MFH goes Spa 2013

Nosig

MF veteraan
16 aug 2008
14.990
12
Haarlem
FF CENTRAAL
*O* *O* *O* MFH SPA 2013 TOPIC *O* *O* *O*

SPA1.png
Intro
Eindelijk is het dan zover, het enige topic voor een gezellige weekje motorvakantie met MF Haarlem! In dit topic kan een ieder MFHer zijn vraag/op/aanmerkingen kwijt. In de openingspost zetten we centraal de nieuwsberichten/updates neer en af en toe doen we dat ook op #facebook #twitter en andere #sociale-ongein :+. De organisatie bestaat dit jaar uit Pils, Peter, Nofri en Lux.


Hoe gaat dit in z'n werk? :?
Nou gewoon, hier aanmelden!! Let wel, deze trip is uitsluitend bedoeld voor MF Haarlem topic en evt op uitnodiging van MFH. Houd er rekening mee dat er weer in twee termijnen betaald moet worden (aanbetaling + resterend). Je geeft hier aan of je mee wil of niet. Diegene die zich gemeld hebben ontvangen na een paar dagen (zodat je verlof kan vragen) van ons het verzoek om het eerste deel te betalen. Na ontvangst betaling is je aanmelding definitief. Een paar weken voor de vertrekdatum moet de tweede termijn worden voldaan. Vanzelfsprekend zijn we dan superblij dat we mogen genieten van je gezelligheid *O*. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en ondeugd? :9 ) Owja, in tegenstelling tot vorig jaar gaan we nu een hele week genieten!!! *O* De organisatie deelt de kamers in (op een later tijdstip, en wie nu al vraagt wordt overgeslagen "z) Er is ruimte voor maximaal 33 personen.


Sherlock, wtf is de locaties en data dan? :?
Spa-Francorchamps
Locatie huisje: zelfde huisje als in 2012 (Stavelot, Petit Coo), max 33 personen
Aankomst huisje: 2 augustus 2013
Vertrek uit het huisje: 9 augustus 2013
Circuitrijden @ Spa Francorchamps: 8 augustus 2013


Voor wie is het bedoeld eigenlijk? :?
In principe geldt; hoe meer zielen, hoe meer gezelligheid! *O* Maar om het voor de organisatie nog behapbaar te houden is het uitsluitend voor MF Haarlem leden bedoeld, plus eventueel gasten op uitnodiging van MFHers. +1 dus ook welkom, maar ook vrienden/vriendinnen. PS: als we je niet kennen, en je bent vrouwelijk, dan zijn we vast niet te beroerd om een uitzondering te maken O-)


En als ik wil circuit-rijden? :?
Geef bij het aanmelden aan of je wil gaan circuitrijden. De circuitorganisatie is wederom Bikersdays, maar let op! Nog niet gelijk inschrijven (kan nu ook nog niet trouwens), maar dit moet via Peter ivm korting regelen. Als er meer info is dan zijn jullie de vijfde die het hier zullen horen :Y

En als ik niet wil circuitrijden? :?
Als je bij je aanmeldingen in dit topic verder niets vermeldt gaan we ervan uit dat je niet wil circuitrijden. In het weekje vakantie kunnen we de befaamde MacMeets houden maar dan in het buitenland, dagje uit, foto's maken op het circuit, paintballen, gewoon rondtouren, etc. Daar ben je volledig vrij in, er zijn genoeg nevenactiviteiten en genoeg terrasjes!

Met de auto of motor? :?
Er zijn een aantal met een circuitfiets of, die eigenlijk lange ritten op de snelweg met de motor niet zo relaxed vinden. Zij zullen waarschijnlijk met de auto+aanhanger gaan. Uiteraard zijn er ook MFHers die op de motor gewoon gaan. Details van het logistieke deel fietsen we er later in. Gezamelijke vertrekpunt is uiteraard MacHoofddorp, of niet, maar waarschijnlijk traditioneel een half uur te laat. Waarom niet Haarlem op de Grote Markt? Omdat de MacD dan nog niet open is voor de noodzakelijke koffie :')

En wat gaat dit me kosten? En (aan)betalingen? :?
Overnachtingskosten o.b.v. 25 personen: 65-70 euro.
Brandstof kosten hangen af van hoe zuinig je fiets of je koekblik is en je gedoseerd je rechterhand/voet/cruisecontrol is.
Richtlijn aanhanger: €100,- (2 motoren)
Richtlijn eten/drinken: €15,- per dag

Deelnemers:
U vraagt, wij draaien! Let wel, alle OVBers is ook Onder Voorbehoud van beschikbare plekken, maar dat leek me logisch :P
Deelnemers:
  1. Jeroen (C1)
  2. Pauline
  3. Peter (C1)
  4. Diana
  5. Tino
  6. Denise
  7. Noof (C1)
  8. Lux
  9. Oneindig (ovb)
  10. Roos
  11. Manu
  12. Stanley
  13. Koos (C1)
  14. Impy (C1)
  15. Joyce (C1)
  16. Jermo (C2)
  17. Rick (C3)
  18. Das
  19. Fox
  20. Ossie (C1)
  21. Marjolein
  22. Dion (C3)
  23. Nicked (C2)
  24. Fred (C2)
  25. Coen
  26. Laura
  27. Esther (C2)
  28. Michael (C3)
  29. Leon
  30. Rochus
  31. Svennie (ovb)
  32. +1 Karin
  33. EddoGP
C = Circuitrijden (1 = Debutant, 2 = Snel, 3 = Zeer Snel, 4 = Eddo Snel)

Reserve lijst:
  1. +1 Daphne
  2. Adinda
  3. Tim Bochtenkoning
  4. The_Daphne (ovb, vr t/m ma)
  5. Kjell

Updates en nieuwsberichten? :?
Die komen hier te staan! Houd dit plekje regelmatig in de gaten dus.

Update 15/1: Deelnemerslijst in een recordtijd! Lijst in de OP geupdate. Heerlijk al die enthousiasme! Wij hebben nu al helemaal heel veel zin in Spa!! Voor diegene die nu op de reserve lijst staan, don't worry. (er zijn nog veel OVBers n.l.) De lijst is opgemaakt op volgorde van aanmeldingen. Nosig in "MFH goes Spa 2013"

Update 16/1: Svp 1e termijn (aanbetaling) uiterlijk zondag 27 januari aan Pils te voldoen. Svp €30,- over maken naar 58.90.11.812 tnv J.R. Paardekooper. Daarna is je inschrijving definitief. Volledig bericht: Jeroen P in "MFH goes Spa 2013"

Met vriendelijke groeten,
Peet, Pils, Lux, Noof
 
Laatst bewerkt:
Aarrrgghhh het valt echt middenin mijn vakantie met Stanley...
Zet ons maar op de lijst... ik wil het eigenlijk niet missen, maar bouw de rest er wel weer omheen ;)
Planning:
Plosaland
Kanoën
en ohja... circuit...

Ik laat mijn motor wel thuis deze ronde... :X
 
Voor mij OVB afhankelijk van het werk dat ik tegen die tijd heb. Ik denk dat ik vrijdag t/m maandag kom. Circuitrijden ga ik toch niet doen, want ik ga niet met 2 motoren die kant op :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan