Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 33

Tazman_3

MF veteraan
16 sep 2006
37.620
1
De Speeltuin
Eindelijk schijnt de zon en lijkt de lente te beginnen :)

Tijd om het motorseizoen te openen :] :W

logotkspeeltuin.png


images


19042009234.jpg


jorispict0016.jpg


(Even een korte waarschuwing voor de mensen die ons komen bezoeken, er zijn extreem veel controles in en rondom de speeltuin. Let daarom extra goed op, op onopvallende politieauto's en motoren.)

speeltuin1.jpg



Kom je een keertje langs om de speeltuin te bezoeken, hou je dan aan de regels. Sta er niet van te kijken als de mensen van de speeltuin je wijzen op je rijstijl (mocht deze niet zijn zoals hij hoort te zijn). Er wonen nanmelijk een kleine groep mensen in de buurt van de speeltuin die bij het horen van veel toeren de politie gaan bellen. Wat wij ook niet begrijpen is dat de politie hier telkens weer gehoor aan geeft. Ondanks ze veel aanwezig zijn, zullen ze na genoeg nooit bekeuringen uitschrijven. Dit komt omdat we de regels van het verkeer met zijn alle naleven.

Hierbij dan ook een oproep aan de politie; Controleer de melding constateer of deze kloppend is, mocht deze melding vals zijn doe dan ook eens iets aan de valse klacht.
Dit kost jullie veel tijd geld en moeite. Het gezeur van de buurt zijn wij net als de Gemeente Rucphen en jullie ook beu!

Veel mensen kennen de speeltuin wel, maar voor degenen die dat nog niet weten....
volgt hier het rondje...

De speeltuin is een stuk snelweg waar normaal 130 km per uur gereden mag worden, het bevindt zich tussen Roosendaal en Etten-Leur.

speeltuinplattegrond2.jpg


Het rondje begint vanaf Zegge tot de volgende afslag Rucphen. Totale lengte is 7 km, 3 km heen en 3 km terug en 2 maal 500 meter voor het oversteken van de snelweg.

Je hebt ook de iets grotere route die vanaf Sint. Willebrord naar Zegge gaat.
Dat zijn 3 afslagen heen en 3 afslagen terug. Deze ronde is dan ook bijna het dubbele voor 2 afslagen meer.

Langs deze ronde bevinden zich 2 benzinestations, een BP en Shell.
Hier kan men de motorrijders goed zien. Boven op het viaduct van de oprit bij Seppe kan je de motoren goed de bocht door zien gaan. (dit is ook een favoriete plek van de acceptgiro brigade...)

Het meest word er gereden rond de klok van 19.00 u tot ......
In het weekend is er de hele dag wel wat te doen.

De politie is er wel vaak te vinden. Deze kunnen je alleen om je papieren vragen. Let goed op de andere motoren die daar rijden, zei geven meestal ook aan of er politie staat.

Maar zoals altijd weer blijkt:
teletekst.jpg


Het weerbericht:
radar.php
 
Jongens en mevrouw, ik zou heel graag aanwezig zijn en ik weet ik heb er op op aangedrongen vanavond om 19.00 maar mijn zoontje Levi heb hoge koorts en gaat niet zo lekker dus moet helaas thuis even de goede pappa zijn. Jullie heel veen plezier en doe het veilig he ;) . Hoop tot heel snel, Sorry
 
Jongens en mevrouw, ik zou heel graag aanwezig zijn en ik weet ik heb er op op aangedrongen vanavond om 19.00 maar mijn zoontje Levi heb hoge koorts en gaat niet zo lekker dus moet helaas thuis even de goede pappa zijn. Jullie heel veen plezier en doe het veilig he ;) . Hoop tot heel snel, Sorry

Kids gaan voor! :Y Zorg maar goed voor 'm :)

Ulleke, Rsd, komen jullie nog wel? ;)
 
Gaat helaas niet lukken Kiki, sorry baal als een stekker moet vanavond vanuit thuis overwerken om wat belangrijke opdrachten in goede banen te laten lopen.

Positief is dan weer wel dat ik vandaag even snel gepast heb. Mijn motorke pas toch via de poort achter:-) nu was het elke keer naar Oud Gatsel brengen. Dus nu kank wat sneller de motor pakken voor korte ritjes:-)

Nog ff een afdakje maken maar das zo gebeurd denk.
 
Jongens en mevrouw, ik zou heel graag aanwezig zijn en ik weet ik heb er op op aangedrongen vanavond om 19.00 maar mijn zoontje Levi heb hoge koorts en gaat niet zo lekker dus moet helaas thuis even de goede pappa zijn. Jullie heel veen plezier en doe het veilig he ;) . Hoop tot heel snel, Sorry

Sterkte daar soms gaat het gezin voor niet erg, ken dat heb er zelf ook 3.

We kunnen ook donderdag even kijken ?
 
Jongens en mevrouw, ik zou heel graag aanwezig zijn en ik weet ik heb er op op aangedrongen vanavond om 19.00 maar mijn zoontje Levi heb hoge koorts en gaat niet zo lekker dus moet helaas thuis even de goede pappa zijn. Jullie heel veen plezier en doe het veilig he ;) . Hoop tot heel snel, Sorry

Een goede papa zorgt voor zijn familie :)
Volgende keer ben je er gewoon weer bij.
 
Weer een leerzame avond gehad van de verhalen van tazman.
En een lekker ritje met Kiki en mr jack :)
De bochtjes pakken moeten we meer doen. Kan ik me skills wat verbeteren.
 
Weer een leerzame avond gehad van de verhalen van tazman.
En een lekker ritje met Kiki en mr jack :)
De bochtjes pakken moeten we meer doen. Kan ik me skills wat verbeteren.

Geef maar een gil als je zin en tijd hebt, wil je er best mee helpen ;)
 
Weer een leerzame avond gehad van de verhalen van tazman.
En een lekker ritje met Kiki en mr jack :)
De bochtjes pakken moeten we meer doen. Kan ik me skills wat verbeteren.
Laat maar weten wanneer, weet er zat te vinden. En de meeste nog lekker overzichtelijk ook dus :]
 
Was weer even gezellig kletsen, waar zijn jullie gaan rijden? :]
In het kort: Van de pleisterplaats naar Rucphen, Roosendaal (woonwijk rust vestoren), binnendoor naar Kruisland dan richting oude Gastel, via een mooi dijkje terug richting de Roosendaalse vliet, dan slingeren via een hele vuile weg terug naar de Vroenhoutseweg en weer richting Roosendaal.
 
In het kort: Van de pleisterplaats naar Rucphen, Roosendaal (woonwijk rust vestoren), binnendoor naar Kruisland dan richting oude Gastel, via een mooi dijkje terug richting de Roosendaalse vliet, dan slingeren via een hele vuile weg terug naar de Vroenhoutseweg en weer richting Roosendaal.
Ah ok, daar ben ik minder bekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan