Monsterdag DCN

Unicorn

MF'er
23 jan 2003
43
0
Cowcity
Dit jaar wil ik voor de eerste keer deze dag in Heinenoord bezoeken.
Het lijkt me kicken om met een grote groep Monsters vanuit mijn streek ( Zeeuws ) Vlaanderen richting Heinenoord te rijden. Kunnen we onder elkaar wat afspreken ?
 
het lijkt erop dat we iets gaan afspreken voor de monsterdag. Op de aankondiging staan geen tijden. wat is een goede tijd om te gaan. Op dit topic kunnen mensen melden van waar ze er naar toe gaan. Vervolgens kunnen we wat opstapplaatsen bepalen. Zowiezo moeten we ook een meeting point in heinenoord afspreken, dan kunnen we de forum-monsters live bewonderen. Wie kent de situatie ter plekke? (zie ook 'wie heeft hier allemaal een monster') :] 8-) :+
 
volg de ducati club nederland mailing list daar gaat vast weer wat geregeld worden

vorig jaar zijn er ongeveer 6 groepjes van 7/8 ducati's naar de meern gereden en daarv vandaan met ze alle binnen door (op gps begeleiding) naar de heinoord (jammie wat lekker met alle duc's gelijk de heinoord tunnel in)

greets roy ss600c hopelijk weer van de party als de motor klaar is
 
Hey... ik wil ook wel gaan.

Wie vertrekt er vanuit het zuiden? Ikzelf kom uit Maastricht. Wellicht een punt plaats in Eindhoven?
 
logo.gif


Voor de 5e keer organiseert Ducati Club Nederland region Zuid-West weer de speciale MONSTERDAG

MONSTERDAG 2003
31 AUGUSTUS A.S.

• Spectaculaire showmodellen
• Lekkere hapjes / snackkraam / barbecue
• Prijsvraag: de Mooiste, de Origineelste en de Spectaculairste Monster
• Praatplein met gezellige zitjes en klassiekers om naar te kijken
• Nog meer meewerkende sponsors, dus nog meer kraampjes met aanbiedingen

Dus bel motorvrienden, buren, schoonmoeders enz. en kom langs op zondag 31 augustus a.s. aan de Platte Reedijk in Heinenoord!!!!
(A29, afslag Oud-Beijerland, richting Heinenoord, dan rechtsaf richting Mijnsheerenland, direkt onderaan de dijk)

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door:
Ducati Benelux / Dynojet Rotterdam / Atelier La Paletta / Combi Motors Verzekeringen / Biggelaar Performance & Tuning / Safe Motors Rotterdam / DCN / Arenda / en nog o.v.b.
 
voor de monsterdag ganger
op de ducati mailing list is het volgende afgesproken

Hoi,

Tja, vanavond kreeg ik van Bas van der Sluijs een telefoontje met de vraag
of ik een verslag van de Monsterdag wilde maken voor Strada. Natuurlijk zeg
ik daarop geen nee. Ik ben al vroeg aanwezig in Heinenoord om bij de opbouw
van de stands al wat foto's te maken, vanaf daar kom ik naar De Meern om
daar koffie te drinken en alle bekenden even gedag te zeggen. Ik rij dan met
de auto mee met de groep (mag toch wel, ik heb ook twee uitlaatjes).

Is verzamelen vanaf 10.30 uur een mooie tijd, en dan wegrijden naar
Heinenoord om ca. 11.00 uur?

Ik ben er, wie nog meer?

Groetjes,

Ron

voor mensen uit de buurt van den haag is ook nog mogelijk om eerst naar het maliveld te komen (poffertjes kraam) van uit daar gaan we met al een groepje (tot nu toe iets van 10 duc's en 1 bmw)

de bedoeling is om 9uur weg te rijden daar

vgr roy
 
voor de monsterdag ganger
op de ducati mailing list is het volgende afgesproken

Hoi,

Tja, vanavond kreeg ik van Bas van der Sluijs een telefoontje met de vraag
of ik een verslag van de Monsterdag wilde maken voor Strada. Natuurlijk zeg
ik daarop geen nee. Ik ben al vroeg aanwezig in Heinenoord om bij de opbouw
van de stands al wat foto's te maken, vanaf daar kom ik naar De Meern om
daar koffie te drinken en alle bekenden even gedag te zeggen. Ik rij dan met
de auto mee met de groep (mag toch wel, ik heb ook twee uitlaatjes).

Is verzamelen vanaf 10.30 uur een mooie tijd, en dan wegrijden naar
Heinenoord om ca. 11.00 uur?

Ik ben er, wie nog meer?

Groetjes,

Ron

voor mensen uit de buurt van den haag is ook nog mogelijk om eerst naar het maliveld te komen (poffertjes kraam) van uit daar gaan we met al een groepje (tot nu toe iets van 10 duc's en 1 bmw)

de bedoeling is om 9uur weg te rijden daar

vgr roy

Maak er dan 11 ducs en 1 bmw van.

gr Edwin
 
voor de monsterdag ganger

De Meern om


10.30 uur een mooie tijd, en dan wegrijden naar
Heinenoord om ca. 11.00 uur?

Ik ben er, wie nog meer?

Groetjes,

Ron

is helemaal top *D count me in :]
alleen waar in de meern ? of is dit een blond zijn opmerking :?
ik lees het wel tot de 31ste :+
 
Ik ben die dag zeker van de partij. Mijn interesse gaat steeds meer naar de Monster, dus ik kan me mooi nog ff orienteren.
Is het op het terrein van het cafe aan de platte reedijk?
 
Ik ga ook ff kijken, de laatste 3 weken is mn monster grounded, gebroken pistonpen borging.... 1 cilinder naar de kl....
Staat er heel zielig bij zonder tieten....

Vandaag 833 kms diep Duitsland in gereden ( retour) en een 940cc kitje opgehaald, die dingen zijn zeldzamer dan een witte olifant, in Augustus ( Ducati fabriek op waakvlammetje, NIEMAND kan leveren ), kan ik hem meteen ff lekker laten inlopen.
Ik heb nog 2 andere Monster 900 eigenaren geronseld om ook mee te gaan naar Heinenoord ( waren niet op de hoogte van deze happening), dus als het goed is staat het daar stijf van de Monsters.... "the more the merrier" toch???
 
Normaal gezien ben ik ook van plan om naar daar te komen. Zijn er nog Belgen die naar daar gaan, zodat we misschien samen kunnen rijden?
 
Ik ga ook ff kijken, de laatste 3 weken is mn monster grounded, gebroken pistonpen borging.... 1 cilinder naar de kl....
Staat er heel zielig bij zonder tieten....

Vandaag 833 kms diep Duitsland in gereden ( retour) en een 940cc kitje opgehaald, die dingen zijn zeldzamer dan een witte olifant, in Augustus ( Ducati fabriek op waakvlammetje, NIEMAND kan leveren ), kan ik hem meteen ff lekker laten inlopen.
Ik heb nog 2 andere Monster 900 eigenaren geronseld om ook mee te gaan naar Heinenoord ( waren niet op de hoogte van deze happening), dus als het goed is staat het daar stijf van de Monsters.... "the more the merrier" toch???

goh 800+ km rijden voor een bigbore kit die wij op de plank hebben liggen ,met st2 zuigers of hoge (snel kapot) compressie zuigers .
ik denk dat ik nog wel 2 sets heb liggen .
 
goh 800+ km rijden voor een bigbore kit die wij op de plank hebben liggen ,met st2 zuigers of hoge (snel kapot) compressie zuigers .
ik denk dat ik nog wel 2 sets heb liggen .

Elk geval erg bedankt voor je post ( blij dat ik de normale 940cc uitvoering heb), helaas had ik ze al gehaald, een kat in nood maakt rare sprongen!!
In ieder geval loopt hij nu , en maakt nog zwaardere klappen, een heel ander geluid, (ook de kinderen hoorden dat onmiddelijk), ik heb uiteraard weinig gas gegeven tijdens het inrijden, en hou me aan de inrijd regels, laten we het noodlot niet tarten.
Onderin is merkbaar meer in huis, ik weet echter niet of ik wegkom met de huidige voeding ( factory pro kit), met de lage toerentallen zal dat er nog niet uitkomen denk ik, weet iemand of ik een grotere hoofdsproeier moet gaan monteren bij een 940cc kit?, in theorie moet ze meer te eten krijgen....
Of eerst maar wachten tot na de 1000 kms en dan eens voorzichting hoger in de toeren gaan? kijken wat ze dan doet?
 
Zijn er dan geen Belgen die van plan zijn om zondag naar de Monsterdag te gaan?

Jawel....

Belgian 28
Ducati Devil
Monstro
Ayla
ir-fuel
Woke
Monster duc
Ductail
Naz

Om er een paar te noemen,zijn allen belgen.

Ik hoop dat ze allemaal komen......maar gezien het weerbericht....?

Groet 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan