Plaats hier je gecrashte fiets foto's

ben jij nieuwsgierig naar crashpiccie

  • JA!

    Stemmen: 308 66,7%
  • Nee

    Stemmen: 15 3,2%
  • stiekum wel

    Stemmen: 32 6,9%
  • ik zeg nee, maar kijk wel ff

    Stemmen: 96 20,8%
  • wat een dom idee dit!!

    Stemmen: 11 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    462

@xl

MF veteraan
4 aug 2002
1.371
0
Rotterdam
Het is misschien een beetje cru, maar de meeste mensen zijn stiekum toch altijd wel op zoek naar een piccie als iemand op z'n plaat is gegaan.....

Ik heb zelf nog geen schuiver gemaakt (ff afkloppen)dus kan ik geen foto's plaatsen...


Dus plaats hier je foto('s) van je eigen platgereden fiets!!

gelijk ff een polletje! :9


:]
 
ik ook, maar als mensen het aankondigen hiero dat ze plat zijn gegaan zetten ze daar ook gelijk alle pics met beschrijving bij....duss dan kunnen ze dat ook hier doen....toch?
 
ik ook, maar als mensen het aankondigen hiero dat ze plat zijn gegaan zetten ze daar ook gelijk alle pics met beschrijving bij....duss dan kunnen ze dat ook hier doen....toch?
vast wel, en er zullen heus wel foto's komen.

anders verzamel jij die toch vanuit de crashtopics :X :)
 
anders verzamel jij die toch vanuit de crashtopics :X :)

uhhhh....dit soort topics onstaan wel door pure verveling op mijn werk..maar het is niet de bedoeling dat ik drie dagen lang op motor-forum pics aan het verzamelen ben O-)
 
Ik zie hier echt het nut niet van in...ik stel voor dat je ff naar buiten gaat, je eigen motor tegen de eerste de beste eik plant, piccie neemt en het hier post...


Mischien snap ik het dan :+
 
ben met de auto :P

maarre het ging erom dat hier zoveel mensen plat gaan!

Het is al gebeurd, dus schep er dan maar mee op!
 
Ik zie hier echt het nut niet van in...ik stel voor dat je ff naar buiten gaat, je eigen motor tegen de eerste de beste eik plant, piccie neemt en het hier post...


Mischien snap ik het dan :+

Ja vind ik ook @Xl geef maar eens een voorbeeld dan.
Wie doet dat nou, het doet al pijn genoeg als je je motor zo erbij ziet staan. ;(
Heb het 1x keer gehad dat ik mijn oude motor in elkaar had gereden, maar ging geen moment door me heen van ff een foto van maken en op MF zetten :?
Was er behoorlijk ziek van !!!
 
Ach, misschien maak je meer kans op het fok!forum....

Als er M-F'ers crashen dan posten ze af en toe hun foto's, maar om er nu een apart topic voor te maken O-)
 
Moet ik weer de 1e zijn :?

edit: g&($@ver, 2e :(

Nou vooruit, een selectie })

DSCF0001.JPG

DSCF0003.JPG

DSCF0004.JPG

DSCF0006.JPG

DSCF0007.JPG

DSCF0008.JPG

DSCF0009.JPG

DSCF0013.JPG

DSCF0023.JPG

DSCF0024.JPG

DSCF0025.JPG

DSCF0027.JPG

DSCF0029.JPG

DSCF0033.JPG

DSCF0034.JPG


Voor de nieuwegierige: Já, hij was total }) en voor de "ik-wil-mn-kentekenplaat-niet-op-het-net mensen: Alle motoren in de plaatjes zijn onderhand afgeschreven, so don't worry. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Asjeblieft Alex ;)

Mijn eerste XX na 5 weken en 560 km verder totalloss gereden achterop een auto(althans onder een auto)
Marcschuiver51copy.JPG

Marcschuivercopyframe.JPG

scecopy.jpg

Deze is met de huidige XX in een bocht met 20 km/h
schade1.jpg
 
Moet ik weer de 1e zijn :?

edit: g&($@ver, 2e :(

Nou vooruit, een selectie })
Voor de nieuwegierige: Já, hij was total }) en voor de "ik-wil-mn-kentekenplaat-niet-op-het-net mensen: Alle motoren in de plaatjes zijn onderhand afgeschreven, so don't worry. 8-)


Die yoshi heb je nog redelijk heel gelaten :) Klonk dat een beetje op een cbr?
 
Die yoshi heb je nog redelijk heel gelaten :) Klonk dat een beetje op een cbr?
Was het enige wat nog goed was }) , buiten het blok (honda powerrrr ;) )

Klink erg lekker. Geen gekrijs, gewoom gegrom. GRRRRRRRRRR. Pas boven de 12000RPM gingie krijs-grommen :9~

:P
 
Het resultaat van met ongeveer 130 frontaal tegen de vangrail..
na de crash laggen mijn luchtfilter en carbs 400 meter verder op.
en naar mijn tank hebben ze een tijdje moeten zoeken (100 meter verder op in de bosjes)

crash1.JPG


crash2.JPG


crash3.JPG


crash4.JPG


crash5.JPG


Zelf had ik gelukkig niet erg veel (ik leef tenminste nog)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan