vrij rijden circuit Zolder zaterdag 7 september 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

User[123]

MF veteraan
12 jul 2011
4.375
175
Nederland
Omdat Mijn motor een uur geleden uit mijn garage is gestolen bied ik mijn circuitdag aan voor zaterdag 7 september op circuit Zolder via Motorsportschool.

De inschrijving is geldig voor zowel groep Minder Snel als Snel. Ik had mij op minder snel ingeschreven en naderhand gemaild of ik in Snel kon rijden. Ik heb een mail van Peter (de organisator) dat ik die ochtend vrij mag kiezen welke groep ik rijd. (in dit geval jij)

Deze dag kostte mij 150 euro, mag weg voor 110.

Contact via Privebericht of telefonisch: nul zes- 48 1 8 nul 2 2 2
 
Laatst bewerkt:
en dat tuig kan zonder straffen ook zo maar doorgaan he. Té triest voor woorden gewoon.
Kl*te nederland, kl*te overheid en kl*te strafregelingen hier in dat kl*te nederland (oohja dat had ik al gezegd...)

Sterkte ermee en hoop alsnog dat het uiteindelijk allemaal meevalt voor je, al is het maar een stukje financiële dekking.
 
en dat tuig kan zonder straffen ook zo maar doorgaan he. Té triest voor woorden gewoon.
Kl*te nederland, kl*te overheid en kl*te strafregelingen hier in dat kl*te nederland (oohja dat had ik al gezegd...)

Sterkte ermee en hoop alsnog dat het uiteindelijk allemaal meevalt voor je, al is het maar een stukje financiële dekking.

Thnx. Als ze al een straf krijgen zal het idd minimaal zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan