bad_mojo
MF'er
Na 1 jaar plezier verkoop ik deze srad.
Ik ben op zoek naar iets recenters en een 1000 (compensatie, ja, ja ik weet het, en het is nog waar ook). er zijn een paar moto's hier die mijn ogen uitsteken.
Ik heb iets anders... gsxr 1000 K5, gecompenseerd met andere woorden, maar het bevalt me prima
deze moto is gemaakt door de jongens van het TRAX racing team voor de No-budgetcup 2011. Die gasten surfen hier ook ergens rond.
Ik kan u vertellen dat ze goed werk hebben geleverd, want dit ding gaat echt goed.
Details:
- vering afgesteld door TRP (Sint-truiden). Voor nieuwe binnen veren, achter revisie originele shock (afstelling +/- 80kg). Er hangen stickers op van TRP. Blijkbaar als TRP op een circuitdag aanwezig is met een service, dan kan je met zo’n stickers gratis uw veren laten afstellen (soort van na-service). Ik heb ze nog nooit ergens gezien, maar toch handig om weten. veringen - motorhuis Thijs
- radiale remklauwen gsxr 1000 K6 (originel krijg je erbij) + nieuw setje remblokken (net gekocht, oude kunnen misschien nog wel een dagje mee)
- racing remleidingen voor (weet niet wat, maar niet staal omvlochten, maar speciale race uitvoering (trax racing))
- setje extra velgen met regenbanden banden (ook appart te koop)
- versnellingsindicator (op foto te zien op kilometrique)
- kuipen gsxr K3
- originele uitlaat aanwezig, maar in degene die erop zit, zit een verwijderbare demper, dus zolder of mettet geen probleem (ook appart te koop)
- kuipwerk aan binnenzijde beplakt met soort van mouse voor geluid
- valdoppen
- stompgrip op tank
- snelsluiter voor tankdop
- K&N filter
- Afgesteld op testbank + andere sproeiers in carburator (originele heb ik ook nog denk ik)
- Banden Bridgestone Bt003, nog goed voor 1 a 2 dagen
- Ketting en tandwielen zijn nog vervangen door de vorige eigenaars, dus die ga je de eerste jaren niet moeten vervangen.
- Motor volledig origineel, dus betrouwbaar
1 nadeel:
Choke zit vast (ik vermoed kabel ergens gekneld), dus de eerste start van de dag (of van het seizoen) is een moeilijke. De rest van de dag start hij zonder probleem.
-> kabeltje is vervangen
Dit is een ex no-budget cup racer, dus alles is geborgd volgens reglementen.
Ikzelf heb niets ‘gebouwd’ aan deze moto. Enkel onderhouden. Ik heb het gewone water uit het koelsysteem gedaan en antivries erop gedaan. Vermits ik toch geen races ga rijden, is dit wel beter.
Prijs: 2000euro. Zonder regenwielen
over de regenwielen valt te onderhandelen
-> 1800 euro bespreekbaar, doe een goed bod
doe een bod, hij moet de deur uit
moto moet niet weg, want ik kan hier nog lang plezier aan beleven. enkel... I have a dream... en daar heb ik geld voor nodig (wie niet?)
-> moet wel weg, staat in de weg
Ik heb iets anders... gsxr 1000 K5, gecompenseerd met andere woorden, maar het bevalt me prima
deze moto is gemaakt door de jongens van het TRAX racing team voor de No-budgetcup 2011. Die gasten surfen hier ook ergens rond.
Ik kan u vertellen dat ze goed werk hebben geleverd, want dit ding gaat echt goed.
Details:
- vering afgesteld door TRP (Sint-truiden). Voor nieuwe binnen veren, achter revisie originele shock (afstelling +/- 80kg). Er hangen stickers op van TRP. Blijkbaar als TRP op een circuitdag aanwezig is met een service, dan kan je met zo’n stickers gratis uw veren laten afstellen (soort van na-service). Ik heb ze nog nooit ergens gezien, maar toch handig om weten. veringen - motorhuis Thijs
-
- racing remleidingen voor (weet niet wat, maar niet staal omvlochten, maar speciale race uitvoering (trax racing))
- setje extra velgen met regenbanden banden (ook appart te koop)
- versnellingsindicator (op foto te zien op kilometrique)
- kuipen gsxr K3
- originele uitlaat aanwezig, maar in degene die erop zit, zit een verwijderbare demper, dus zolder of mettet geen probleem (ook appart te koop)
- kuipwerk aan binnenzijde beplakt met soort van mouse voor geluid
- valdoppen
- stompgrip op tank
- snelsluiter voor tankdop
- K&N filter
- Afgesteld op testbank + andere sproeiers in carburator (originele heb ik ook nog denk ik)
- Banden Bridgestone Bt003, nog goed voor 1 a 2 dagen
- Ketting en tandwielen zijn nog vervangen door de vorige eigenaars, dus die ga je de eerste jaren niet moeten vervangen.
- Motor volledig origineel, dus betrouwbaar
1 nadeel:
-> kabeltje is vervangen
Dit is een ex no-budget cup racer, dus alles is geborgd volgens reglementen.
Ikzelf heb niets ‘gebouwd’ aan deze moto. Enkel onderhouden. Ik heb het gewone water uit het koelsysteem gedaan en antivries erop gedaan. Vermits ik toch geen races ga rijden, is dit wel beter.
over de regenwielen valt te onderhandelen
doe een bod, hij moet de deur uit
-> moet wel weg, staat in de weg
Laatst bewerkt: