4e Achterhoekse Slakkerwegtreffen *)

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
10.854
3.340
Achterhoek
Openingspost:

Zijn er liefhebbers voor een zaterdagmiddagrit over slingerende wegen door onze fraaie lommerrijke Achterhoek?

Ik wil wel op 8 juni voorrijden. Treffens organiseren zoals in Genemuiden kan ik niet, dat is niet te verbeteren. Een rondrit over bochtige wegen is geen enkel probleem! De route zal tussen de 80 en 100 km zijn, korter of langer kan al naar gelang de wensen ook.

Op de manier waarop dit treffen georganiseerd gaat worden is het geen BOT treffen. Maar het lijkt er wel op. D.w.z een barbecue, biertje, treffen.

Locatie: Boerderijpension en minicamping de Hofshoeve www.hofshoeve.nl. Er zijn ook pensionkamers, en een trekkershut.


Het "gemuudelijke samenzunn" is ook toegankelijk voor moat'n van MFers en zijspanrijders die geen band met MF hebben. Wel graag laten weten dat je komt en met hoeveel.
Er is geen entree e.d. We kunnen gezamelijk barbequeen, en er zal een koelkast vol bier klaar staan. Ook het ontbijt kan geregeld worden, voor zachte prijsjes. . Maak je daar geen zorgen over. Camping zelf bespreken: www.hofshoeve.nl


Zo gaat de dag er dan ongeveer uit zien:

- Aankomst op vrijdag of zaterdag (of zondag, maar dan ben je aan de late kant )
- Bij belangstelling mogelijk; Om ongeveer 14.00uur vertrek richting FABRIEKSBEZOEK EZS! (gewoon rondneuzen bij Dave en Eddie in de werkplaats ) en eventueel bij MotoportZelhem
- Aansluitend slakkerwegtoerrit, vertrek bij EZS
- Terugkomst bij de Hofshoeve, ca 17.30 uur
- Barbeque vanaf 19.00 (gaat de hele avond door, tot het op is )


- Ontbijt op zondag en vertrek.



Wat moet ik meenemen?

Alles is geregeld. Twee dingen zijn een must, je zijspan en en goed humeur...

Kosten:
Helaas ontkomen we er niet aan om na drie jaar Slakkerwegtreffen nu de prijzen voor dit jaar licht te moeten verhogen.

De camping zelf regelen en betalen.

Kosten:
Koffie en thee: wordt gesponsord!
Consumptie's € 1.00
BBQ, dit jaar uitgebreider dus inclusief salade's, stokbrood e.d. € 10.00 per persoon
Ontbijt, € 6.50 per persoon. Ook mogelijk op zaterdagochtend

Kamperen € 4.75 p.p
Tent € 2.5 p.n.
Toeristenbelasting € 0.60 p.p
Kamperen is inclusief gebruik van douches en sanitair, vuurkorf, brandhout en overdekte en afgeschermde "biergarten " ( Zeg maar een houten tarp ;) )

Alle vertering kan bij vertrek afgerekend worden.

Zelf drank en eten meebrengen is ook geen probleem maar meld het dan wel even ivm inkopen. Indien je geen mail stuurt over het ontbijt en de barbeque, gaan we ervan uit dat je hieraan deelneemt, en zullen dus de kosten hiervan ook berekend worden . Afmelden voor ontbijt en bbq bij info at hofshoeve.nl


Ik wil me ook aanmelden, wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag deelneemt aan het 3e Achterhoekse Slakkerweg-zijspantreffen Ik zet dan je (nick)naam in de lijst zodat we een beetje inzicht hebben in de deelname ivm voorbereiding.


En kijk, de eerste kampeerdeelnemers hebben zich al aangemeld:
De lijst met definitieven:
*Lasmoat met den hele clan,
*JanFillemJansen
*Truusopdesuus + MiniTruusopdesuus
*Kwastert en MiniKwastert
*EHE
*Slijptol
*Peuk, mevr. Peuk , geblesseerd
*BMWim en Lea
*Leotje60
*Roestendoenze
*Lawaaimakers
*Sidebike ovb
*Hevu
*El Presidente ovb
*Ruut met Yvonne en hond
*Zeepok
*Vox88000 en Lies
*Powersl@ve

Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het treffen is bedoeld voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee, Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.


Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?

No problem!


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

Er zal een zijspan waardige toertocht met hier en daar een recht stuk weg worden uitgezet. Hierover dus geen zorgen.


*Wijzigingen voorbehouden.













*) Slakkerweg : Algemeen Beschaafd Achterhoeks voor een weg zonder noemenswaardige rechte stukken.........
 
Laatst bewerkt:
peuk mvr peuk en z,n maat en vrouw zijn weer van de partij.

Of wim komt weet ik nog niet maar ben bang van wel.
 
3x is scheepsrecht; dit jaar toch echt de slakkerwegtoer zien mee te maken
 
Ik kom wel op jullie letten en el presidente zal waarschijnlijk op mij komen letten
 
Is gebeurd! Hoeis het met je naafbesturing? Is dat ook wat voor aan een verbouwde XJ 900 ?

Het span staat nu bij Dave om de laatste puntjes aan te pakken. Mooi klusj voor de wintermaanden. Hoop straks weer heel veel kilometers te gaan maken.
En ja zo'n naafbesturing zou ook op jou span kunnen. Zou vast mooi staan. Kan in principe op ieder span zegt Dave.
 
Vraag is hoe bevalt het. Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar weet ook wat de prijs is. Dan stuurt mijn JFJ verkorte voorvork ineens nog veel fijner dan ie al deed ;)
 
Vraag is hoe bevalt het. Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar weet ook wat de prijs is. Dan stuurt mijn JFJ verkorte voorvork ineens nog veel fijner dan ie al deed ;)

Ik kan niet anders zeggen dan dat het mij goed bevalt. En ja de prijs. Als je 't er voor over hebt is het toch goed? Dat geldt denk voor iedere hobby. En als ik zo op het forum lees dan wordt er genoeg uitgegeven om ieders span te verfraaien.
Maar in juni kun je het span zien en kunnen we elkaar spreken. Ik ben geen techneut en kan niet zo goed hier iets uitleggen. Praten gaat makkelijker
 
Zou ook wel leuk zijn Bert eens te ontmoeten op zijspantreffen of slakkerwegtreffen..
 
Dit evenement ook maar eens op de agenda gezet. Het zou zo maar eens kunnen dat ik er bij ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan