37e batavierenrace 25 april 2009

Volgend jaar weer op weg naar én meer bier én meer bonnen!

*O* :]
Hoe kwam je aan de bonnen? Ik had nog speciaal mijn polsbandje om gedaan toen we naar het feest gingen maar heb er uiteindelijk niets aan gehad.
 
En als je bij het diner een bonnetje inleverde mocht je voor 50 cent een biertje kopen... Bij de medewerkersborrel was je bonnetje wel gewoon een heel biertje waard.
 
daar ga ik die toko nog wel even over mailen :N na 36 uur géén slaap verwacht ik een GRATIS biertje :N

daarbij mochten we geen sleutel van de blokhut ('er waren er AL 2 op 15 man uitgedeeld :') ' ) en uiteindelijk na veel gezeur én nadat we bij de blokhut waren geweest ( "ga er maar heen en als er niemand is kom je maar terug!" ) en hadden gesmeekt of we mochten slapen, kwam er iemand de deur voor ons open doen, maar nam de sleutel wel weer mee terug _O-

*O*
 
daar sta je dan ... nadat de voorganger even een burnout probeert op de atheletiekbaan -O-

15b901934dba1d371ece394f7d845b42.jpg
 
Laatst bewerkt:
alvorens het vertrek naar nijmegen:
16ks8wz.jpg

@nijmegen:

33tnvbs.jpg

2mzxpax.jpg

2q0ltty.jpg

avrbf7.jpg

15gd0tk.jpg


@nachtroute
2wnu3aa.jpg

2jg6teg.jpg

(2 licht aangeschoten toeschouwers....op de brommert)
okv5t3.jpg

e5mp9g.jpg


@ochtendroute
33yltw7.jpg

15expjd.jpg

2hycttv.jpg

@middagroute
2me4jgy.jpg

10odyeu.jpg

suvehj.jpg

2vc7sj7.jpg


11m9p3k.jpg

2m60hnl.jpg

15i9qvb.jpg

r0wck8.jpg

r0wck8.jpg

@Avondeten en feest
nwzo84.jpg

4fyjig.jpg

2jg3wa8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Arme Pa.Nootje, te pakken genomen door de stofduivel :+

Ik zie dat ik zelf ook op een foto sta. Helaas in spijkerbroek met een gat erin, maar ik woon op de campus en wilde niet voor dat kleine stukje maximaal 30 km/uur rijden in volledig pak in de zon gaan zitten.

(klikbaar)


Mijn vraag is alleen: waar is mijn rode "motorrijder batavierenrace" blaadje gebleven :? Ik heb hem er niet afgehaald en voordat ik deze foto zag ging ik er ook vanuit dat hij er nu nog steeds op zat. Hij zat goed vastgetaped, dus ik denk dat iemand hem gepikt heeft.
 
Potdikke, ik heb heel wat gemist zie ik al.

Tijdens de nachtpost werd ik gebeld door mijn zwager. Hij was zeer verbaast dat ik zo wakker opnam en nog verbaasder dat ik in 's Heerenberg stond. :)
Op weg naar de ochtendpost weer en moest ik de begeleiding staken wegens "familieomstandigheden".
Snel naar Amsterdam getuft.
Was moelijk om wakker te blijven op de snelweg.........

Volgend jaar ben ik er weer bij !!!!!!!!
 
Zo, ook weer bij kennis. Ik heb me weer uitstekend vermaakt, het ging me dit jaar ook beter af dan vorig jaar.

Af en toe als het rustig was even de ogen dicht gedaan s'avonds (na het eten ook nog even)
Zo toch nog bij het feest geweest tot een uur of 5:00.

Altijd weer prima sfeertje :)
en meerdere mensen van hier gesproken. :W
 
Laatst bewerkt:
Mijn vraag is alleen: waar is mijn rode "motorrijder batavierenrace" blaadje gebleven :? Ik heb hem er niet afgehaald en voordat ik deze foto zag ging ik er ook vanuit dat hij er nu nog steeds op zat. Hij zat goed vastgetaped, dus ik denk dat iemand hem gepikt heeft.
Heb je de tijdens de race geen andere motor mee gehad...? ;)
 
Potdikke, ik heb heel wat gemist zie ik al.

Tijdens de nachtpost werd ik gebeld door mijn zwager. Hij was zeer verbaast dat ik zo wakker opnam en nog verbaasder dat ik in 's Heerenberg stond. :)
Op weg naar de ochtendpost weer en moest ik de begeleiding staken wegens "familieomstandigheden".
Snel naar Amsterdam getuft.
Was moelijk om wakker te blijven op de snelweg.........

Volgend jaar ben ik er weer bij !!!!!!!!
Sowieso is het natuurlijk al jammer om de race te moeten verlaten, maar met zo'n reden helemaal...
 
Heb helaas ook geen foto's gemaakt en mijn vriendin was te laat om de opkomst van de atheletiekbaan te zien en foto's te maken zou zorgen dat het volgendjaar goed komt ;)

he he ben nu eindelijk weer een beetje herstelt van het weekend nu alleen me knie nog die wil nog niet echt mee werken
 
ik denk dat het meer om deze heren gaat
die met de vstorm zat bij mij al een paar keer bijna achter op omdat die zo hard aan het ploegen was
269499071e80721633dff823e65e9a09.jpg

4920f30185afd1ddb4132a7333678c30.jpg

4265a1d916e4561488c4d91175ceff53.jpg

6f00ab8bf9a146efda67b4c94696514e.jpg


ik denk dat ze hier ff overleggen of ze samen ff gaan ploegen


ja ik kon het ook ff niet laten na dat die er al voor de 3 keer bijna achter op zat dus de vstorm had het rode gravvel ook tot op zijn kuipruitje zitten toen hield die wel afstand :?
 
Laatst bewerkt:
maare, wat is hier dan de lol van? vind het persoonlijk redelijk asociaal.... dat groepje bestond volgens mij voornamelijk uit "ik ben stoer want ik rij motor, maar alleen in de zomer figuren". althans, zo gedroegen ze zich.
 
maare, wat is hier dan de lol van? vind het persoonlijk redelijk asociaal.... dat groepje bestond volgens mij voornamelijk uit "ik ben stoer want ik rij motor, maar alleen in de zomer figuren". althans, zo gedroegen ze zich.

Tja, wat is de lol van toeteren en gas geven als de eerste loper langskomt? Ik kan me wel voorstellen dat je een beetje gek wil doen na een dag en nacht serieus werk. Ik denk dat de mensen die zoveel stof deden opwaaien gewoon niet goed over de gevolgen nagedacht hadden.
 
Mmm, oké... 't is niet alleen stof, zand en gravel wat er op de sintelbaan ligt. Zag ook brokjes steen e.d.
Om dan even 3x lekker te gaan ploegen...
 
maare, wat is hier dan de lol van? vind het persoonlijk redelijk asociaal.... dat groepje bestond volgens mij voornamelijk uit "ik ben stoer want ik rij motor, maar alleen in de zomer figuren". althans, zo gedroegen ze zich.


jah, vind ik ook. Hoewel het vorig jaar ook wel in me op kwam heb ik het toen ook maar niet gedaan. Er ontstaan echt gaten van 10 cm diep en ik kan me niet voorstellen dat dat erg wordt gewaardeert.
Verder wel tof om te zien ;) :+
 
ik zou 't zelf ook niet echt leuk vinden.. wat er dan aan zut in je ogen kan komen :N
 
Gewoon vizier dicht en gas erop...:P Was er zelf ook schuldig aan en even later stond iemand mijn gat te dichten.. het is toch een oude baan die niet onderhouden wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan