Street or Track, 18 & 19 Oktober, Utrecht

NitroMax

MF veteraan
9 jun 2001
60.261
3.260
Net niet in het midden van het land
Na het overweldigende succes van de afgelopen 2 jaar heeft de organisatie van Street or Track besloten de show van dit jaar op een ruimere locatie te houden: de Veemarkthallen in Utrecht, volop gratis parkeergelegenheid en centraal gelegen !!

Alle informatie vind je op http://www.streetortrack.nl (www.streetortrack.nl), inclusief inschrijfformulieren voor de show.

Er is ( bijna ) voor ieder wat wils : Specials, Used and New Parts, Tuning, Accessoires, Special paint etcetcetc.

Iedereen met een speciale motor, als den donder naar die site en een inschrijfformulier downloaden, invullen en versturen, ook als'ie niet af is: zet die motor op de show als inspiratie voor anderen !!!! ;)
 
Ik zal er zeker zijn 8-)

Of mn fiets erheen gaat moet ik nog even kijken hoe ik dat met vervoer doe.
 
En ik ben d'r ook. Heb me zojuist ingeschreven als het gelukt is, want ik heb problemen met het versturen van mail. Dus via dit forum "Max, Preacherman heeft je mail gelezen". Allemaal goed nieuws en eigenlijk ook oud-goed nieuws, heh. Dat we weer een gezellig weekend tegemoed gaan.
 
Ik zoek nog iemand die gek genoeg is om de Big Zed er naartoe te rijden wanneer ik zelf de VMax er naartoe breng ( wel ff op me wachten elke keer dan hè ;) )
Hulp nodig ? Moet je em wel zelf ff aantrappen of die kicker recht maken ( krom door hoge compressie 8-) )

Enne, hoe komt mijn fiets er dan ?
Ik denk dat we wel een middagje zoet zijn alles heen en weer rijden dan. :]
 
Ooooh Shit, hij heeft kleurenposters genomen dit keer.
De zwart wit kon ik nog wel uitprinten, maar kleurenprinter heb ik niet.
Heb jij ze liggen Max. Dan kom ik binnenkort ff een of twee ophalen voor op de club.
 
Ooooh Shit, hij heeft kleurenposters genomen dit keer.
De zwart wit kon ik nog wel uitprinten, maar kleurenprinter heb ik niet.
Heb jij ze liggen Max. Dan kom ik binnenkort ff een of twee ophalen voor op de club.
Nee, heb ik niet, mail Jon ff via hun site, stuurt'ie ze op.


En welke eikel gaat er nu op vakantie tijdens zo'n leuk evenement, Djeeeeez :+
 
Durf het bijna niet te vragen want er moet natuurlijk gewoon gereden worden, maar ehh, iemand interesse in het lenen van een motortrailer voor het vervoer van al het moois? Op te halen nabij Utrecht, vergoeding kratje bier;-)
 
Durf het bijna niet te vragen want er moet natuurlijk gewoon gereden worden, maar ehh, iemand interesse in het lenen van een motortrailer voor het vervoer van al het moois? Op te halen nabij Utrecht, vergoeding kratje bier;-)
Die houd nooit 2x en 285 kilo max en een ( naar schatting ) 200 kilo Pro stock Dragster ;)
 
Ik zal er zeker zijn 8-)

Of mn fiets erheen gaat moet ik nog even kijken hoe ik dat met vervoer doe.

Vervoer? Doet een V-Max het niet als het regent dan? O-) Anders gewoon rijden toch? Hooguit ter plekke nog ff de regendruppels eraf halen. :X

Enne, mijn inschrijving is al lang weg!
 
Die houd nooit 2x en 285 kilo max en een ( naar schatting ) 200 kilo Pro stock Dragster ;)

Hmmm, 2x Vmax moet wel lukken denk ik. Wel een mooie uitdaging, nooit geprobeerd ;) Maar ik denk dat er toch een hoop zelf gereden moet gaan worden...
 
Vervoer? Doet een V-Max het niet als het regent dan? O-) Anders gewoon rijden toch? Hooguit ter plekke nog ff de regendruppels eraf halen. :X
Neenee, nog een keertje goed alle posts lezen hè X4rijdertje ;)
Ik zet mijn VMax er neer en zoek nog iemand die dan gelijkertijd de Big Zed er naartoe kan rijden. Niels wil dat wel doen ( graag zelfs neem ik aan, is een waanzinnige motor om op te rijden :} ), maar dan zou'ie nog een keer ope neer moeten om z'n eigen brommert op te halen, niet handig dus.

Enne....wat betreft dat aanbod voor een aanhangertje: Nee, dank je, stonden vorig jaar al genoeg motoren die in een busje kwamen of op een trailertje.
Één daarvan won de eerste prijs, één ervan won de derde prijs en alleen de berijder van de motor die de tweede prijs won hees zich in z'n regenpak en verdween de enorme regenbui in.

[me]Terinkie, wat een kutweer was het, ik was nat tot op m'n bot en geloof me, dan moet dat regenwater een behoorlijk eind gaan ;) [/me]
 
Vervoer? Doet een V-Max het niet als het regent dan? O-) Anders gewoon rijden toch? Hooguit ter plekke nog ff de regendruppels eraf halen. :X

Enne, mijn inschrijving is al lang weg!
:o vorig jaar Nitromax 2e geworden met de contest (niet gepoetst :X )

En toen ie in de regen naar huis reed stonden ze hem aan te kijken van wat ga jij nou doen :?

[edit]

Dat zeg ik ;)
 
Neenee, nog een keertje goed alle posts lezen hè X4rijdertje ;)
Ik zet mijn VMax er neer en zoek nog iemand die dan gelijkertijd de Big Zed er naartoe kan rijden. Niels wil dat wel doen ( graag zelfs neem ik aan, is een waanzinnige motor om op te rijden :} ), maar dan zou'ie nog een keer ope neer moeten om z'n eigen brommert op te halen, niet handig dus.

Enne....wat betreft dat aanbod voor een aanhangertje: Nee, dank je, stonden vorig jaar al genoeg motoren die in een busje kwamen of op een trailertje.
Één daarvan won de eerste prijs, één ervan won de derde prijs en alleen de berijder van de motor die de tweede prijs won hees zich in z'n regenpak en verdween de enorme regenbui in.

[me]Terinkie, wat een kutweer was het, ik was nat tot op m'n bot en geloof me, dan moet dat regenwater een behoorlijk eind gaan ;)
[/me]

Hè, laat me nou ook ff zeiken als ik de kans krijg... :X })
Misschien had ik ff last van een blond moment... Zie je bijna niks meer van...

Zou je wel willen helpen met de Z, maar mijn Xje moet ook naar Utrecht... En al zou ik die op een aanhanger vast willen binden, met een wielbasis van bijna 1.80 zullen er weinig aanhangers zijn waar ze op past.

Enne... Nieuwegein vorig jaar was zulk kloteweer, dat ik zelfs het koekblik gepakt heb... Dus respect... :}
Krijg je met dat soort weer trouwens geen problemen met regen in die mooie open aanzuigtrechters?
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 11 augustus 2003 14:23 schreef Speedjunkie het volgende:Hè, laat me nou ook ff zeiken als ik de kans krijg... :X })
Misschien had ik ff last van een blond moment... Zie je bijna niks meer van...
;) :P
Krijg je met dat soort weer trouwens geen problemen met regen in die mooie open aanzuigtrechters?
Zolang ik blijf rijden geen probleem, langzaam rijdend in de regen moet ik hem flink op het gas gaan houden. Zijn niet alleen de kelken trouwens, de sproeiers zitten er vlak onder in de open lucht !
 
Ik kom zowiezo ook,.. of ik met de max komt weet ik niet waarschijnlijk ligt ie tegen die tijd uit elkaar... :X

Maar komen doe ik zowiezo !!

Knal hem ook even op het V-max Forum, mischien komen er dan meer maxxen die willen showen *D . rijden er zat mooie rond.

Tussen 2 haakjes ergens in december komt er een heeeeeel mooi fillumpje met allemaal maxxen op tv,... laat tegen die tijd nog even horen wanneer en hoelaat en welke zender,...
 
CB Renee, waar blijf je? Ik wil hem nu wel eens "live" zien in Utrecht. Je hebt een top-classic fighter. Ha, misschien een optie.- classic fighter contest-.
Max, met hoeveel motoren ben je van plan volgend jaar te komen? hehe
 
CB Renee, waar blijf je?
Hij was volgens mij de eerste die aangeschreven werd, heeft'ie nog een topic over geopend zelfs.
Max, met hoeveel motoren ben je van plan volgend jaar te komen? hehe
;) ik heb nu alleen nog maar 2 choppers en de trike, allemaal niet geschikt voor een Streetfightersshow ;) ( en Cora's standaard CB500, ook niet echt een "special" :P )

De Z650 die ik recent verkocht heb rijdt al en zal er ook staan ( ook al issie dan nog niet af ). Heb ik overigens verkocht aan de vader van de webmaster van http://www.streetortrack (www.streetortrack), de enige die inzag dat'ie heeeel veel kreeg voor weinig !!! De rest van de "geïnteresseerden" konden niet door het beetje werk heenkijken |(
 
Ik wist dat hij een uitnodiging had. Eigenlijk dacht ik dat hij twijfelde of hij wel of niet zou gaan. Nou is dat ook wel te begrijpen als je helemaal uit Goes moet komen. Maar het zou wel leuk zijn, toch!!!!
 
ik rij de Big Zed er wel heen.......ow wacht ik mag maar 25KW |( (en kan dat ding waarschijnlijk niet eens aan :X ) ik zal er zeker zijn alleen heb ik dan nix te showen, heb dan al wel wat veranderd aan mijn gsje, maar een 25KW streetfighter wordt denk ik niet op prijs gesteld
 
Terug
Bovenaan Onderaan