Beste mede motorliefhebbers,
Ik ben nu druk bezig met het verdiepen in de nieuwe wetgeving. Dit komt omdat ik erop gebrand ben in mijn ogen een mooie motor te rijden.
Nu heb ik begrepen dat wanneer ik een "willekeurige motor" op 70kw (of 35kw) kan begrenzen en hem dan laat herkeuren in Lelystad hij op kenteken komt en ik deze motor dan alsnog mag rijden met mijn A2 rijbewijs.
De motor waar ik naar zit te kijken is een GSX-R 600 K4, r6, ninja zx6r.
Ik heb op het internet nog een aantal rondzwervende 25kw CDI's gevonden voor de GSX-R.
Nu is mijn vraag wanneer ik een 25kw CDI installeer in een K4 en hem vervolgens laat keuren in lelystad (+- 450 eu). Zal ik dan door de keuring komen? Of is een CDI begrenzing niet voldoende?
Of een motor importeren maar dan kom ik vaak op dezelfde kosten uit.
Als jullie nog goede tips hebben erg graag!
Alvast super bedankt.
Met vriendelijke groet,
Patrick
Ik ben nu druk bezig met het verdiepen in de nieuwe wetgeving. Dit komt omdat ik erop gebrand ben in mijn ogen een mooie motor te rijden.
Nu heb ik begrepen dat wanneer ik een "willekeurige motor" op 70kw (of 35kw) kan begrenzen en hem dan laat herkeuren in Lelystad hij op kenteken komt en ik deze motor dan alsnog mag rijden met mijn A2 rijbewijs.
De motor waar ik naar zit te kijken is een GSX-R 600 K4, r6, ninja zx6r.
Ik heb op het internet nog een aantal rondzwervende 25kw CDI's gevonden voor de GSX-R.
Nu is mijn vraag wanneer ik een 25kw CDI installeer in een K4 en hem vervolgens laat keuren in lelystad (+- 450 eu). Zal ik dan door de keuring komen? Of is een CDI begrenzing niet voldoende?
Of een motor importeren maar dan kom ik vaak op dezelfde kosten uit.
Als jullie nog goede tips hebben erg graag!
Alvast super bedankt.
Met vriendelijke groet,
Patrick