framenummer

joey2041

Die hard MF'er
13 aug 2011
264
0
Ik heb vorrige week mijn frame opnieuw laten stralen en poedercoaten. Alles goed.en aardig zou me 100 excl btw gaan kosten. Afgesproken dat het hoogglans zwart zou gaan worden en dat ze mijn framenummer zouden afplakken. Maar dat laatste hebben ze dus niet gedaan en dus is mijn framenummer weg..... Ik heb tna dit ongeval niet meer hoeven te betalen. Ik heb dus al contact gezocht met verschillende graveerders om te vragen of hun het nummer er weer in konden graveren. En niemand kan dat omdat het frame te groot ios en dus niet gespannen kan worden... Dus heeft iemand een idee hoe ik dat nummer er weer in kan krijgen
 
Precies,mooi zo laten.Mocht je er problemen mee krijgen met de verzekering o.i.d.dan is hij altijd weer te vinden.Hij zit er echt nog wel. O-)
En anders met een klein roterend staalborsteltje o.i.d.het framenummer weer zichtbaar maken.
 
Je kan waar het nummer zit de coating weg krassen met een mes. Daarna gewoon lak erover. Neem aan dat het niet in het zicht zit. RDW zou ik niet doen. Kan problemen veroorzaken. Ken wel een verhaal bij iemand die zijn papieren in kon leveren, koste heeeel veel moeite om alles te regelen en terug te krijgen.
 
maar daar was dan wel meer aan de hand dan alleen maar een overgecoat framenumer denk ik zo


Nee was een ktm, daar zijn ze zo slim om het nummer alleen in de lak te slaan. Dus lak weghalen door afbijt of laten stralen is ook framenummer weg. Dus papieren ingenomen. Na veel gedoe uiteindelijk een brief van ktm gehad waar in stond dat het nummer alleen in de lak stond.

Maar nummer was dus ook niet zichtbaar meer.
 
Nee was een ktm, daar zijn ze zo slim om het nummer alleen in de lak te slaan. Dus lak weghalen door afbijt of laten stralen is ook framenummer weg. Dus papieren ingenomen. Na veel gedoe uiteindelijk een brief van ktm gehad waar in stond dat het nummer alleen in de lak stond.

Maar nummer was dus ook niet zichtbaar meer.


Hoe is er iemand achter gekomen dat er geen nummer meer instond?
 
Laat het nou zo zijn dat ik ook een ktm heb en het nummer er heel lichtjes was ingetikt... Je ziet het nummer dus niet meer door de coating heen.
 
Dit ga ik op mijn frame gebruiken na het poedercoaten.

Ze mogen gerust over het huidig ingeslagen nummer coaten. Staat veel netter. Op een plekje ernaast komt een plaatje met type, VIN, bj, ed.

Kan ik er meteen bijzetten dattie 118 dB mag maken O-)

Met popnageltjes op het frame.

10001700-01_910_FR.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan