BoyB
MF veteraan
- 26 jun 2006
- 10.484
- 14
Het SRAD topic #21 Still ride the winds of change!
Welkom bij het SRAD topic
Het is seizoen is Volop bezig!!!! Gas erop, hij kan nog lang genoeg binnen staan.
Have fun pos(t)ing!
Het is seizoen is Volop bezig!!!! Gas erop, hij kan nog lang genoeg binnen staan.
Have fun pos(t)ing!
~[/center]
Circuitdagen, meetings/uitjes 2012
Circuitdagen:
Geef ze op, en ik zet ze er in!- 19 juli BoyB met CRT op Assen; Helaas niet doorgegaan vanwege een gebroken pols
- 5 augustus Willem op Zandvoort, met ???. Het verslagje: Willem gsx 1400 in "Het SRAD topic #21: Still ride the winds..."
- Roy "R" 31-8 en 1-9 Assen met Eybis
Meetings:
SRAD BBQ 2013!
Wie, wat, waar, wanneer, hoeveel?
SRAD Weberen 2012 @ Achterhoek!
Zaterdag 8 september 2012 rond een uur of 11.00 bij Roy "R", rondje rijden, Weber aan, biertje erbij en zondag weer wieberen!
Kijk 'm roken!!!
De eerste stukken vleesch...
Er zijn meer foto's, maar dit was een impressie . Was veel te lekker weer om te rijden, en vleesch om te eten!
Roy bedankt!
Je hebt weer om motor te rijden en goed weer om motor te rijden. Bij goed weer is het droog.
Techniek en dergelijke
Downloads:
WPHB-en: Alle SRAD WPHB-en
Microfiche: Mircofiche vinder
How to's:
Airbox mod
Keerringen UPSD vervangen
Alle MF how-to's
SRAD
SRAD staat voor: Suzuki Ram Air Direct.
Dit is een luchtinlaatsysteem van Suzuki motorfietsen met drukruimte (airbox) onder de tank. SRAD werkt als Kawasaki’s Ram Air System. Door gaten in de kuip wordt lucht met kracht in de airbox gebracht. Door de overdruk die hierdoor ontstaat komt ook meer lucht (dus zuurstof) in de cilinders waardoor het motorvermogen toeneemt.
SRAD is de opvolger van DAIS op de Suzuki GSX-R 750 vanaf 1996. Suzuki was de eerste die met metingen van de vermogenstoename kwam. Het bleek tot 200 km/uur nauwelijks winst op te leveren (max. 2 %). Bij 270 km/uur was de winst 3,5 %, waardoor de motor 3 km harder liep. Wel moet gesteld worden dat bij de “normale” manier van lucht aanzuigen dezelfde motor waarschijnlijk ca. 6,5 % vermogen verloren zou hebben als gevolg van vacuüm en warmte achter het motorblok, zodat de totale winst toch nog 10 % is.
GSXR 600/750
TL1000S/R
Geschiedenis
SRAD topic:
Geouwehoer en fotos van je Srad
Het grote SRAD topic, deel 2
Het grote SRAD topic, deel 3
Het grote SRAD topic, deel 4!!
Het grote SRAD topic, deel 5
Het grote Suzuki SRAD topic, part 6 a way of life
Het srad topic deel 8 is al geweest
Het SRAD-topic... 10 op een rij!
Het grote SRAD topic deel 11: Keihard de winter uit!!
Het grote SRAD topic deel 12: Still hard to beat!!!
> Het grote SRAD topic deel 13: Pas op voor posers
Het grote SRAD topic 14: De posers krijgen het warmer...
Het grote SRAD topic 15: Bolle konten, BBQ's en brandstof!
Het grote SRAD topic 16 Wij meaten wel!!
Het SRAD topic #17 Zomerpeen en waterballen
Het SRAD topic #18: Like it or not, still here!
Het SRAD topic #19: With the sweet ass!
Het SRAD topic #20: Sweet meat!
Gixxer foto's:
Foto's van onze gixxers
Foto's van onze Gixxers (deel II)
Foto's van onze Gixxers (deel 3)
- braking wave schijven.
- Hayabusa klauwen met aluminium zuigers.
- dpr216 remblokken
- Hell remleidingen.
- Brembo hpk pomp met klaphendel.
- Vortex verstelbare clip-ons.
- andere voorveren Wilbers en bumpstops verwijderd ook inwendig aangepast.
- Öhlins achterschock
- 520 race ketting met Renthal tandwielen
- GiPro tre limiter met gear indicator.
- compleet Yoshimura systeem
- K&N filter
- stompgrip op de tank
- custum made race kuip door Theo v/d berg
- wat nog moet gebeuren
- blok revisie
- kop revisie
- compressie verhogen door middelste deel van de koppakking te verwijderen.
- afstellen door Hoegee.
- Yoshimura aanpassen door ps-tuning hi-mount maken en de balanspijpen veranderen.
- factory ontsteking vervroeger plaatsen
- Custom Kleurstelling
- Dark Smoke kuipruitje
- Stalen remleidingen + voor Braking remschijven
- LSL rem/schakel set, met "R" heelplate's
- Arriete haakse ventielen
- Platte richtingaanwijzers
- Undertail met leds
- Superpole Oval demper
- K&N luchtfilter
- nieuwe Brembo pomp
- Yoshimura RS3 volledig systeem
- Ermax undertail en hugger
- GSX R heelplates
- Stuurdemper
- K&N Filter en airbox mod
- Xenon
- Led achterlicht incl. knippers
- Dubble bubble ruitje getint
- Healtech GIpro X
- Stalen remleidingen
- Motorisch hier en daar een beetje aangepast.... met dank aan oa. Hoegee
Jeulle
Jorissubje
JustRide
petsch
NIEUWE FOTO POSTEN PETCH!!!
unKlaver
Vinny-gsxr600
Willem gsx 1400
De TL-ers
- 126,8 PK 110 NM
- quill dempers
- gemodeficeerde airbox + K&N filter
- pcII
- 130.3pk
- 84Nm
- DEVIL uitlaatsysteem
- Yoshimura trs dempert
- K&N luchtfilter
- Dynojet kit afgesteld door Hoegee
dibusta
De niet vergeten rijders:
Rust in vrede fastbike!
Wij wensen alle na bestaanden veel sterkte!
fastbike
Laatst bewerkt: