gsxr 750 srad

bad_mojo

MF'er
9 aug 2011
149
0
Kruibeke, Belgie
Na 1 jaar plezier verkoop ik deze srad.
Ik ben op zoek naar iets recenters en een 1000 (compensatie, ja, ja ik weet het, en het is nog waar ook). er zijn een paar moto's hier die mijn ogen uitsteken.
Ik heb iets anders... gsxr 1000 K5, gecompenseerd met andere woorden, maar het bevalt me prima

deze moto is gemaakt door de jongens van het TRAX racing team voor de No-budgetcup 2011. Die gasten surfen hier ook ergens rond.
Ik kan u vertellen dat ze goed werk hebben geleverd, want dit ding gaat echt goed.

Details:

- vering afgesteld door TRP (Sint-truiden). Voor nieuwe binnen veren, achter revisie originele shock (afstelling +/- 80kg). Er hangen stickers op van TRP. Blijkbaar als TRP op een circuitdag aanwezig is met een service, dan kan je met zo’n stickers gratis uw veren laten afstellen (soort van na-service). Ik heb ze nog nooit ergens gezien, maar toch handig om weten. veringen - motorhuis Thijs
- radiale remklauwen gsxr 1000 K6 (originel krijg je erbij) + nieuw setje remblokken (net gekocht, oude kunnen misschien nog wel een dagje mee)
- racing remleidingen voor (weet niet wat, maar niet staal omvlochten, maar speciale race uitvoering (trax racing))
- setje extra velgen met regenbanden banden (ook appart te koop)
- versnellingsindicator (op foto te zien op kilometrique)
- kuipen gsxr K3
- originele uitlaat aanwezig, maar in degene die erop zit, zit een verwijderbare demper, dus zolder of mettet geen probleem (ook appart te koop)
- kuipwerk aan binnenzijde beplakt met soort van mouse voor geluid
- valdoppen
- stompgrip op tank
- snelsluiter voor tankdop
- K&N filter
- Afgesteld op testbank + andere sproeiers in carburator (originele heb ik ook nog denk ik)
- Banden Bridgestone Bt003, nog goed voor 1 a 2 dagen
- Ketting en tandwielen zijn nog vervangen door de vorige eigenaars, dus die ga je de eerste jaren niet moeten vervangen.
- Motor volledig origineel, dus betrouwbaar

1 nadeel:

Choke zit vast (ik vermoed kabel ergens gekneld), dus de eerste start van de dag (of van het seizoen) is een moeilijke. De rest van de dag start hij zonder probleem.
-> kabeltje is vervangen

Dit is een ex no-budget cup racer, dus alles is geborgd volgens reglementen.

Ikzelf heb niets ‘gebouwd’ aan deze moto. Enkel onderhouden. Ik heb het gewone water uit het koelsysteem gedaan en antivries erop gedaan. Vermits ik toch geen races ga rijden, is dit wel beter.

Prijs: 2000euro. Zonder regenwielen
over de regenwielen valt te onderhandelen
-> 1800 euro bespreekbaar, doe een goed bod
doe een bod, hij moet de deur uit

moto moet niet weg, want ik kan hier nog lang plezier aan beleven. enkel... I have a dream... en daar heb ik geld voor nodig (wie niet?)
-> moet wel weg, staat in de weg


full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
heb je een paar betere foto,s?
ook van de radiale klauwen ?? kan op deze foto,s ze niet ontdekken.

Gr,
 
Hoi!

Fiets is eerst van ons team geweest. Zit tevens een nieuwe versnellingsbak in en een perfect afgesteld dynojet kit. Gaat voor z'on oude moto best goed vooruit. (116 awpk's)
Meer fotos vind je hier: Trax Racing
In de oudere mappen kan je fotos van deze bike terugvinden.

geen geld voor een top fiets!

Groeten

Dennis
 
Hey,

hier een foto van de radiale klauwen.

full



dennis,

bedankt voor de ondersteuning.
Dit is inderdaad een top fiets, mits zijn leeftijd.
Ik heb er een boel fun op gehad, maar de drang naar iets nieuwers begint te groeien.
Alhoewel... als ik de juiste prijs niet krijg, amuseer ik me nog een jaartje verder.

Mooie foto's trouwens.

succes volgend jaar in de NBC.
 
Het zijn stalen remledingen van Trax racing
Kuipen zijn van een K4
Dynojet kit die perfect is afgesteld op de testbank
3D ketting (duur spul, weegt niets)
Boite is in 2011 volledig gereviseerd.
Nooit mee gevallen!!

Top motor, reed super goed, goede zithouding.
Hebben hem toen verkocht omdat we een K1 750 hebben gekocht.
 
ik ook nooit gevallen.
>enkel uitstapje in de grindbak aan vilneuve chicane op zolder.
beetje laat geremd. Wel rechtop gebleven. achteraf bekeken had ik hem nog moeten kunnen pakken, maar als je ogen gericht zijn op de grindbak, dan...

was de laatste sessie van de dag, ben rustig binnen gereden...
vandaar het andere kleurtje op de rand van de banden.
 
gisteren oliewisseltje gedaan Motul 300V 15W50.

Probleem met de choke ook even bekeken, kabeltje zit vast (alle kruipolie ten spijt), dus daar komt nog een nieuw voor in de plaats.
Door de choke met de hand te bedienen, startte hij direct na enkele maanden stil te staan.

Ketting nog eens reinigen en goed invetten en het beestje is klaar voor volgend seizoen.

Ga ik mij ermee amuseren of iemand anders???
Wie zal het zeggen.
 
Hey mensen,

ik breng deze moto even terug onder de aandacht.

Hij staat nog steeds te koop.

radiale remmen zijn inmiddels appart verkocht, dus hij staat terug met de originele remklauwen te koop.

Hij staat nu al een tijdje stil, maar start nog zonder problemen.

de prijs is inmiddels ook wel gezakt, ik wil echt echt vanaf.

Ik heb al een andere circuitmoto, maar het bloed kruipt waar het niet kan gaan en ik zou met dit geld een klassieker willen kopen.

1800 eurootjes en zelfs dit is nog wel een beetje bespreekbaar.

als iemand in losse onderdelen is geïnteresseerd (uitlaat, regenwielen) mag die het ook laten weten.

als er een voorschot wordt betaald kan zelfs over eventuele levering gepraat worden, ik heb de middelen om hem ergens af te zetten.
het noorden van Friesland liever niet, vermits ik in de buurt van Antwerpen woon, maar alles heeft zijn prijs natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan