37 kw naar 44 kw

tneut

Rookie
28 jun 2004
10
0
Rotterdam
Begin van het jaar heb ik een Ntv 650 gekocht( een Duitse machine ) voorzien van 37 kw aanzuigrubbers tussen de koppen en carburateurs.
De motor had enige tijd stilgestaan waardoor de sproeiers flink geoxydeerd waren, zelfs zodanig dat ik deze in m'n ultrasoonbad niet meer schoon kreeg. Ik heb toen besloten om een nieuwe sproeierset te monteren, nieuw luchtfilter en nieuwe aanzuigrubbers te plaatsen en ben wederom uitgegaan van de standaard sproeier bezetting voor een 44 kw versie ( zat er ook in ).
De prestaties verbeterden aanmerkelijk maar ondanks het zoeken naar meer restricties om het vermogen terug te vinden vindt ik de fiets nog steeds vrij tam, met name boven de 120 km is een lange weg nodig om een hogere snelheid te vinden terwijl ik nog zeker een kwartslag van de gashandel kan draaien.
De synchronisatie is goed, kleppen staan op tijd en de carburateurs werken goed.
Kan iemand mij zeggen of er meer restricties worden aangebracht om het motorvermogen te temperen?

Alvast bedankt!
 
Nee, ook geen bussen of vernauwingen gevonden, uitlaat is wat dat betreft gelijk aan de 44 kw versie, misschien aan de cilinderzijde, ik kan er in ieder geval naar kijken.
Bedankt!
 
Zou dit ook zeker niet met draaiende motor proberen.

Tank eraf, luchtfilterhuis deksel eraf en even met
een schroeverdraaier de gasschuif oplichten als deze
geheel naar bovengaat is dat het dus niet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan