XT660X Deel 9; Best of ALL worlds

Status
Niet open voor verdere reacties.

vJac

MF veteraan
5 jul 2012
1.583
2
Hellevoetsluis
Deeltje 9, waar serieus en sarcastisch in rap tempo afgewisseld wordt! })

gambar_motor_yamaha_XT660X_2004_04.jpg


Om veelvoorkomende vragen te voorkomen is het verstandig om de vorige delen even door te nemen. Ook kan hier gebruik gemaakt worden van de zoekfunctie van het forum. Je vind deze bovenaan de pagina en als je deze 'in' een bepaald topic gebruikt dan kun je alleen het desbetreffende topic afzoeken.


Vorige topics:



Owners:


borisdekker
c277919ff6dcf16861c0283d02341912

Optisch
- Renthal fatbar en risers
- Titax hendels
- Polysport handkappen
- Spiegeltjes met ingebouwd knippertje
- Monster stickerset
- Zwart gecoat bash plate
- Velgen sm style met rvs spaken
- Sxv achterbrug
- Eigenbouw kentekenplaat houder
- Val doppen op de voor as
- Bobbins achter
- Afgesleten steps O-)

Motorisch:
- K&N inleg filter
- Snorkel verwijderd
- Leo's




Kinkej1987
Foto550-Z7DIM4BL.jpg





MarijnXTX
IMG_20130804_121439b7wsmall.jpg

-DNA Stage I & II filter
-Metal Mule 2-1 uitlaat
-Zeta handkappen




motardminded
7caa557dcba685f6c34a000762fbb19d

Motorisch:
-akra's
-OTR voorbochten
-dynojet PCV
-DNA stage 2 luchtfilter
-OTR nokkenas
-complete revisie blok
-motomaster wave schijf voor en achter
-wilbers progressieve voorveren
-supersprox tandwielen
-regina ketting gold
-sbs sinterblokken
-alarm

optisch:
-smoke led achterlicht
-smoke led knippers achter
-handkappen met geintregeerde knippers
-acerbis voorspatbord
-acerbis cyclops lampunit met xenon
-renthal stuur
-frame ,achterbrug ,heelplates gecoat
-zadel opnieuw bekleed
-touratech remvloeistofreservoir beschermer (achter)
-spiegels
-kappen en tank opnieuw gespoten
-skidplate motech
-valblokken voor en achteras R&G
-uitlaatbeschermers R&G




mstx
gj3qQBn.jpg

- Acerbis Multiplo E handkappen
- OSCO
- OTR Crashpads
- Rimstriping




Rens192
7fa42e3c-0754-4ad0-b28a-bd69a4fd024b_zps6c75e0ee.jpg

-Mat zwart gewrapped
-Custom stickers
-Rode velgstriping
-Akra's
-Carbon heelplates
-CNC Red levers
-Led achterlicht
-Smoke led knipperlichten
-Zwart zadel
-Crashpads




Steefopc
Foto-RGNKYRHH-D.jpg

Optisch:
-Acerbis handkappen

Motorisch:
-DNA luchtfilter kit 1 en 2
-Powercomander




vJac

20140301_121147 by Jaco1986, on Flickr
-K&N filter
-Akrapovic met gemodificeerde db-killers
-Acerbis Rally Pro handguards
-LED achterlicht met geïntegreerde knippers
-Carbon knippers




Wyers
1930f59516426b830553eb3304bb1cad

-Leo's
-DNA stage 1 +2
-Voorvorkstabilisator
-Pro Taper Fatbar




XT660x Orange
1b14e2f774587bd63f8e6f2a48776c84

-K&N inleg filter;
-Soon DNA stage 2 luchtfilter;
-Leo's met korte db-killers;
-Wave schijven voor en achter;
-R6 achterlicht met geïntegreerde knippers;
-Handkappen met knippers;
-Brede voetsteunen van SW-motech;
-Achterrempedaal verbreder;
-Val blokken op de voor en achteras;
-Acerbis front fender;
-Carbon beschermkappen op de voorvork;
-En heel veel optische tuning (met dank aan Martijn Peeters voor de bestickering).




XTX4LIFE
foto9_zpsbf58bdb5.jpg

-Remus dempers




YAMAHA 125 cc
9711523311707wheelie xtx.jpg
6036823311707P1060243.JPG

Optisch:
-andere koplampunit
-zeta handbeschermers met knipperlicht
-fatbar stuur + stuurverhoger
-klein sm carbon spiegeltje
-stuggere voorvorkolie en de vorkpoten +/- 2 cm door de kroonplaat laten steken
-skideplate
-carbon hugger
-led achterlicht + kleine knipperlichten
-kenteken direct onder het achterlicht

Motorisch
-pc 3
-k&n stage 2 filter
-k&n inleg filter
-snorkel verwijderd
-Akrapovic dempers
-afgesteld via de dynojet bank bij Jr tuning
-tandwiel verhouding 13-48




YamahaGriff
302459_429449737150294_1557009797_n.jpg

-R6 achterlicht unit met ingebouwde pinkers
-Leo vincie dempers black edition
-Pwc
-Dna stage 2 filter
-Off road as beschermers
-Hiel plaatjes zwart gecoat
-Handkappen
-Mini stuur spiegels
-Zelf de kappen gewrapt en stickers geplakt
-Mini pinkers aan de voorkant
-Zeta fatbar met raisers kleur zwart





















Handige links:


04efad7aba8296e6c627bab39f7cc530
 
Laatst bewerkt:
Nou voor in de OP mijn xtx
K&N inleg filter
Soon DNA stage 2 luchtfilter
Leo's met korte db-killers.
Wave schijven voor en achter
R6 achterlicht met geïntegreerde knipper
Handkappen met knippers
Brede voetsteuen van SW-motech
Achterrempedaal verbreder
Val blokken op de voor en achteras.
Acerbis front fender
Carbon beschermkappen op de voorvork

En heel veel optische tuning.
Met dank aan martijn peeters voor de bestickering.

Gr remco

full
 
Laatst bewerkt:
Bij deze dan ook maar mijn Xtx voor de op:

Leo's
dna stage 1 +2
Voorvorkstabilisator
Pro Taper Fatbar
Led knippers
Custom achterlichthouder met achterlicht met geintegreerde pinkers
Custom zadelhoesje
r&g valblokken

Grtz Wyers

full
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe je je spiegels kan verstellen, zonder dat de lak van je moertjes af gaat? :+

Iemand nog adresje voor mooie spiegeltje? Of eBay afstruinen?
 
'XT660X Deel 9; Best of both ALL worlds' > 'XT660X Deel 9; Best of ALL worlds'
 
Thnx. Ga na m'n vakantie weer eens wat bestellen. Nu eerst maar eens lekker drie weken chillen (vanaf vrijdag). Werk de OP nog wel bij tijdens m'n vakantie.

Ik wil graag een bougie + andere bougiekabel bestellen, echter nu zeggen ze dat je dan ook je bobine moet vervangen. Iemand ervaring hiermee? Volgens mij moet het prima zonder kunnen.
 
Hier mijn speeltje, die eigenlijk nog weinig op straat komt.
302459_429449737150294_1557009797_n.jpg


Mijn xt660x uit 2006. met 13500 km op de teller.
Modificaties:
-R6 achterlicht unit met ingebouwde pinkers
-Leo vincie dempers black edition
-Pwc
-Dna stage 2 filter
-Off road as beschermers
-Hiel plaatjes zwart gecoat
-Handkappen
-Mini stuur spiegels
-Zelf de kappen gewrapt en stickers geplakt
-Mini pinkers aan de voorkant
-Zeta fatbar met raisers kleur zwart
 




hierbij mijn xtx,

andere koplampunit
zeta handbeschermers met knipperlicht
fatbar stuur + stuurverhoger
klein sm carbon spiegeltje
stuggere voorvorkolie en de vorkpoten +/- 2 cm door de kroonplaat laten steken
skideplate
carbon hugger
led achterlicht + kleine knipperlichten
kenteken direct onder het achterlicht

motorisch
pc 3
k&n stage 2 filter
k&n inleg filter
snorkel verwijderd
acra dempers
afgesteld via de dynojet bank bij Jr tuning
tandwiel verhouding 13-48

te spotten in regio Groningen :]
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen, na een tijdje onder water te hebben gezeten zullen we maar weer eens aan het mf'n slaan.

Ik trap de altijd technische bal af met het volgende:

Mijn XTX vreet nogal ketting/tandwielen, en nu gaan we een aanpassing doen die Salami hier al eens beschreven heeft.

Zijn er nog meer mensen die met dit soort aanpassingen rondrijden en hier ervaringen / tips over hebben?

Ik ga de aanpassing btw een beeeetje anders doen, maar dat posten we hier wel weer met foto's en text.

Ps we hebben nog een Acerbis Cyclops koplamp+kuipje overgehouden, past goed op een XT. Enige interesse?
 
Hier mijn speeltje, die eigenlijk nog weinig op straat komt.
[afbeelding]

Mijn xt660x uit 2006. met 13500 km op de teller.
Modificaties:
-R6 achterlicht unit met ingebouwde pinkers
-Leo vincie dempers black edition
-Pwc
-Dna stage 2 filter
-Off road as beschermers
-Hiel plaatjes zwart gecoat
-Handkappen
-Mini stuur spiegels
-Zelf de kappen gewrapt en stickers geplakt
-Mini pinkers aan de voorkant
-Zeta fatbar met raisers kleur zwart

Waarom komt ie nog weinig op straat? Is toch zonde man
 
Hallo allen, na een tijdje onder water te hebben gezeten zullen we maar weer eens aan het mf'n slaan.

Ik trap de altijd technische bal af met het volgende:

Mijn XTX vreet nogal ketting/tandwielen, en nu gaan we een aanpassing doen die Salami hier al eens beschreven heeft.

Zijn er nog meer mensen die met dit soort aanpassingen rondrijden en hier ervaringen / tips over hebben?

Ik ga de aanpassing btw een beeeetje anders doen, maar dat posten we hier wel weer met foto's en text.

Ps we hebben nog een Acerbis Cyclops koplamp+kuipje overgehouden, past goed op een XT. Enige interesse?


na het lezen van je bericht denk ik eerder dat je wiel scheef in de achtervork zit.
probeer anders eens het volgende.
zet de motor met beide wielen op de grond laat iemand even het stuur goed vast houden,
doe je hand boven op je achterband en schud het wiel eens 4 a 5 keer goed stevig van links naar recht dus niet voor en achteruit
zo kun je snel een kleine indruk kijken of je ruime speling op je lagers hebt.
heb je het wiel er al uit, suc6 met je modificatie
 
@ons 125-je: Bedankt voor de tip, heb het wiel er al uit en de lagers zijn ok, denk toch dat we het wiel vorige keer niet goed geborgd hebben :? vreemd, ketting liep er opeens vanaf! ....En bij ons bestaat opeens en toevallig niet, dus How ken dat nouw?

Als ie aan een versleten tandwiel haakt dan breekt ie toch altijd? Maar goed.

Volgende dillemma: alle metaaldraaiers hier in de buurt zijn met vakantie! :( en ik moet (lees: wil graag, moeten is dwang!) volgend weekend rijden!

Wie is er handig met (iemand anders) zijn draaibank en ziet het klusje zitten? Graag in de buurt natuurlijk.... ;)
 
@ons 125-je: Bedankt voor de tip, heb het wiel er al uit en de lagers zijn ok, denk toch dat we het wiel vorige keer niet goed geborgd hebben :? vreemd, ketting liep er opeens vanaf! ....En bij ons bestaat opeens en toevallig niet, dus How ken dat nouw?

Als ie aan een versleten tandwiel haakt dan breekt ie toch altijd? Maar goed.

Volgende dillemma: alle metaaldraaiers hier in de buurt zijn met vakantie! :( en ik moet (lees: wil graag, moeten is dwang!) volgend weekend rijden!

Wie is er handig met (iemand anders) zijn draaibank en ziet het klusje zitten? Graag in de buurt natuurlijk.... ;)


kettingstellen is een klusje die je even met liefde moet doen, je moet natuurlijk 6 moeren los halen, naar je stel ringen kijken en zorgen dat alles goed is afgesteld, ketting niet te strak en zeker niet te los.

zelf ben ik niet zo van het klein metaal dus helaas kan ik je er niet bij helpen.
gewoon het wiel er weer in hangen voor het weekend, op de normale manier en met 3 week nog maar eens kijken voor je lager busjes.

suc6 maat
 
Dag heren,

Sinds kort schuurt mijn voorste remschijf een beetje..

Remblokjes zijn ongeveer halfweg.

Is mijn remschijf nu krom?

Heb er al aan gevoeld, voel geen speling of dergelijke.

Valt hier iets aan te doen?

Ik hoor het graag :W

Groetjes Wyers
 
Hallo... ik heb een vraagje aan jullie!..

Wie heeft Yamaha handkappen op de Yamaha XT660,. en is hier tevreden mee?

Ik rijd zelf zonder handkappen,.. maar wat is het grootste voordeel van deze handkappen? (leek mij persoonlijk nogal lastig,.. aangezien ik nu vrij-uit mijn vingers kan strekken..

Groetjes Pascal
 
full


Er staat nu 50k op de teller en hij gaat nog lang niet weg.
Motorisch:
KN inleg filter
Snorkel verwijderd
Leo's

Optisch
Renthal fatbar en risers
Titax hendels
Polysport handkappen
Spiegeltjes met ingebouwd knippertje
Monster stickerset
Zwart gecoat bash plate
Velgen sm style met rvs spaken
Sxv achterbrug
Eigenbouw kentekenplaat houder
Val doppen op de voor as
Bobbins achter
Afgesleten steps O-)

Dat was het wel denk ik.
 
Hallo... ik heb een vraagje aan jullie!..

Wie heeft Yamaha handkappen op de Yamaha XT660,. en is hier tevreden mee?

Ik rijd zelf zonder handkappen,.. maar wat is het grootste voordeel van deze handkappen? (leek mij persoonlijk nogal lastig,.. aangezien ik nu vrij-uit mijn vingers kan strekken..

Groetjes Pascal

Ik heb kappen van polysport en ik vind het wel lekker in de winter tegen koude vingers. Ook ben ik nog wel eens aan het klote met de xtx en daarmee leg ik hem wel eens neer. Met de kappen bescherm je je hendels.
Ik ben er wel content mee.
 
~[/quote]
Ik heb kappen van polysport en ik vind het wel lekker in de winter tegen koude vingers. Ook ben ik nog wel eens aan het klote met de xtx en daarmee leg ik hem wel eens neer. Met de kappen bescherm je je hendels.
Ik ben er wel content mee.
~
Okee bedankt,.. Was nog niet echt van plan mijn Yamaha XT660X neer te leggen haha... Ik zou eens kijken hoe het bevalt
 
Hallo... ik heb een vraagje aan jullie!..

Wie heeft Yamaha handkappen op de Yamaha XT660,. en is hier tevreden mee?

Ik rijd zelf zonder handkappen,.. maar wat is het grootste voordeel van deze handkappen? (leek mij persoonlijk nogal lastig,.. aangezien ik nu vrij-uit mijn vingers kan strekken..

Groetjes Pascal


als je van 1 reactie al je conclusie trekt wat is dan de reden voor een vraag |(

ik rij ook met handkappen,

A : bij een schuiver dragen de handkappen het stuur dus zou er niet veel met je hendels kunnen gebeuren en ze beschermen je vingers. Mijn handkappen zijn uitgevoerd met stalen binnenwerk.

B : offroad rijdend klappen de takken en knallen de steentjes tegen je handkappen i.p.v tegen je knokkels aan

C : ik vind het persoonlijk mooier staan.

D : je handen worden tegen de wind en harde regen beschermd.

op marktplaats, staat nog een leuk setje yamaha kappen, 60 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan