GESTOLEN: KTM 690 ENDURO MT-GF-82 - Eindhoven

2manysanders

Die hard MF'er
9 nov 2003
453
0
Eindhoven
Afgelopen zaterdag in Eindhoven is mijn 690 Enduro gestolen, voor het huis.
Had het ding net twee weken, echt verschrikkelijk balen.

Als iemand wat ziet/hoort ed. (ook in onderdelen) laat het me weten AUB.

Kenteken MT-GF-82
30.000 km
Banden: Karoo voor, enduro 3 sahara achter. Bovenkant rechtervoorpoot duidelijk een spoor waar de remleiding geschuurd heeft. Originele oranje handkappen, akra uitlaat. Rally luchtfilter. Michelin stickers op voorspatbord.

0612596578- Sander

img-5175251e0ad36.html
full
 
Succes, ben je al met een paar vrienden door de plaatselijke achterbuurten rondgegaan? Grote kans dat zo'n motor daar nu even woont.
 
Yep idd, meteen gedaan maar het werd donker.
Zo weer eens op pad, maar eindhoven is een grote stad.
Dikke kans dat het iemand uit de buurt was, dus zou zomaar kunnen dat ze zo dom zijn om hem in de buurt te stallen..

Laat me weten als je wat hoort/ziet etc. Hoop dat ie terugkomt want verzekerd was hij ook niet..


Succes, ben je al met een paar vrienden door de plaatselijke achterbuurten rondgegaan? Grote kans dat zo'n motor daar nu even woont.
 
Kijk even goed in de omgeving, nou is zo'n ding wel licht maar de kans dat hij nu in een busje staat lijkt me kleiner dan dat die verrreden is.
 
ome robertehv ok in eindhoven-noord en geldrop

is een fijn fietsje voor snelle kraakjes, tasjes jatten en zo. wordt vaak even "koud gezet" een stukkie verderop en na een paar dagen weer opgehaald.

sterkte, kudtstreken van die motorjatters.
 
Top jongens, hij is gejat aan de van thienenstraat, net ten noorden van de ring, bij de Boschdijk.

Zal iemand uit de buurt zijn geweest zijn denk ik aangezien hij maar een paar uurtjes buiten stond en hij er zonder helm vandoor is gegaan


Ik kijk ook rond voor je , eindhoven / helmond
 
tip voor je : ga ook eens dit weekend rondhangen bij de crossbaan de Lansard ...

niet raar kijken als je hem daar tegenkomt of bij de hang plekken in het park

kortom even de bekende scootah plekjes af gaan speuren en als bv de grote scholen gemeenschappen uit zijn daar ook eens rond gaan neuzen.
 
Op donderdag avond in Den-Haag gestolen de Kawasaki Z750 van mijn zoon

Kenteken MV-ST-33 Candy Imperial Bleu Hier rijden er maar enkele in Nederland van rond Dus moet wel op vallen ik vrees dat hij al in een Oostblok land is .

Plaats van diefstal
Scheepmakersstraat Den Haag
 
Op donderdag avond in Den-Haag gestolen de Kawasaki Z750 van mijn zoon

Kenteken MV-ST-33 Candy Imperial Bleu Hier rijden er maar enkele in Nederland van rond Dus moet wel op vallen ik vrees dat hij al in een Oostblok land is .

Plaats van diefstal
Scheepmakersstraat Den Haag


Maak hier even een nieuw bericht van met foto's. Berichtje valt nu niet echt op.
 
Heb de afgelopen week mn ogen (en oren) goed open gehouden maar vooralsnog niets gehoord of gezien. Meerdere keren s'avonds de stad rond gereden. Ik heb nog een goed beeld van die kerel in mn hoofd en hoop te zeerste dat ik hem nog tegen het lijf loop..

tip voor je : ga ook eens dit weekend rondhangen bij de crossbaan de Lansard ...

niet raar kijken als je hem daar tegenkomt of bij de hang plekken in het park

kortom even de bekende scootah plekjes af gaan speuren en als bv de grote scholen gemeenschappen uit zijn daar ook eens rond gaan neuzen.
 
IN het onderdelen te koop gedeelte wordt een gasklephuis voor een zelfde motor aangeboden.
Hoeft niets te betekenen, maar poster is 1 dag nieuw met maar 1 post. Just saying!
 
Terug
Bovenaan Onderaan