35kw kit verwijderen Kawasaki ZR7

Jouryzr7

Rookie
15 mrt 2020
2
0
Goedenavond,

Onlangs heb ik een kawasaki zr7 gekocht, vanwege mijn toen nog a2 rijbewijs heb ik deze laten begrenzen op 35kw.
Mij is verteld door de dealer dat hij begrensd is op de gasschuif.
Nu vraag ik mij af hoe ze dit hebben gedaan aangezien de gasschuiven op een vacuüm werken.
Is hier alleen een plaatje tussen gezet zodat de gasschuif niet helemaal omhoog kan of is dit te simpel gedacht?

Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft alvast bedankt 👍👍
 
Onlangs gekocht, laten begrenzen, toen nog A2 rijbewijs :?

Is dit een enorme planningsfout of wil je gewoon lekker zonder begrenzing rijden? "Op de gasschuiven" betekent dat ze geblokkeerd zijn (vaak met schroeven oid) en niet verder omhoog kunnen dan een bepaalde lift, daardoor kan er domweg niet meer lucht doorheen. Ja, dat kan er gewoon uit.

Op deze manier begrenzen is vrij zinloos aangezien het niet op kenteken geldig is.
 
Goedenavond,

Onlangs heb ik een kawasaki zr7 gekocht, vanwege mijn toen nog a2 rijbewijs heb ik deze laten begrenzen op 35kw.
Mij is verteld door de dealer dat hij begrensd is op de gasschuif.
Nu vraag ik mij af hoe ze dit hebben gedaan aangezien de gasschuiven op een vacuüm werken.
Is hier alleen een plaatje tussen gezet zodat de gasschuif niet helemaal omhoog kan of is dit te simpel gedacht?

Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft alvast bedankt 👍👍
De dealer kun je t vragen.

Er kan een boutje zitten, die blokkeert een volledige draai van her handvat. Boutje zit dan op gashuis/carb.

Er zijn ook doppen die boven de gasschuiven zitten. Onder de ronde deksektjes.

Weer een andere variant zijn restrictie plaatjes tussen carb en blok.
 
Bedankt voor de reacties nee was geen planning fout, had me rijbewijs met gehaald toen ik 23 en een half was en kon geen half jaar wachten 😂
Verder vermoed ik inderdaad dat ze onder de ronde plaatjes zitten, zou ik als ik die los haal ook de vacuüm weer opnieuw moeten afstellen of veranderd hierdoor niks aan die afstelling?
 
Bedankt voor de reacties nee was geen planning fout, had me rijbewijs met gehaald toen ik 23 en een half was en kon geen half jaar wachten 😂
Verder vermoed ik inderdaad dat ze onder de ronde plaatjes zitten, zou ik als ik die los haal ook de vacuüm weer opnieuw moeten afstellen of veranderd hierdoor niks aan die afstelling?
Dat verandert daardoor niet.

Haal de gasschuiven, of iig 1, er ook uit. Bekijk de gaatjes en vergelijk dat met origineel. Voor de zekerheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan