[Kempen - B] Den Bocht

XeRpiO

MF veteraan
5 mrt 2003
2.663
0
Arendonk (B)
de titel zegt al genoeg zeker

ik heb alleen rechtse bochtjes namelijk afritten van de snelweg
maar ik kan dus geene goeie linkse bocht vinden hier in de geburen om de linkse kd te oefenen
weet er iemand toevallig en leuk links bochtje liggen
tell me please :)

grts XeRpiO
 
de titel zegt al genoeg zeker

ik heb alleen rechtse bochtjes namelijk afritten van de snelweg
maar ik kan dus geene goeie linkse bocht vinden hier in de geburen om de linkse kd te oefenen
weet er iemand toevallig en leuk links bochtje liggen
tell me please :)

grts XeRpiO

Ach dan plak je je rechter kneeslider toch gewoojn links als die versleten is :P
 
ja ikke :)

je neemt afrit 26 op de e34 (arendonk - retie), je gaat op de brug rechts richting retie, dan direkt onderaan de brug weer naar links, en daar ligt dan een hele mooie rechtse bocht, die nog veel mooier is als je em van de andere kant neemt, linkse bocht dus... der staat nu wel een maisveld, maar normaal is die bocht 100% te overzien. Der staat ook geen paaltjes - bomen- vangrail toestanden dus.... perfecte bocht...

Laat iets weten als je naar daar rijdt, ik woon daar vlakbij, dan kom ik af...

Greetz
 
ey Duc bedankt voor je mailtje
had de reactie's in dit topic nog niet gezien
dat bochtje ga ik is opzoeken
ik weet da liggen maar had er nie aangedacht
kieke dak zen
maar ondertussen heb ik al wel ne linske kneedown gedaan :P
op een rotonde in kasterlee tegen echt wel een lage snelheid een 40km/h of zo
ik zal iets laten weten als ik naar da bochtje rijd
 
Intussen daar geweest met Xerpio :

denbocht.jpg
 
jaja das daar lekker te doen
alleen dieje klote mais moet afgedaan worden da we een beter overzicht van de bocht krijgen
 
Laatst bewerkt:
just ! Da baantje ken ik, ben ik ooit nog es geweest jaren geleden toen ik just mijne eerste motor had. Ne maat van mij is daar uit den bocht, en overkop in de wei gevlogen :P grappig zicht was da :+
 
ja ikke :)

je neemt afrit 26 op de e34 (arendonk - retie), je gaat op de brug rechts richting retie, dan direkt onderaan de brug weer naar links, en daar ligt dan een hele mooie rechtse bocht, die nog veel mooier is als je em van de andere kant neemt, linkse bocht dus... der staat nu wel een maisveld, maar normaal is die bocht 100% te overzien. Der staat ook geen paaltjes - bomen- vangrail toestanden dus.... perfecte bocht...

Laat iets weten als je naar daar rijdt, ik woon daar vlakbij, dan kom ik af...

Greetz
Ik rijd ook mee dan, als da mag :]
 
Mag ik met mn GSXR 600 ook een keer mee??
Ben gvd al een week bezig mijn knie aan de grond te krijgen bij het bochtje bij Neerpelt, maar die moet je zo hard nemen! Ik wil die rotonde wel eens zien!

groetjes uit Lommel :}

Linda
 
Ziedewel ;) Dit moet 'het grote den bocht topic' worden :)

Kunnen we aan 'den bocht' afspreken, om van daaruit naar 1 van de bochtlocaties in de omgeving te rijden :]
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 16 september 2003 19:45 schreef Duc het volgende:
Ziedewel ;) Dit moet 'het grote den bocht topic' worden :)

Kunnen we aan die bocht afspreken, om van daaruit naar 1 van de bochtlocaties in de omgeving te rijden :]


yeps das heel goe voor mij starten met die hap :9
 
Ziedewel ;) Dit moet 'het grote den bocht topic' worden :)

Kunnen we aan 'den bocht' afspreken, om van daaruit naar 1 van de bochtlocaties in de omgeving te rijden :]

Maaruh, nog steeds geen antwoord, mag deze dame ook mee?? :+
 
Mag ik met mn GSXR 600 ook een keer mee??
Ben gvd al een week bezig mijn knie aan de grond te krijgen bij het bochtje bij Neerpelt, maar die moet je zo hard nemen! Ik wil die rotonde wel eens zien!

groetjes uit Lommel :}

Linda

die rotonde is mega klein en de snelheid ligt daar vreed laag
maar in neerpelt is toch ook een rond punt en best groot
als ge nu van lommel naar neerpelt rijd en da laatse stoplicht voor da ge daar aan da bochtje bent
daar links indraaien den industrie in en dan rechtdoor dan komde op en rond punt uit en das daar goe te doen was heel rustig toen ik daar geweest ben

maar natuurlijk moogde gij wel mee ;)
allé we krijgen al een groepke samen van dees kanten :}
 
hehehhehe ;)

maar het is toch zo plezant om die knie over de macadam te voelen schuren
en vonken natuurlijk :}
 
die rotonde is mega klein en de snelheid ligt daar vreed laag
maar in neerpelt is toch ook een rond punt en best groot
als ge nu van lommel naar neerpelt rijd en da laatse stoplicht voor da ge daar aan da bochtje bent
daar links indraaien den industrie in en dan rechtdoor dan komde op en rond punt uit en das daar goe te doen was heel rustig toen ik daar geweest ben

maar natuurlijk moogde gij wel mee ;)
allé we krijgen al een groepke samen van dees kanten :}

Uhh, mag ik van u een persoonlijke rondleiding in de Belgische bochtjes??
Ik weet echt niks te vinden blijkt wel weer |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan