Ducati Clubrace DCR 2014

Ja ik doe mee in de klasse:

  • Open

    Stemmen: 8 32,0%
  • Desmo

    Stemmen: 1 4,0%
  • Duo

    Stemmen: 4 16,0%
  • 3D

    Stemmen: 0 0,0%
  • Twin

    Stemmen: 4 16,0%
  • Thunder

    Stemmen: 5 20,0%
  • Classics

    Stemmen: 0 0,0%
  • Euroclassics

    Stemmen: 2 8,0%
  • Eurosingles

    Stemmen: 1 4,0%
  • Demo

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

Zoeperman

MF veteraan
Donateur
4 aug 2001
28.016
10
Apeldoorn
Dit jaar is de Ducati Clubrace op: 16, 17 en 18 mei


Wie doet er mee?

Zoals het er nu naar uitziet, kan ik na een jaar afwezigheid, weer meedoen! Nu in de Thunderbikes met mijn RSV4!




Beste Ducati Club Racer,

De voorlopige data van de Ducati Club Race 2014 zijn bekend en die willen we je graag meedelen. De Ducati Club Race 2014 wordt gehouden in het weekend van 16, 17 en 18 mei op het tt-circuit van Assen. Zet deze datum in je agenda en zorg dat je erbij bent! Dat kan als bezoeker en natuurlijk als coureur. Het is dit jaar de 35e keer dat de Ducati Club Race wordt georganiseerd. Dat moet een donderend en spectaculair weekend opleveren!!

We zijn het programma nog aan het invullen. De volgende klassen kan je in ieder geval verwachten:

- Open Ducati A, B en C

- Desmoquattro

- Due Valvole

- 3D-cup

- NK Twincup

- Thunderbikes

- Supermono

- NK Classics

- Euroclassics

- Eurosingles

- Demo

Nieuw voor 2014 is dat de klasse Thunderbikes ook is opengesteld voor alle Italiaanse 4-cilinder motoren. We vinden dat deze motoren prima bij het karakter van het weekend passen en nodigen hen van harte uit om mee te doen! De Thunderbikes is dus bedoeld voor 1, 2 en 3 cilinder motoren uit Europa en de VS en voor 4 cilinder motoren uit Italie. De eisen voor de overige klassen is ongewijzigd ten opzichte van 2013. Binnenkort zal ik weer een uitleg van de klassen plaatsen op de website.

De inschrijving voor de 35e Ducati Club Race opent op 3 maart 2014 om 20.00 uur. Zet ook deze datum in je agenda. De ervaring leert namelijk dat het loeihard gaat met de inschrijvingen in de eerste paar uurtjes. Voor alle klassen geldt: vol=vol.

Binnenkort volgen meer updates over onder meer raceklassen, reglementen, geluidsniveaus en vrije trainingen. Hou de website in de gaten!

Met vriendelijke groeten namens de CRC,

Jeroen Ouwerkerk

www.ducaticlub.nl
 
Laatst bewerkt:
Welke klasse mag ik invullen in de poll als ik aan de TwinCup en Open Ducati/Desmoquattro meedoe?
 
Ben er ook weer bij, waarschijnlijk in de volgende klassen:

Due Valvole
Twincup
Sambuca klasse
 
Hoe zit dat dan met de twincup. Ik neem aan dat die ook op hockenheim rijden dat weekend.
 
Voor zover ik weet rijdt TwinCup tijdens de Clubrace en niet op Oscherschleben (maargoed, ik weet er ook niet zo veel van af...).
 
Laatst bewerkt:
He co, ga je hele seizoen twincup rijden of niet? En jullie ook gerard en dick?

Zal de hamburgers vast klaar leggen, emile zorg jij dat harry zijn bbq bij m heeft?

hee Fred, ja heb een jaarlicentie aangevraagd , dus de bedoeling is nu een heel seizoen
heb nog even getwijfeld , 3D.... maar das me echt te duur !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan