Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat mr R bedoelt is dat de kraan op on moet blijven staan.
dan sluit hij nl als de motor niet loopt.
als je regelmatig rijd kan je hem zo laten staan.
contact aan en direct starten dan gaat kraan open en pomp draaien.
dat gaat prima.
als hij een tijd stilstaat.
dan kraan op pri ff wachten tot pomp stil is en dan starten.
als de motor loopt de kraan weer op on zetten.
Als de kraan op pri laat staan ,dan loop je het risico dat Als de vlotternaalden in de carburateurs doorlekken.
de benzine in je cilinders/carter en dat is weer niet zo best voor de motor als je daar geen erg in hebt.
olie smering doet niets meer.
Als ik de vacuümpomp heb vervangen voor een electrische, blijft er een slangetje over die vanonder de carburateurs naar de vacuümpomp loopt. Dat tuitje bovenop waar "P" op staat.
[afbeelding]
Kan die 'gewoon' afgedopt worden bij het motorblok?
Klopt dit is je vacuüm slang meen ik. Hier heb ik een dikke bout ingedraaid.