~~ het twaalfste grote XT/XTZ/TT/TTR topic en WR450F-2007 ~~

Status
Niet open voor verdere reacties.
omfg @ mijn haar :')

DSCF0651.jpg
~[/URL]

Is trouwens een ouwe foto :P
 
Laatst bewerkt:
:') weer opgebelt worden door een roverheidsinstelling, schijnt dat ik ergens gezien ben laatst, lag nog in bed dus meneer van de milieupolizei niet gesproken. Beste meneer belt morgen terug, nou het zou mij benieuwen. Ik reed nergens een stuk in met borden afgesloten voor motoren/auto's whatever. Gewoon een pesterij van een meneer met een hond, die ik met hooguit 5kmh voorbij ben gegaan. Ik zag hem namelijk meteen naar zijn telefoon grijpen toen ik voorbij kwam.
 
:') weer opgebelt worden door een roverheidsinstelling, schijnt dat ik ergens gezien ben laatst, lag nog in bed dus meneer van de milieupolizei niet gesproken. Beste meneer belt morgen terug, nou het zou mij benieuwen. Ik reed nergens een stuk in met borden afgesloten voor motoren/auto's whatever. Gewoon een pesterij van een meneer met een hond, die ik met hooguit 5kmh voorbij ben gegaan. Ik zag hem namelijk meteen naar zijn telefoon grijpen toen ik voorbij kwam.

Nooit ja of nee zeggen, zeg veel misschien, weet ik niet zeker (meer), misschien,, kan wel, weet niet precies meer, etc. :P

Laat die nozem maar lekker met bewijzen komen :W
 
Nooit ja of nee zeggen, zeg veel misschien, weet ik niet zeker (meer), misschien,, kan wel, weet niet precies meer, etc. :P

Laat die nozem maar lekker met bewijzen komen :W
Haha ik moest hardop lachen..
Nja laatst ben ik wel bekeurd voor rijden in een natuurgebiedje, en sindsdien heb ik dat wel afgeleerd, is gewoon jammer geld. Dus zal een beetje bullshit zijn om een bekeuring te krijgen als ik mij wel aan de regels houd. Heb knipperlichten en een spiegel, kentekenplaat is misschien iets geknikt, maar schijnbaar nogsteeds te leesbaar.
 
De politie zei alleen foei, omdat hij wat had gehoord. Niets aan het handje dus. Heb hem gezegd dat ik misschien daar ben geweest, en ik wel wist welk pad hij bedoelde, nja volgens hem was ik op een ander pad gezien. Schijnbaar is dat een pad wat niet mag bestaan omdat het "berm" is. Heb gezegd dat ik weet welke hij bedoelde en dat ik daar nooit zou durven te rijden, en dat ik wel uit afgesloten paden blijf. Maar mocht ik daar politie tegenkomen krij ik daar wel een boete.
 
Vandaag weer wat gesleuteld aan mijn xt, kom ik er achter dat er een scheur in mijn voorspatbord zit...

Weten jullie welke modeljaren er passen op een XT600E van 2000?

Heeft iemand een heel exemplaar liggen? Liefst in het zwart.

Mocht iemand nog een metalen versteviging hebben zoals hier te koop is: link dan hoor ik het graag.
 
Vandaag weer wat gesleuteld aan mijn xt, kom ik er achter dat er een scheur in mijn voorspatbord zit...

Weten jullie welke modeljaren er passen op een XT600E van 2000?

Heeft iemand een heel exemplaar liggen? Liefst in het zwart.

Mocht iemand nog een metalen versteviging hebben zoals hier te koop is: link dan hoor ik het graag.
Als je er een keer naast ligt is die metalen versteving ook krom, kun je beter een cheap voorspatbordje ergens regelen die bij jouw motor past qua kleur. Ik geloof dat elk universeer 21" spatbord past.
 
Als je er een keer naast ligt is die metalen versteving ook krom, kun je beter een cheap voorspatbordje ergens regelen die bij jouw motor past qua kleur. Ik geloof dat elk universeer 21" spatbord past.

Een ander spatbord is ook een optie, alleen jammer dat ik een nieuwe fender-extender heb liggen thuis. Dus ik zoek eerst nog even verder naar een origineel spatbord.
 
Zal eens proberen wat actiever te worden in dit topic, heb tenslotte toch een Ténéré :)

946680_575449585823352_2096210567_n.jpg


M'n XT klaar voor kamperen afgelopen weekend :)
 
Calslaan op de campus! :W
Hoe was het weekend? Voor het eerst in jaren overgeslagen. :')
 
Laatst bewerkt:
Calslaan op de campus! :W
Hoe was het weekend? Voor het eerst in jaren overgeslagen. :')

:Y
Was een leuk weekend, maar helaas wel erg veel valpartijen (5) en een pech geval. Gelukkig heeft niemand er wat aan overgehouden, maar toch.
Jammer dat je er niet was, ik was dit jaar er met m'n tenere (en voor het eerst teruggekomen :') ) en niels was er met de tenere van oane, dus nog een XT was in goed gezelschap geweest ;)
 
Heb ik ook nog gewoond!
Is het nog steeds een vrijstaat?

Grappig! Ben je dan ook een oud MSGer, zoals Tarwetijger?

Nee, de campus begint langzamerhand steeds minder vrij te worden :( Feesten met meer dan 25 personen moet je aanmelden, er mogen geen (grote) vuren meer gemaakt worden, fietsen worden regelmatig weggehaald. Ze hebben een tijd terug zelfs geprobeerd alle banken weg te halen :(
 
Vandaag weer wat gesleuteld aan mijn xt, kom ik er achter dat er een scheur in mijn voorspatbord zit...

Weten jullie welke modeljaren er passen op een XT600E van 2000?

Heeft iemand een heel exemplaar liggen? Liefst in het zwart.

Mocht iemand nog een metalen versteviging hebben zoals hier te koop is: link dan hoor ik het graag.

funny-pictures-duct-tape.jpg


:+
 
\
Grappig! Ben je dan ook een oud MSGer, zoals Tarwetijger?
/quote]

Nee had toen nog geen motor, maar daarna wel een hoop vrienden gekregen die wel lid waren/zijn geweest. Ken het kliekje dus wel. was overigens eind jaren 80 begin jaren 90.

Leuk! :) Ik ken eigenlijk alleen de oud-msgers die nu nog enigszins actief zijn bij de MSG of bij de Bata.

Ontopic: Vandaag een Excel voorvelg gekocht voor bij m'n Excel achtervelg :) Eens kijken hoe dat er uit gaat zien :)
 
Vandaag begonnen mijn mijn xt550 tank weer netjes te maken.
dus ik de oude laklaag eraf schuren, kom ik er achter dat er over de helft v.d. tank wel een centimeter plamuur zit :+ Deze motor blijft me verbazen, of in elk geval de vorige eigenaren...
Toen was ik dus wel benieuwd of de tank echt zo beschadigd zou zijn onder de plamuur laag dus ik alles eraf halen met ´n ronde staalborstel.
Er zitten inderdaad wel deukjes in, maar een centimeter plamuur over een hele zijde was wel een beetje overdreven :X
2dtAy47.jpg


Net een laagje primer aangebracht, morgen netjes alle deukjes opvullen met plamuur en daarna overspuiten. De originele stickers komen er trouwens niet op, die zijn me wat te duur...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan