PPP & A4 deel 2

Welke bocht het fijnst na de rijbaanscheiding

  • De binnenbocht

    Stemmen: 4 19,0%
  • De buitenbocht

    Stemmen: 15 71,4%
  • RobRD weer? :P

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de nieuwelingen dit is PPP:
full


Veel plezier en rijd verantwoord alsjeblieft!





op verzoek aangepast

Zelf vind ik dat een auwe rot op de PPP het tweede topic had mogen openen. Brullie, Max of Ohjajoh ofzo... Ook vanwege de poll...
verder vinnik het wel best

 
Laatst bewerkt:
hmm.. nou moet ik wel weer een keer langskomen anders mag ik hier natuurlijk niet posten.

Ah... volgende week na de fuck-rit kom ik er toch langs op weg naar huis :)
 
@Blue Velvet ==> ik heb het mijn vriendin voorgesteld om vanaf de Schleife te vertrekken. Helaas ben ik de enigste die dit een goed idee vind.. :P

@SonicRR ==>idd moet weer aan een nieuw icoon, als weer ff tijd heb.
 
zo.. ohjajoh gaat vonken op de PPP.. en wie was die Benelli Tornado vanmiddag op einde A4 ??? Je ging lekker tekeer.. ;)

Ik ben maar kort op de PPP, ik ga door naar Rotterdam voor de film.. mzzl.
 
zo.. ohjajoh gaat vonken op de PPP.. en wie was die Benelli Tornado vanmiddag op einde A4 ??? Je ging lekker tekeer.. ;)

Ik ben maar kort op de PPP, ik ga door naar Rotterdam voor de film.. mzzl.
Da was moi.

Tornado helaas niet van mij, maar ja; zolang je 'm hebt moet je er het beste van maken, niewaar? Nog voor de duidelijkheid: je vonkjes doen 't goed, als je dat nog niet wist. ik denk echter niet dat ik 't zelf ook ga doen... ieder zijn meug.


@Saint: wie van jullie heeft zo fijntjes die linker spiegel kapotgedrukt? Nog bedankt daarvoor... ;)
 
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:13 schreef Lemmy het volgende:Da was moi.

Dat dacht ik al.. U rijd toch wel vaak LEKKERE motoren.. 'k kan mij daar nog een Buell voor de geest halen die ook niet mis was. Wat doe je voor werk? Polen Express? ;)
 
Voor de nieuwelingen dit is PPP:
(Afbeelding)
Veel plezier en rijd verantwoord alsjeblieft!


Evil Beaver we zullen je niet vergeten ;(
No offence of zo hoor, maar ik heb er persoonlijk geen behoefte aan om dit plaatje elke keer te zien als ik dit topic open.
Spijt me zeer.

En nee, ik wil niet dat het in de "doofpot" gestopt word en en nooit meer aan gedacht gaat worden, door wie dan ook.
Maar ik (en ongetwijfeld enkele anderen) vind dit nogal confronterend. Doe ermee wat je wil, just my opinion.
 
Dat dacht ik al.. U rijd toch wel vaak LEKKERE motoren.. 'k kan mij daar nog een Buell voor de geest halen die ook niet mis was. Wat doe je voor werk? Polen Express? ;)
Ach, kijk zo nu en dan eens op MotorFreaks...verklaart genoeg denk ik...

Dus wat je vandaag zag...even geduld nog. Ssssssttt...
 
No offence of zo hoor, maar ik heb er persoonlijk geen behoefte aan om dit plaatje elke keer te zien als ik dit topic open.
Spijt me zeer.

En nee, ik wil niet dat het in de "doofpot" gestopt word en en nooit meer aan gedacht gaat worden, door wie dan ook.
Maar ik (en ongetwijfeld enkele anderen) vind dit nogal confronterend. Doe ermee wat je wil, just my opinion.

Wordt dus ff fotoschoppen...en haal dan meteen ook dat "illegaal racecircuit" weg..gaat nergens over.
 
Zo iets ???

full


Trouwens wel jammer dat het oude topic gesloten is,.. was wel lekker lang
 
@##$&WTF?! Wat is dit nou: weg topic, hop een nieuwe?

Naja andere werdt idd lkkr lang en men was zeker bang dat er nog meer "onzinnige topics" zouden komen ;) Zal btw binnenkort ook weer ff me neus op PPP laten zien :]
 
@##$&WTF?! Wat is dit nou: weg topic, hop een nieuwe?

Naja andere werdt idd lkkr lang en men was zeker bang dat er nog meer "onzinnige topics" zouden komen ;) Zal btw binnenkort ook weer ff me neus op PPP laten zien :]

mja,.. hebben we al die tijd het topic open weten te houden en nu word hij "spontaan" gesloten,...
 
mja,.. hebben we al die tijd het topic open weten te houden en nu word hij "spontaan" gesloten,...
Tja, aan de ene kant zonde aan de andere kant kan een beetje frisse wind geen kwaad. Als het maar niet weer een chatbox wordt.Ik hoorde van PaBo dat jullie nu ook op scheveningen staan? Waar precies? :}
 
Tja, aan de ene kant zonde aan de andere kant kan een beetje frisse wind geen kwaad. Als het maar niet weer een chatbox wordt.Ik hoorde van PaBo dat jullie nu ook op scheveningen staan? Waar precies? :}
bij Mr Candy ;)

Gewoon motoren achterna rijden, rijd je er vanzelf tegenaan (1km ten zuiden van de pier)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan