helmen zijn levensgevaarlijk, overheid moordenaars

17 aug 2003
47
0
http://usff.com/hldl/report/3rdEditiona.html#R302


een helm veroorzaakt juist extra letsel! klik de link maar.

even een paar steekwoorden van de site gehaald:

-Helmets Meeting Federal Standards Reduce Hearing Ability
-Helmet Weight Tires The Rider
-Helmets Meeting FMVSS 218 Impair Peripheral Vision
-Heat Build-up Inside A Helmet Endangers A Rider
-Helmets Act As A Trap For Flying/Stinging Insects

-Helmets Break Necks In At Least Three Ways
-Damage To The Brain Stem From The Chin-bar On The Full-face Helmet


moest het niet verplicht zijn hier in dit buttelende landje, dan zou ik niet met zo'n deathtrap op m'n hoofd rijden

de overheid is een stelletje moordenaars dat ze ons aan zo'n groot gevaar blootstellen.
Weer een bewijs dat ze anti-motor zijn.
 
[me]Sjoske pakt alvast de popcorn en cola (moet nog rije ;) )[/me]
 
http://usff.com/hldl/report/3rdEditiona.html#R302


moest het niet verplicht zijn hier in dit buttelende landje, dan zou ik niet met zo'n deathtrap op m'n hoofd rijden
Jij liever dan ik
full
 
Vandaar dat in sommige staten van Amerika het dragen van een helm niet verplicht is, alleen een stofbril of een scherm.

Maar zeg eens eerlijk, als je onderuit gaat, denk je dat je overlevingskansen groter zijn als je geen helm draagt? Mocht je dat denken, dan vooral geen helm dragen.
 
moest het niet verplicht zijn hier in dit buttelende landje, dan zou ik niet met zo'n deathtrap op m'n hoofd rijden

de overheid is een stelletje moordenaars dat ze ons aan zo'n groot gevaar blootstellen.
Weer een bewijs dat ze anti-motor zijn.
Je maakt toch een grapje, neem ik aan? Toch?

zet er dan de volgende keer een :+ of zo bij, nu dacht ik dat je serieus was
 
Die punten die je meld zijn erg overdreven. Vooral over de vermoeidheid en hitte probleem. Moet je eens zonder helm gaan rijden, vooral op de snelweg. Eens kijken wat dat met je kop doet.

Op deze manier is er aan alles een keerzijde te melden.

Totdat je een keer op je snufferd gaat dan piep je wel anders. Hetzelfde als al die korte broek en t-shirt rijders. Totdat ze een keer zelf een schuiver maken.

NEE. Ik keer mij tegen deze topic. :(
 
Maar zeg eens eerlijk, als je onderuit gaat, denk je dat je overlevingskansen groter zijn als je geen helm draagt? Mocht je dat denken, dan vooral geen helm dragen.
:^ en |(

Op dinsdag 19 augustus 2003 11:11 schreef harley-davidson 4eve het volgende:
-Helmets Meeting Federal Standards Reduce Hearing Ability Ooit gehoord van oordoppen?
-Helmet Weight Tires The Rider Dat ding is ook zo zwaar...
-Heat Build-up Inside A Helmet Endangers A Rider Valt over het algemeen wel mee
-Helmets Act As A Trap For Flying/Stinging Insects Dan moet je ook je vizier dicht doen :P
 
Die punten die je meld zijn erg overdreven. Vooral over de vermoeidheid en hitte probleem. Moet je eens zonder helm gaan rijden, vooral op de snelweg. Eens kijken wat dat met je kop doet.

Op deze manier is er aan alles een keerzijde te melden.

Totdat je een keer op je snufferd gaat dan piep je wel anders. Hetzelfde als al die korte broek en t-shirt rijders. Totdat ze een keer zelf een schuiver maken.

NEE. Ik keer mij tegen deze topic. :(
en dat is 1...
 
Ok ik zal 's beginnnen

Op dinsdag 19 augustus 2003 11:11 schreef harley-davidson 4eve het volgende:

's ff kijken

-Helmets Meeting Federal Standards Reduce Hearing Ability
Doppen indoen

-Helmet Weight Tires The Rider
Regelmatig stoppen

-Helmets Meeting FMVSS 218 Impair Peripheral Vision
Daarom heb je ook een nek die je kunt draaien

-Heat Build-up Inside A Helmet Endangers A Rider
Regelmatig stoppen

-Helmets Act As A Trap For Flying/Stinging Insects
Vizier dichthouden

-Helmets Break Necks In At Least Three Ways
Tja, een gordel voorkomt ook niet altijd letsel, is ook wel eens een veroorzaker.
Ook een airbag is soms niet de voorkomer maar veroorzaker van letsel. Ook maar schrappen dan :?

-Damage To The Brain Stem From The Chin-bar On The Full-face Helmet
Denk nog altijd dat de kans op hersenletsel groter is zonder helm dan met helm.


Ga absoluut niet beweren dat de helm "Gods gift to motorcyclist" is, maar om de overheid nu als moordenaars te betittelen vind ik toch wel een beetje ver gaan.

[edit]
Spider was sneller :( ;)
[/edit]
 
Er zit best iets in, als je onderuit gaat kun je best iets overhouden door de helm, maar als je geen helm draagt wil je ook niet weten wat er van je kop overblijft!!! met helm breek je je nek, en zonder schuur je je hele kop kapot dus de conclusie is gewoon dat je altijd wel iets hebt!!

mij lijkt de helm veiliger dan geen helm.... en het aller veiligste is of niet motor rijden :? |( of gewoon niet vallen ;) :]
 
Als je achter een HD rijdt is het sowieso handig om een helm op te hebben, anders komen die rondslingerende bouten en moeren zo hard aan... ;)
 
Ik heb de pagina met een glimlach bekeken. Ik pleit al jaren lang voor het afschaffen van de helm. Aangezien het circuit geen openbare weg is, geldt de helmplicht daar niet eens. Door de helm hoor je veel minder goed of er iemand achter je zit (geen spiegels op de motor) en dat kan plaatsen kosten. Ook geven de artsen toe dat de toegevoegde waarde van een helm nihil is als je door de grindbak of tegen een bandenstapel aan stuitert.

Ik hoop echt dat ze de helmplicht afschaffen. Vraag maar eens aan een neuroloog wat hij van snorfiets-rijders vindt. Geen helm, en net niet genoeg letsel om dood te gaan na een ongeval. Kost jaarlijks heel wat bedden op de IC.

Als ze nou ook motorrijders zonder helm laten rijden, is het letsel na een ongeval groot genoeg om wel direct de pijp uit te gaan. Dit zorgt voor een natuurlijk selectieproces (the smartest will survive).

Rijden zonder helm? |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan