MFMM 2013#2 08 september 2013 verzamelpunt GORINCHEM

Zen_78

MF veteraan
31 aug 2009
13.341
24
Regio Gorinchem
full


Op zondag 8 september is het weer zover; de Motor-Forum Megameeting!
Zoals elk jaar is het er reuze gezellig en komt iedereen er vanuit het hele land naartoe.
Ook deze keer rijden we weer vanuit Gorinchem via een leuke route.

Hier spreken we af:

full


Plaats: Gorinchem, carpool Avelingen Google Maps

Datum: zondag 8 september
Verzamelen: tussen 9.00 en 9.20
VERTREK: 9.30

Route: ca. ## km verwachtte reistijd ongeveer ## uur. (geen stops)
Het is een route over zowel rustige paadjes, bochtige dijkjes als wat snellere provincialeweg stukken, dus voor iedereen wat :D

Eenmaal in Veenendaal kiest iedereen zijn eigen weg, dus voor te terugweg moeten jullie zelf zorgen ;)



Wie zijn erbij
Meld je aan in het topic of via PB *O*

01. Zen_78
02. Oxi Voorrijder
03. LittleWolfling
04. Kiwi
05. markhispania3
06. Richard117
07. Kamikaze93
08. maatje van Kamikaze93
09. Hugohonda
10. woutM

Misschien
11. Geert-26
12. MRT187
13. ronk

...en het vriendelijke verzoek om je OOK IN HET "GROTE" TOPIC TE MELDEN, zodat de lijst lekker lang wordt en up-to-date blijft.....
MF MegaMeeting II'XIII - 8 September 2013




Eerdere deeltjes:



Safety Guidelines and Disclaimer:

Rit ernaartoe

  • Zorg dat je motor in orde is (BRAVOK-controle)
  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.
  • Niet -onnodig- inhalen en geen wheelies, stoppies en andere vormen van stunten tijdens de rit (Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht)
  • Denk eraan dat de snelheid achteraan aanzienelijk hoger ligt dat voorin, weet je van jezelf dat je niet zo'n snelle rijder bent, zorg dan dat je voorin de groep rijdt. Voor de snelle rijders onder ons is dat natuurlijk het omgekeerde, achteraan kan je knallen!!!
  • Een aantal verzoeken aan iedereen die mee gaat...

    Kom (liever) niet met de auto.
    Als jij (of je vriendin) wel persé met de auto mee wil gaan, zorg dan dat je de route weet/navigatie hebt èn NA de achterrijder start zodat de groep er geen hinder van ondervindt dit kan gevaarlijke situaties opleveren.

    Mocht je iemand iets zien verliezen (onderdelen bijvoorbeeld): Probeer hem/haar dan te waarschuwen (ernaast rijden/gebaren/etc.). Vorig jaar heeft iemand zijn buddyseat verloren en dit is schijnbaar wel door iemand gezien, maar niets mee gedaan.....
  • Voorrijder is: Oxi
  • Achterrijder ben ikzelf :P

Veenendaal

  • Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, parkeer op het terrein van de Mac als je met een groep bent meerdere motoren in 1 vak zo kunnen er zoveel mogelijk op het terrein. De weg bij de slagboom rechtdoor kan ook gebruikt worden maar hou hier ruimte zodat eventuele vrachtwagens ook nog van de weg gebruik kunnen maken.
  • Ruim je rommel op waar het hoort, dus je McAfval in de afvalbak.
  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.
  • Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan, we willen hier terug blijven komen.
  • Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme NIET!
  • Weg naar de rotonde en het weggedeelte op de rotonde zelf vrijlaten.
  • Motor-Forum.nl of ik zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.

Amersfoort

Veel mensen willen hierna ook nog wel eens doorrijden naar Amersfoort.
Adres: Maanlander 30 Amersfoort - A1, afrit 13 - Google-Maps
De eerste vertrekken rond 13:00 uur.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, wel is leuk om heen te gaan. Eerste mega meeting.
Moet alleen nog kijken of ik dan geen verjaardag heb.
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk hoe laat ik m'n bed uitbkom, tufnik ook wel.langs vanaf Rotterdam met een maatje.

Aangezien er toch geen De Abdel meetingpoint gepland staat, dan maar zo :Y
 
Ik hoop dat de weervoorspellingen nog wat beter worden, want als het dit blijft blijf ik zondag lekker binnen :X
 
Ik zie dat ik er al bij sta in de OP. Nog even onder voorbehoud ivm andere plannen.

[/terugvindpost]
 
Terug
Bovenaan Onderaan