35e Bartje Treffen (Drenthe)

Kermit de Hond

MF veteraan
17 apr 2010
1.159
0
Treffenrijders opgelet! Komend weekend is al weer het 35e Bartje Treffen in Zeijen (Drenthe)

Dit is een klein, gezellig Treffen voor motorrijders uit heel Nederland en zelfs Duitsland.
Het maakt niet uit wat voor motor je rijdt, chopper, naked, racer, zijspan of trike, alles is welkom.

Heb je geen tent? dan kun je ook nog in de grote legertent slapen die we overdag gebruiken als kantine.

Hapjes en drankjes kun je voor een kleine vergoeding kopen (flesje bier €0,80 Grolsch of Heineken)

Het treffen begint op vrijdag 7 september vanaf 15.00u. Inschrijven kost 5 Euro.

Op zaterdag hebben we een tocht van ongeveer 100km met een excursie onderweg (wat is nog een verrassing)
Na terugkomst is er een barbeque, waarvoor je een vleespakket voor 7 Euro of een kleinere voor 5 Euro kan kopen.
's Avonds is er een kampvuur.

Dit treffen is altijd erg gezellig, en verloopt altijd erg gemoedelijk, zonder gestunt of harde muziek.

Dus heb je ook zin in een gezellig treffen met een mooie tocht door het schone Drenthe en een leuke excursie?

Kom dan morgen (nogal last minute ik weet het) naar Zeijen....

Kijk ook eens op onze website: http://www.mcbartje.nl
05posterbartjetreffen79.jpg
 
Des te meer jammer omdat ik er nog een paar jeugdherinneringen in het dorp heb liggen. Ik weet bijvoorbeeld nog dat het donker was en het enige in de omgeving wat nog een beetje licht gaf waren twee witte billen en twee witte knieën boven het maaiveld uit.

*zucht* , de goede oudetijd......... '(

Maar goed, voor iedereen die wel gaat, have fun !
 
Volgend jaar weer een kans ;) zet maar vast in je agenda: 6,7 en 8 september 2013
Eerder al eens in de buurt rijden?

Herfsttintentoertocht 14 oktober 2012 (100km)
Kennismakingstoertocht 14 april 2013 (100km)
Bartje Toertocht 9 juni 2013 (200km)

Alle tochten vertrekken vanuit Zeijen....

Dan kun je me dat verhaal van de billen en knieen eens vertellen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan