Nog een R1 = binnen!

wizl

Die hard MF'er
29 okt 2002
458
0
boxmeer
Ook ik mocht hem vanochtend ophalen :P Wat een verschil in snelheidsbeleving in vergelijking met de TL *D . Ff. snel 2 plaatjes dan (kwali = helaas niet zo heel fantastisch)

uitlaat.jpg


rechts.jpg


En nu maar weer veel stukjes :] voordat het winter wordt :)
 
Laatst bewerkt:
Wil iedereen nou ineens zo'n ding? ;) :+

Gefeliciteerd, ziet er netjes uit, heel veel plezier ermee!
 
wat is het grote verschil dan? in snelheidsbeleving ..

hij is wel mooi hoor, ik ben niet zon fan van rood maar dit is wel een van de mooiste R1 kleurstellingen :}
 
wat is het grote verschil dan? in snelheidsbeleving ..
Het omgekeerde van wat ik verwachtte eigenlijk. Je geeft gas, en door het geluid en het gejank (in goede zin) denk je allejezus we gaan 200+ ff. rustig aan. Een blik op de klokken leert vervolgens dat je net 130 rijdt ofzow :P Dat was op de TL anders, draai aan het gas, toerental (op basis van wat je hoort) neemt niet merkbaar toe, en holy f*ck 200+. Zal wel wennen zijn . . .

hij is wel mooi hoor, ik ben niet zon fan van rood maar dit is wel een van de mooiste R1 kleurstellingen :}
Ik wilde eerst met alle geweld een blauwe. Toen ik daar voor ging kijken vond ik het eigenlijk maar een hele saaie fiets (smaken verschillen mensen). Dat rood-wit kinda grows on you zal ik maar zeggen!
 
Erg mooie fiets, vooral die ovale pijp! :}
Veel plezier ermee :]
Vond ook vooral het rood-wit in het logootje van onze vrienden bij de fa. Bos wel leuk :) Hij maakt ook een heel aardig geluidje . . .
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde eerst met alle geweld een blauwe. Toen ik daar voor ging kijken vond ik het eigenlijk maar een hele saaie fiets (smaken verschillen mensen). Dat rood-wit kinda grows on you zal ik maar zeggen!
:^

(uhm alleen ben ik blij dat ik ook nog wat zwart erbij heb :P )
 
Weer zo'n Kadett,


uhh heb er zelf ook 2,5 jaar met zo'n Kadett gestuurd.


Gefeliciteerd, en Keep the bubble up and rubber down.
 
deze is mooier dan de blauwe idd :)
alleen wel deze kleurstelling, waar nog lekker veel wit in zit :p
 
ik zou heel blij zijn als er hier ne R1 in de garage stond *D
proficiat met de nieuwe aanwinst ;)
mijne volgende is toch ook ne R1 maar dan ne blauwe
ik vind die gewoon machtig :} :} :}
 
Hey Voske, 'k vind het toch net ff. wat vriendelijker rijden vier van die potten. Hoe is jouw de overstap uiteindelijk bevallen?


mjah ik kan nooit kiezen. bedoel hij bevalt prima. lekker scheurijzertje. maar toch komt er hierna weer een twin denk ik.
als ik geld genoeg had, kocht ik beide.
maar ik heb ook wel eens op zo'n R1 gereden als jij nu hebt, en ik vond het echt 3 keer niks. veels te bruut. kon er nie lekker mee vlammen, moest altijd oppassen. zeer giftig ding zeg maar. dus kijk uit.
 
maar ik heb ook wel eens op zo'n R1 gereden als jij nu hebt, en ik vond het echt 3 keer niks. veels te bruut. kon er nie lekker mee vlammen, moest altijd oppassen. zeer giftig ding zeg maar. dus kijk uit.
Tja, dat vind ik dus niet. Of het komt omdat ik nog intuitief schakel alsof ik op de TL zit (als een diesel dus, 1-2-3 en niet meer aankomen :P ). Ik moet wel zeggen dat het in de hogere toeren zeg maar, wel ongeloooooflijk hard van zijn plek gaat :} . Waar de TL zeg maar over het hele gebied vlot van leer trekt, word hier ineens een stal vol paarden wakker geschopt en dat gaat niet bepaald onopgemerkt voorbij ;)
 
Laatst bewerkt:
Weer zo'n Kadett,
Altijd dat gezeik. Ja ik rij op de 206 van de motoren. Dat krijg je nu eenmaal als je de mooiste en beste kiest i.p.v een mindere maar exclusievere.


Echt een mooie motor hoor. Veel :] plezier ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan