13 april herkansing Sjoko Toer voor MS Research

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yuk Foo

MF veteraan
10 mrt 2004
1.181
0
Tilburg
Ieder seizoen beginnen we met een sponsorrit om geld in te zamelen voor MS Research. Deze rit heet de Warme Sjoko Toer. Bij voorkeur niet omdat je je bevroren ledematen moet ontdooien met warme chocomelk, maar wel vanwege het warme gevoel dat we het goede doel toedragen.
We hebben weer een paar mooie nieuwe routes uitgewerkt. Je kunt kiezen voor een route die op het asfalt en de straatstenen blijft of voor een route die ook regelmatig de verharde weg verlaat.

De Warme Sjoko Toer 2013 wordt gereden op 23 maart 13 APRIL. We starten deze keer van 10.00u tot 11.00u vanaf Motoport Veldhoven, De Run 5202, Veldhoven. Vanaf de grote parkeerplaats bij Motoport kunnen we het vertrek georganiseerd laten verlopen en kan iedereen vooraf een bakkie koffie, warme sjoko of thee drinken. De firma Peijnenburg zorgt daarbij voor een lekker stuk ontbijtkoek.

We hopen op een grote opkomst motorrijders die na een vrijwillige donatie ten behoeve van de stichting MS een mooi stukje willen gaan sturen door het Brabantse landschap.
Inschrijfgeld voor een georganiseerde toertocht bedraag meestal tussen de € 5,-- en € 10,--. Voor deze sponsorrit wordt geen inschrijfgeld gevraagd. We hebben liever dat je wat extra doneert in de collectebus voor MS Research die bij start bij het koffieapparaat aanwezig is.

Om deel te kunnen nemen aan deze toertocht hoef je je niet verplicht in te schrijven. Als je met een groepje met een voorrijder van MotorVision mee wilt rijden, dan is het wel nodig dat je uiterlijk 10 dagen vooraf laat weten dat je met ons mee wilt rijden. Dat kun je doen door een mailtje te sturen naar sjokotoer@motorvision.nl . Vermeldt in het mailtje je naam, je merk en type motor, je rijstijl en je rijervaring. Dan kunnen wij daar rekening mee houden bij de groepenindeling.
We gaan er van uit dat iedereen zelf de route in de GPS heeft staan en/of heeft uitgeprint.

Het aantal voorrijders is beperkt en we beperken de groepsgrootte tot maximaal 8 motoren. We kunnen daarom niet garanderen dat we iedereen in kunnen delen bij een groep met MotorVision voorrijder. We gaan er van uit dat je dan de route op eigen gelegenheid of met je eigen groepje kunt rijden.

>>> Kijk hier voor de routes en overige informatie
Door mee te rijden ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.



======================
Update
De weersvoorspellingen wisselen met de dag. Afhankelijk van welk weerstation je bekijkt varieert het nu van koud met kans op neerslag naar erg koud met kans op sneeuw.

We verwachten met dit soort voorspellingen een lage opkomst. Dat is niet gezellig en is niet goed voor de collecte voor MS Research. Ook willen geen onnodige risico's nemen voor de deelnemers.
We rijden de rit daarom niet op 23 maart. Er komt een herkansing op 13 april.
Willen jullie dit bericht s.v.p. verspreiden?

Voor wie dit bericht heeft gemist of om andere reden toch op komt dagen zijn we op 23 maart wel aanwezig met koffie, sjoko en collectebus.
We zien je graag op 13 april voor de herkansing!
======================
 
Laatst bewerkt:
voor mij ook voor alsnog een meelees postje.
 
Ik heb een xtz660 op het oog. Heb ik die, dan rij ik mee. Lekker bagguruh!
Hopelijk regent het nog een beetje voor die tijd ;)
 
Ik ga net als vorige editie weer een gezellig groepje optrommelen om mee te rijden voor dit goede doel!

Ik zal het ook even posten in het MS topic :)
 
Multiple Sclerose (MS) en motorrijden

Al gevonden zie ik, niet echt een actief topic maar wel een aantal meelezers ;)
Ik probeer het een beetje bespreekbaar te maken en mensen die er wat over kwijt willen kunnen daar posten. Ik deel daar voornamelijk de dingen waar ik zelf tegenaan loop en hoop dat er meer zijn die dat gaan doen (zodat het niet zo vaak alleen over mij gaat...) :)
 
Laatst bewerkt:
23 maart, staat ook een wedstrijd in gepland dit jaar voor me.

Als ik daar niet aan mee doe, dan denk ik dat ik wel te porren ben voor deze rit (ovb natuurlijk met het weer :') )
 
23 maart, staat ook een wedstrijd in gepland dit jaar voor me.

Als ik daar niet aan mee doe, dan denk ik dat ik wel te porren ben voor deze rit (ovb natuurlijk met het weer :') )
Na aankomend weekend weet ik meer iig (vergadering en beslissing welke wedstrijden we mee doen)
 
Ik kan dus niet mee, had hem op OVB gezet, maar heb dan een wedstrijd die dag.

Jammer.... :/ (had wel graag een ritje willen maken voor het goede doel)
 
Ik rijd graag mee, heb alleen geen GPS dus zou wel graag in een groepje mee rijden dus als iemand nog een meerijder kan gebruiken hoor ik dat graag.
Nog wel even OVB omdat ik het met mijn werk moet kortsluiten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan