afspreekpunt hornet meeting belgie 14 sept

varkie

MF'er
31 aug 2003
32
0
arnhem
Beste Hornetrijders,
14 sept. is er een meeting in belgie, een groots spectacel met stuntshows, muziek, een rit enz.(de rit kost 8 euro, je krijgt dan een t-shirt en een leuk aandenken. De opbrengst gaat naar een school voor gehandicapte kinderen)

ik heb bij 'eerste Hornetrit'al gevraagd of er Nederlanders meegingen, maar er wordt erg slecht gereageerd, vandaar deze nieuwe topic!

Dus bij deze : Zijn er Hornetrijders die wel in zijn voor een motorspectakel in Belgie, meldt je dan even, met woonplaats dan kan er een afspreekpunt gemaakt worden!!!!

Ik weet dat het een beetje aan de late kant is, maar ik hoop dat er mensen reageren,want in mijn eentje ga ik niet en ik heb er best zin in.
 
Oh ja, BelgianHornet of Kronkel, zou een van jullie die site met info over de meeting in deze topic willen plaatsen(dan kan iedereen precies lezen hoe en wat), ik weet niet hoe dat moet. Alvast bedankt
 
Ik wil wel mee, maar vrijdag as. weet ik het zeker. Indien ik ga lijkt mij een goed verzamelpunt: het AC restaurant in de Meern (van de laatste meeting). Daarna kunnen we evt.nog wat Hornets oppikken op een afgesproken punt in Brabant (Roosendaal misschien?). kzie het wel.
 
Eindelijk een reactie, ik zit trouwens dat weekend in N-Brabant, Cuijk, dus ik denk niet dat ik naar de Meern kom, maar wie weet, als iedereen daarheen komt wil ik best een stukje omrijden!
 
Ik zit in Nijmegen en denk er ook sterk aan om te gaan.
Om eerst naar de meern te rijden lijkt me wel wat omslachtig, misschien kunnen we ergens anders bij het kluppie aanpikken??
 
Wordt idd maar kleine delegatie van Ned Hornets.
Maar is misschien een bepaalde grensovergang een idee?
Het weer belooft goed te worden,trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Het is dus geen 'echte' Hornet meeting daar in Belgie.
Het is een Rit van het Belgische blad 'Motor'.
De Belgische Hornet club Gaat daar heen,
die maken er een "Meeting" van.

BELGIE
 
Laatst bewerkt:
As zaterdag dus, bij het AC in de Meern? (vlakbij Utrecht, toch?)

Hoe laat?

Oh, en Kronkel, niet zo zeuren, het weer wordt best goed. :]
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook best mee... maar onze oppas ( die ouwe op zijn zx12r)heeft nog geen motor na zijn schuiver vorige week..dus weet t nog niet ...( of hij moet achterop :] )
 
Het is dus geen 'echte' Hornet meeting daar in Belgie.
Het is een Rit van het Belgische blad 'Motor'.
De Belgische Hornet club Gaat daar heen,
die maken er een "Meeting" van.

BELGIE

Het is wel een 'echte' Hornet Meeting: een deel (normaal 16 Hornets) van ons clubbie komt samen ofte 'meeten' :] op dit evenement. :+
Het is een evenement dat jaarlijks georganiseerd wordt door 'Motorrijder' (www.motorrijder.be) met o.a. een rit (begint in de namiddag)maar dat is niet de hoofdbrok van de dag.

Afspraak is tussen 10.30 en 10.45 ong. aan het Metropolis Complex op de Noorderlaan te Antwerpen. Het MR voor MV evenement heeft ook plaats op diezelfde Noorderlaan.
Als jullie komen lees ik het hier wel of op ons forum.

INFO over MR VOOR MV
mrvmvani.gif

Binnenkort -op 14 september om precies te zijn- is het weer tijd voor het meest gesmaakte benefietevenement van het jaar: MR voor MV! Naar jaarlijkse traditie vindt dit evenement plaats aan de thuishaven van MotorRijder Magazine en Custom Motorrijder, ter hoogte van de Noorderlaan 100 in Antwerpen.
De opbrengst van dit benefietevenement gaat traditiegetrouw naar het nabijgelegen St.-Jozefinstituut, een school die zich inzet voor de opvang en scholing van kinderen met een handicap.
Het programma mag weer gezien worden, want naast de jaarlijkse rondrit en de bijhorende festiviteiten -we denken dan aan waanzinnig spectaculaire stuntshows, muzikale intermezzo’s van de bovenste plank en natuurlijk een hele hoop fun- gaat ook de finale van de ‘(Young) Rider of the Year’ wedstrijd door, een initiatief van M.A.G. Belgium. Meer dan genoeg om een dag mee te vullen, lijkt ons zo! Voor de prijs moet je het alvast niet laten, want naast de wetenschap dat je geld naar het goede doel gaat, neem je voor de prijs van 8 euro deel aan de rondrit en ontvang je er een t-shirt en enkele andere extraatjes bovenop. Allen op de afspraak dus, op 14 september!
 
Hallo allemaal, blij dat er toch nog meer mensen willen gaan, want ik heb er zin in!!!
Ik zat eigenlijk te denken om Nijmegen (waalkade) als afspreekpunt aan te houden (om ong. 8 uur) ik zit in Brabant, cb06 zit in nijmegen en Mys zit volgens mij ook in Brabant, de rit naar Antwerpen is al ver, dus ik zoek het niet zo om heen en weer naar de Meern te rijden. We moeten wel snel iets concreets afspeken, want zondag is al snel.( anders kunnen jullie vanuit de Meern ons in Nijmegen oppikken of is dat onhandig? ) Oh ja, ik hoop dat iemand de weg weet of kan vinden, want ik ben niet zo sterk in de weg vinden.

Misschien is Den Bosch ook wel een idee, de Mac zit overal, toch.
Is nog een beetje in het midden.
Of kom met een optie( wel richting Belgie, want omhoog en weer naar beneden schiet niet erg op.

Oh ja, cb06, wij kunnen sowieso wel samen rijden, scheelt mar 14 km.
 
Lijkt me een goed plan.
Als ik het goed heb moeten de boys & girls vanuit de Meern toch door brabant.
Het lijkt mij dat we dan wel ergens kunnen afspreken, toch?
Als ze zo lief zijn om via Nijmegen (het is hier zooooo mooi) naar Antwerpen te rijden zou dat natuurlijk perfect zijn.
Morgen is het al zaterdag, en om eerlijk te zijn weet ik België nog wel te vinden maar Antwerpen word al moeilijker. LOL

Varkie, wij kunnen wel afspreken bij de mac in cuyk, daar zit je toch in de buurt zondag??
De tijd hangt natuurlijk af van de eventuele andere motoren die gaan.

Je kunt me altijd ff mailen, ik lees ca. 1000000000 keer per uur mijn mail. (dwangmatig-email-syndroom)

[edit] lettertje vergeten, en waarschijnlijk nog wel meer[/edit]

[edit2] #%@##! toetsenbord, stom ding reageert niet zoals ik wil [/edit2]
 
lijkt me een strak plan!!!!
Ong. 8 uur aanrijden lijkt me wel wat als we allebei de weg niet weten en de meeting daar rond 10.30 uur begint.

Sowieso tot zondag

groeten
 
Op vrijdag 12 september 2003 01:33 schreef -Jelmer- het volgende:
As zondag dus, bij het AC in de Meern? (vlakbij Utrecht, toch?)

Hoe laat?

@-Jelmer-
Laten wij tussen 9.00u en 9.15u afspreken bij Ac de Meern. Daarna rijden we de A16 af richting Breda. Kunnen varkie en cbro6 ook deze kant (Breda dus) opkomen? De grensovergang richting Antwerpen is hier dichtbij. Vlak voor de grensovergang is een parkeerplaats 'Hazeldonk-west' aan de A16. Als degene die vanuit Nijmegen eo. komen richting Den Bosch, Tilburg (dit is de A58) richting Antwerpen rijden, dan komt deze samen met de A16. De parkeerplaats is net voor de grensovergang. Laten we zeggen om 10.00u daar???

PS. ik kom vanuit Noord-Holland, dus als er meer meerijders zijn uit deze richting? Laat me ff weten.
 
Laatst bewerkt:
HornEd,

Is geen probleem.
Wij zullen er staan, rond 10 uur.

Als alle mensen die mee willen dat even in dit topic melden, dan weet iedereen waar ie aan toe is.

Ik kijk er naar uit een aantal andere Horneteers te ontmoeten.

Groeten Edmar
 
Hallo hornetters,

ik ben om 08.00 uur in nijmegen op de waalkade dat is voor mij de beste route vanuit arnhem.
Ik ga dan met de club mee naar richting de grens.
Tot morgen
Herman.
 
Waarom ga je niet met Varkie en mij mee richting grens??
We hebben om ca. 10 uur afgesproken met de rest bij grensovergang Hazeldonk.

Volgens mij is 8 uur dan wel een beetje vroeg, maar beter te vroeg dan te laat.
 
Hallo cbr06,
waar hebben jullie dan afgesproken in arnhem?? Ik kom n.m.l. uit duiven.
Als je de plaats en tijd schrijf kan ik daar rekening mee houden.
 
@ jelmer
Laat me nog wel ff weten of je ook naar de Meern komt. En let dan wel op dat je naar AC restaurant de Meern komt aan de A12, en niet AC restaurant 'Oog in Al'aan de A2 (ook bij Utrecht).
 
Wij rijden vanuit Cuyk, dat ligt aan de A73 bij Nijmegen.
Mijn fout ik begreep uit je post dat je vanuit Nijmegen wilde rijden.
Mocht je met on willen meerijden, wij verzamelen bij de MacDonalds in Cuyk.
Weet niet meer precies hoe laat maar dat staat ergens in dit topic.

[edit] Weer dat toetsenbord :( [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Hoi cbr06,
na al het heen en weer gemail weet ik het nu definitief. We zien elkaar samen met horned bij hazeldonk-west voor de belgische grens om 10.00 uur en vandaaruit naar antwerpen.

Tot morgen.
 
Ik heb hier,thuis alle smoesen gebruikt die ik bedenken kan.

heb zelfs net een nieuw voorbandje gehaald.

dus ik kom er niet meer onderuit,zal ook een wekker moeten zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan