Verzamel topic Doetinchem - Arnhem MFMM september 2013

Shuden Ride

MF veteraan
5 jul 2012
1.822
3
Zutphen & Brussel
x7wb.jpg




Oke jongens.. en meisjes..

8 september 2013 is de MFMM weer.

Laten we ons hier verenigen om gezamenlijk door te gassen naar Veenendaal.
Aangezien ik zelf de route niet echt ken en ook geen TomTom heb (voor op de motor) zou het fijn zijn als er mensen zijn die voorop willen rijden en die de route wel kennen.

Aanmelden

Aanmelden kan in dit topic. Geef even aan of je aanmelding onder voorbehoud is of dat je aanmelding zeker is. Mocht de status van je aanmelding veranderen, geef dit dan wel aan zodat de lijst up to date blijft.
Afmelden is helemaal niet erg maar geef het wel door a.u.b.
Trouwens, iedereen is welkom.. *O*




Vergeet niet om je ook aan te melden in het algemene topic!
MF MegaMeeting II'XIII - 8 September 2013



Regeltjes

*Uiteraard binnendoor over de dijkjes en het liefst binnen de in vorderings grens blijven :P

*De mensen vanuit Doetinchem verzamelen bij de McDonald's te Doetinchem en vertrekken om 9.30 richting verzamelpunt in Arnhem.

*De mensen vanuit Arnhem verzamelen bij de McDonald's te Arnhem Gelredome en vertrekken om 10.30 richting Veenendaal samen met de groep vanuit Doetinchem.

*Verzamelen kan op ieder gewenst tijdstip. Zolang je maar voor vertrektijd aanwezig bent.

*Wel is het verstandig om ruim op tijd te zijn zodat je eerst nog even kunt tanken-pissen-roken-koffie drinken. (Geldt niet voor Doetinchem, daar zit de mac nog dicht.

*Bij de McDonald's Gelredome te Arnhem kan je niet tanken. Kom je vanaf het Velperbroekcircuit dan is dit het laatste tankstation dat je tegen komt.

*Zorg dat je motor in orde is (BRAVOK-controle).

*Vertrektijd is vertrektijd. Er wordt dus niet gewacht.

*Geen gerotzooi onderweg. Stunten doe je maar ergens anders.

*Elkaar een beetje in de gaten houden of iedereen mee kan komen.

*Terugweg is op eigen gelegenheid.

*Zonder brokken heen en zonder brokken weer terug.



Foto's en filmpjes

Na afloop kunnen hier alle foto's en filmpjes geplaatst worden
$$Linkje volgt nog$$





Wie rijdt er mee???


McDonald's Doetinchem Vertrek 9.30

:Y Roy "R"




McDonald's Arnhem Gelredome Vertrek 10.30

:Y Jacobse
:Y Boemba5
:Y D00fis
:Y rene_paul
:Y Motor69
:Y honda_mbx80_driver





Stats

De teller staat nu op 7 aanmeldingen waarvan er 7 zeker komen, 0 onder voorbehoud en 0 afmeldingen.





 
Laatst bewerkt:
Ik denk er nog even over na.
Jacobse, wij kunnen evt samen vertrekken richting Arnhem. Ik woon ook in de Torenstad.

Edit: Nee shit! Ik heb een wedstrijd om 12 uur. Kan niet

Als ik jullie was zou ik de rijndijk (zuid) volgen tot de pont naar Elst. Vandaar naar Veenendaal. Leuk stukje sturen daar.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal.
Ik wil graag aansluiten om vanaf het Gelredome gezamenlijk naar Veenendaal te rijden!
Dit word de eerste keer dat ik met andere leden van MF samen zal rijden, maar eens moet de eerste keer zijn!
 
Het is inderdaad rustig.
De vooruitzichten voor het weer zijn redelijk/goed dus misschien komen er op het laatste moment nog een aantal mensen bij.
We zullen het snel gaan zien

Tot zondag!
 
Ik rijd niet met jullie mee, maar ik voel met toch zeker wel vereerd dat mijn motor 2 keer in de afbeelding in de OP staat :Y
 
Ik rijd niet met jullie mee, maar ik voel met toch zeker wel vereerd dat mijn motor 2 keer in de afbeelding in de OP staat :Y

Dat wil toch wel wat zeggen hé.
Het is bijna gewoon een verplichting dat je mee rijd, en het dan nog durfen het aanbod in de wind te slaan.

Ik rij mee vanaf het gelredome, moet wel fatsoenlijk weer worden.
 
Mmm 90 procent kans op regen.
Tussen 25 en 35 mm

Weinig kans dat het wat gaat worden. Terwijl de gehele week juist zo lekker weer was voorspeld voor de zondag.
 
Ik ben er ook bang voor.
De afgelopen dagen de voorspellingen regelmatig bekeken en ze werden iedere keer slechter...
Hopelijk worden ze nog iets beter, maar ga er eigenlijk niet van uit....
 
Vake bi-j te bange!

Maar ook ik kijk het ff aan. Als ik ga vanuit DTC maar zoals je ziet is de animo wel aardig terug gelopen.
Ik blijf erbij dat de MFMM 1x per jaar had moeten blijven maar ja...
 
Me motor is MFMM ready. Gewassen en gewaxd. Maarja heb er niet zo veel zin in om in een nat pak op een parkeerplaats te gaan staan.

Zondag wordt een bewolkte en regenachtige dag. Daarbij is ook kans op een enkele klap onweer. Door een gebrek aan zon een zwakke tot matige wind uit het noorden tot westen stijgt de temperatuur niet verder dan naar 16 tot plaatselijk 20 graden. Daarmee wordt het even warm als vorige week zondag.
 
De vooruitzichten op buienradar laten een droge periode zien in de loop van de ochtend tot in de loop van de middag. Ik weet dat dat een dag vooruit niet 100% betrouwbaar is maar we moeten positief blijven.
Ik ben morgen rond kwart over 10 bij het Gelredome tenzij het regent als een malle.

Tot morgen
 
Beetje afhankelijk van het weer of ik morgen in Arnhem aan sluit of gelijk doorrijd. Zie dat het later op de dag pas droger wordt ;)
 
Mij mag je wel schappen uit de lijst ;( .
Als ik de weersvoorspelingen zo bekijk word het er niet echt beter op.
En om nou door de regen te rijden ben ik niet echt dol op, met name het poetsen niet -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan