Honda CBR600F/FS Voorjaarsmeeting (Ardennen) 2010 Topic

Gaat er nog ge'meet' worden?
Voorlopig even niet​




De 'Hall of (SH)/Fame' der verdwenen spiegels
  • 1. Schwenneh
    - Spiegel kapot tegen tuinhekje ouders...
  • 2. LeonCBR
    - Spiegel 1: Was al stuk bij aanschaf.. maar daar bleef het niet bij
    - Spiegel 2: Een week na aanschaf: Duimpje door spiegel door eigen brute kracht...
    - Spiegel 3: 2 weken naar aanschaf: Spiegel zat vast in de schutting en brak
    - Spiegel 4: Is besteld, dus tot nu toe nog heel... en inmiddels gemonteerd en nog steeds heel
  • 3. Michiel Jansen
    - Spiegel afgebroken door bijdehande collega...
    - Beide Spiegels verloren langs de A17 tijdens geforceerde off-road rit
  • 4. Gh0st
    - Spiegel gesneuveld bij een ongeluk
  • 5. Ferrariman
    - Spiegel gebruikt als sneeuwschuiver
  • 6. TnecniV
    - Dankzij modder en een te grote kneedown
  • 7. NorthSider
    - Spiegel kapot na aanrijding met herdershond
  • 8. cbrtweety
    - Spiegel 'ineens' stuk




En dan nu: Posertijd

full


2upahoo.jpg
Specs:
- Laser hotcam



4fy0c1.jpg


Specs:
- Laser uitlaat
- MF Sticker
- 'Mooie' Roze stickers verwijderd
- Kleine knipperlichten achter
- Taartschep ingekort
- Carbon kroonplaat cover




HPIM1976.JPG



Specs:
- Ingekorte carbon Scorpion demper
- K&N luchtfilter
- Ruud Fredericks Dynokit stage 1
- RVS uitlaatbochten/collector
- Undertail
- Rizoma kentekenplaathouder
- LED achterlicht / knippers
- Special paint
- Nog een zootje klein poserspul



i3a246.jpg


Spec's
-Ingekorte Bos uitlaat
-Kleine knippers
-Carbon hugger
-Gear indicator




zijkant.jpg




7101.jpg
Spec's:
-Donker kuipruitje
-BOS carbon ovale einddemper
-Kleine knippers




DSC_9122copy.jpg



IMAG0212.jpg







Bun
20121015143444.jpg






Behalve CBR600F/FS eigenaren posten hier natuurlijk nog meer mensen. De vaste gasten worden toch nog even vernoemd in de OP.




21dh83n.jpg


Spec's:
- Heavy Eigenbouw uitlaat
-Rizoma grips
-Ohlins stuurdemper
-Crashpads
-Custom uitlaat steun
-Smoked achterlicht met knippers
-Eigenbouw KTPH
-Stalen remleidingen
-Bridgestone stickers
-Coot Sticker
-Donker Dubble Bubble ruitje
-Stompgrip
-Seatcover





DuFFf.jpg



full

Spec's:
-Gear indicator
-Korte rem/koppelingshendels
-Bos demper
-Crashpads


vo7mvm.jpg



Handige shit hoekkie





[me=""]Disclaimer:
Post je langer dan 3 topic's niet mee, dan ga je uit de OP.
Terugzetten kan altijd door middel van een PM naar de huidige TS.
Leeftijdswaarschuwing: 18+ :+
Dit is geen topic voor tere zieltjes }) [/me]
 
Laatst bewerkt:
Deel 97 al?!?! Ik kan me nog herinneren dat ik deel 1 destijds opende joh.

Zal ook eens een foto van mijn huidige CBR hier neer gooien. Is paar weken terug genomen toen we drie dagen naar Noord-Holland waren geweest. Foto is ergens op een dijkje genomen onderweg.

Heb er inmiddels een SBK stuur op zitten. bagster tankcover met tas en een topsellerie comfort zadel

full
 
Ik vroeg het in het vorige deel ook al, maar misschien dat iemand het gemist heeft.
Heeft iemand hier een schadevrije grijze hugger voor een CBR 600 F uit 95 toevallig in de weg liggen? Zoja pb dan even.
 
Ik ben er ook weer bij!

Chriskras, ik kom je wel ophalen met de auto, dan gaan we foto's bij Ghost maken en maken we er een leuke dag van. :P
 
Zal binnenkort leuke foto's van mijn CBR maken, kan die ook in de openingspost! :)

Zag dat er ooit een inkoopactie van seatcovers waren, komt dit ooit weer?
Zo nee, waar kan ik er zelf een bestellen? :)
 
Laatst bewerkt:
Ik lees al paar topics mee, ik heb al wat gepost in een aantal (me toen wel erg kort voorgesteld dacht ik). Maar nu misschien tijd voor een foto in de OP. Kan dat?

7101.jpg

Spec's:
Donker kuipruitje
BOS carbon ovale einddemper
Kleine knippers

Maar even officieel netjes voorstellen dan, ondanks dat ik me volgens mij al wel eens gemeld heb:
Joost Vossebeld, 22, uit Rekken. Woon nu t/m December in München voor stage (bij BMW:)). Om op punt 9 in de OP terug te komen: ik kan álles repareren, onderdelen leveren etc, voor ONgemotoriseerde fietsen en ik heb een Duits adres t/m December (pakketjes? :+ ).
 
Laatst bewerkt:
Ik lees al paar topics mee, ik heb al wat gepost in een aantal (me toen wel erg kort voorgesteld dacht ik). Maar nu misschien tijd voor een foto in de OP. Kan dat?

[afbeelding]
Spec's:
Donker kuipruitje
BOS carbon ovale einddemper
Kleine knippers

Maar even officieel netjes voorstellen dan, ondanks dat ik me volgens mij al wel eens gemeld heb:
Joost Vossebeld, 22, uit Rekken. Woon nu t/m December in München voor stage (bij BMW:)). Om op punt 9 in de OP terug te komen: ik kan álles repareren, onderdelen leveren etc, voor ONgemotoriseerde fietsen en ik heb een Duits adres t/m December (pakketjes? :+ ).
En wanneer zijn we welkom om eens bij BMW te komen kijken?? Jij kan vast wel iets regelen.

:W Welkom btw.
 
Net ff een tassie op de motor gemonteerd wat ik een tijd geleden gekocht heb, kan ik tenminste nog íets van rommel meenemen en daar ook mijn schijfremslot etc. indoen... Meteen ook maar het rode kapje over het duozitje eronder gedaan...

2012-10-04%2016.47.50.jpg
 
Kreeg ik bij mijn motor, dus kan je helaas niet vertellen waar hij vandaan komt, er staat wel iets op de zijkant "Ermax" denk dat dat het merk is...
 
Deel 97 al?!?! Ik kan me nog herinneren dat ik deel 1 destijds opende joh.

Zal ook eens een foto van mijn huidige CBR hier neer gooien. Is paar weken terug genomen toen we drie dagen naar Noord-Holland waren geweest. Foto is ergens op een dijkje genomen onderweg.

Heb er inmiddels een SBK stuur op zitten. bagster tankcover met tas en een topsellerie comfort zadel

[afbeelding]

Mooie fiets O-)

Ik neem aan dat je ook een ander uitlaatje hebt, aangezien die van jou nu bij mij in de schuur ligt :+
 
En wanneer zijn we welkom om eens bij BMW te komen kijken?? Jij kan vast wel iets regelen.

:W Welkom btw.

Ik weet niet hoe je dat precies voor je ziet, want ik kan niet iets regelen. Ik zit er sinds augustus, en ergens in november krijg ik pas zelf mijn rondleiding door de fabriek. Je bent welkom bij mij op het kantoor een rondje te lopen, maar daar zie je niets.

Alhoewel, het uitzicht vanaf mijn etage rijkt over alle randen van München tot in de mooie bergen:).

Maar nee, ik kan geen rondleiding regelen helaas.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe je dat precies voor je ziet, want ik kan niet iets regelen. Ik zit er sinds augustus, en ergens in november krijg ik pas zelf mijn rondleiding door de fabriek. Je bent welkom bij mij op het kantoor een rondje te lopen, maar daar zie je niets.

Alhoewel, het uitzicht vanaf mijn etage rijkt over alle randen van München tot in de mooie bergen:).

Maar nee, ik kan geen rondleiding regelen helaas.
Zeg dan niks... :N B|









:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan