Motor aanhanger / trailer voor 3 motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan-1986

Die hard MF'er
21 sep 2007
979
4
Zoetermeer
Motortrailer te koop voor 3 motoren.

Met 3 steady stands. Rij je motor in de steun en hij blijft staan.
Banden zijn zeer goed.
Ligt zeer stabiel achter de auto.
Zoals op de foto te zien, passen er 3 supersport motoren op.

Kan misschien een verfbeurtje gebruiken

Vraagprijs: 350Euro

Foto550-DV6QW3HM.jpg

Foto550-VICFUPCF.jpg

Foto550-ZKAY7ZT8.jpg
 
Een top trailer! Uit eigen ervaring kan ik je hem van harte aanbevelen *O*
Ligt als een huis ook op de franse autosnelweg (daar mag je 130km/h) 8-)
full
 
Buitenste steady stands kunnen naar voren geplaatst worden voor een goede kogeldruk bij het vervoeren van 2 motoren.
Is ook op de foto van Paulussie te zien dat ze daar verder naar voren staan.
 
Laatst bewerkt:
Voor 2 motoren is het voldoende dat ie ongeremd is ... voor drie motoren is een geremde dan weer beter. Weet niet hoe de wetten in NL zijn daaromtrent, maar eens boven de 750kg moet ie geremd zijn in B, en dat is dus krap met drie motoren + het eigen gewicht. Met 2 motoren geen probleem.

Vind het overigens wel een interessante aanhanger ... verleidelijk :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft niets met het B rijbewijs van doen, een aanhanger boven de 750kg dient altijd een kenteken te hebben en geremd te zijn. Er zijn overigens maar weinig auto's die 750kg ongeremd mogen trekken, m'n bus mag het, een flinke station diesel oid. misschien ook.

Maar het is wel een mooie aanhanger en als je er bijv. 3 Supermoto's of lichte allroads op wilt zetten is het gewicht al een stuk minder spannend.
 
Met 3 supersports (zoals op de foto) ging het nog net onder de 750kg.

Met 2 motoren is het gewoon echt helemaal super rijden.
 
Voor 2 motoren is het voldoende dat ie ongeremd is ... voor drie motoren is een geremde dan weer beter. Weet niet hoe de wetten in NL zijn daaromtrent, maar eens boven de 750kg moet ie geremd zijn in B, en dat is dus krap met drie motoren + het eigen gewicht. Met 2 motoren geen probleem.

Vind het overigens wel een interessante aanhanger ... verleidelijk :X


is afhankelijk van de auto die je er voor zet,
en aangezien mijn blik krap aan 750 kilo geremd mag trekken wil ik eigenlijk alleen een geremde aanhanger hebben
 
Mooie aanhanger hoor, Helaas moet ik eerst nog even gaan regelen dat mijn koekblik voorzien wordt van een trekhaak anders kan ik er niks mee! :+

Gratis kickje dan maar!
 
is afhankelijk van de auto die je er voor zet,
en aangezien mijn blik krap aan 750 kilo geremd mag trekken wil ik eigenlijk alleen een geremde aanhanger hebben
Dat klopt, is ook afhankelijk van de auto. Maar éénmaal de aanhanger een mtm heeft van +750kg moet ie geremd zijn, ongeacht of je voertuig meer gewicht mag trekken ongeremd.

Ik moet al snel naar een geremde aanhanger gaan, mag max 650kg ongeremd trekken, wat ik voor een cabrio al best veel vind. geremd mag ik dan maar tot 1200kg, waar de gewone megane nog tot ongeceer 1500kg mag trekken.

Maar met 2 motoren op die aanhanger is dat alvast geen probleem.
 
waarom gaat de aanhanger weg? Ben wel geïnteresseerd, alleen geen zin twee uur te rijden voor een bijna uit elkaar vallend trailertje!
 
Ik had je ook al een privebericht terug gestuurd maar misschien zijn andere mensen hier ook wel benieuwd naar.

De reden van verkoop is dat ik geen stallingsruimte meer heb. En ik gebruik de aanhanger zelf bijna nooit.
 
Bod gedaan! :Y

Eventueel zaterdag op te halen! Twee uur rijden voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben als eerste neem ik aan *D ? Laat je morgen even weten hoe laat wij komen. Zit met mijn verjaardag op vrijdagavond.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan