HornEd ook gecrashed, snik

motor nu weg doen?

  • ja , geef de dames gelijk

    Stemmen: 3 7,7%
  • nee, motor gaat voor de dames

    Stemmen: 36 92,3%

  • Totaal aantal stemmers
    39

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
Helaas helaas, een leuke Holland- Belgie Hornetmeeting is voor mij in een klein drama uitgelopen. Ongeveer 300km gereden naar antwerpen en terug en 3km voor thuiskomst ben ik gecrashed.
Op een voorangsrotonde waar ik al op reed duiken twee auto's voor m'n neus de rotonde op. Een derde maakte ook aanstalten de rotonde voor mij op te rijden op nog geen drie meter van mij. (dacht ik) Klassieke fout en schrikreactie terwijl ik al schuin in de bocht hang: voorrem te hard ingeknepen. Onderuit, Schraap, AAAUW!!!
Schade tot nu toe: stuurkuip aan gort, spiegel beschadigd, Voetsteun + schakelpedaal krom en kan niet verder schakelen dan 2e vernelling, motorblok beschadigd (hoop alleen uitwendig,-had nog geen valblokken erop) Hyperpro veerafstelling cylinder beschadigd, helm beschadigd, laarzen beschadigd. En natuurlijk een zwaar beschadigde ego en zelfvertrouwen. ;(
Eigen mankementen: zwaar gekneusde linker knie met opgerekte kniebanden, zwaar gekneusde rechterduim, gekneusde linkerenkel en elleboog en twee gekneusde ribben. Hallo ziekenboeg der Hornets (Zeon en Martin BEagle), hier is er nog een. '( '( '(

Tot overmaat van ramp willen mijn vriendin en mijn twee assistentes op m'n werk (kan dus ff niet werken) dat ik de motor nu wegdoe (enge dingen). DUS NIET!
Motor en moi gaan in de revisie, alleen gaat de inrichting van onze nieuwe woning voor, dus ik denk dat het voor dit seizoen erop zit.
Balen, balen, het werd net leuk met al die Hornetjes bij elkaar.

BTW kan iemand de foto's van m'n gecrashde Hornet erop zetten? Ben niet zo sterk met computers. Ik kan ze naar je toe mailen
 
Balen joh!!

Sterkte met je herstel en hopelijk kan je snel weer rijden.

Wat betreft die foto's, mail maar dan zet ik ze er wel op voor je.
 
Damn, ik hab daar zo'n hekel aan, automobilisten die hun voorrang (die ze in 1e instantie helemaal niet hebben) wel effetjes afdwingen. Ik vind dat ze die gasten de schade uit hun eigen pocket moeten laten betalen :( :( :(

Edit:
Beterschap maat.
 
Op maandag 15 september 2003 09:05 schreef HornEd het volgende:
Helaas helaas, een leuke Holland- Belgie Hornetmeeting is voor mij in een klein drama uitgelopen. Ongeveer 300km gereden naar antwerpen en terug en 3km voor thuiskomst ben ik gecrashed.



K* joh..... |( jeetje weer ff schrikken hier...hoop dat het mee gaat vallen je herstel ..en sja zonde van je mooie fiets ..maar zoals altijd JIJ bent belangrijker hoor.. en ook die ouweman hier leeft mee ..hij herkent het gevoel helemaal '( . Heeeeeeeeel veel sterkte met alles ..we keep in touch!!!!!! want idd het was beregezellig gisteren...
 
Op maandag 15 september 2003 09:25 schreef Mys het volgende:
K* joh..... |( jeetje weer ff schrikken hier...hoop dat het mee gaat vallen je herstel ..en sja zonde van je mooie fiets ..maar zoals altijd JIJ bent belangrijker hoor.. en ook die ouweman hier leeft mee ..hij herkent het gevoel helemaal '( . Heeeeeeeeel veel sterkte met alles ..we keep in touch!!!!!! want idd het was beregezellig gisteren...
Ja leuk is anders, maar ik ben er zeker weer bij in de toekomst.
En ouweman: het is toch geen virus hoop ik, anders volgen er nog wel meer.
 
full
 
Dat is flink balen :(

Ik neem aan dat de schade voor rekening is van bestuurder nummer 3, aangezien ie geen voorrang verleend heeft.

Sterkte met je herstel.
 
dat is nou juist zo balen, want hij stopte wel op het laatste moment. Maar ik dacht dat-ie de rotonde op zou rijden. Toen kwam dus mijn schrikreactie. Kep dus geen poot om op te staan.
Wel was het wegdek glad, want ik heb geen remspoor gezien van m'n blokkerende voorwiel.
Dat is flink balen :(

Ik neem aan dat de schade voor rekening is van bestuurder nummer 3, aangezien ie geen voorrang verleend heeft.

Sterkte met je herstel.
 
dat is nou juist zo balen, want hij stopte wel op het laatste moment. Maar ik dacht dat-ie de rotonde op zou rijden. Toen kwam dus mijn schrikreactie. Kep dus geen poot om op te staan.
Wel was het wegdek glad, want ik heb geen remspoor gezien van m'n blokkerende voorwiel.
Dat is dus geen voorrang verlenen en je had wel degelijk een poot om op te staan.

volgens het RVV is voorrang verlenen het volgende:
voorrang verlenen:
het de betrokken bestuurders in staat stellen ongehinderd hun weg te vervolgen
Toelichting RVV artikel 1am
Het RVV 1966 gaf impliciet aan wat onder voorrang verlenen moest worden verstaan. In artikel 41 van het oude reglement werd bepaald dat bij de nadering van een kruising of split­sing van wegen een bestuurder aan voor hem van rechts komende bestuurders de doorgang moest vrijlaten. Artikel 42 van het RVV 1966 bevatte uitzonderingen op die bepaling. Daar werd aangegeven in welke afwijkende gevallen voorrang moest worden verleend. Uit deze systematiek kon worden afgeleid dat voorrang verlenen inhoudt dat aan bestuurders de doorgang moet worden vrijgelaten.

In het RVV 1990 is gekozen voor een expliciete omschrijving van het begrip voorrang verlenen. In plaats van “de doorgang vrijlaten” wordt nu gesproken van de bestuurders in staat stellen ongehinderd hun weg te vervolgen. Met name impliceert dit dat een bestuurder die snel een kruispunt nadert en pas op het laatste moment stopt waarbij hij de indruk wekt bij het voorrangsgerechtig­de verkeer dat hij niet aan zijn voorrangsverplichting zou voldoen, geen voorrang verleent, hoewel hij in objectieve termen wel de doorgang vrijlaat. Het wordt gewenst geacht dergelijke bestuurders op het negeren van de voorrangsregel aan te kunnen spreken. Hierbij wordt aangesloten bij de recente jurisprudentie over het voorrang geven (66).
 
Gdvrdmme :( , Ik heb bij het wegrijden in antwerpen nog gezegd dat je voorzichtig moest doen. :X

Zwaar klote man, na een leuke dag zo op het asfalt eindigen. Ik hoop dat je snel van alle lichamelijke mankementen af bent en dat je bike ook weer snel heel is.

Als ik de foto's zo zie valt het geloof ik mee, wel erg jammer van al die speciale onderdelen zoals je kuipje en Hyperpro reservoir.


Sterkte met jullie herstel.


Edmar
 
En ik was nou juist zo voorzichtig.
Ennuh thanx
Gdvrdmme :( , Ik heb bij het wegrijden in antwerpen nog gezegd dat je voorzichtig moest doen. :X

Zwaar klote man, na een leuke dag zo op het asfalt eindigen. Ik hoop dat je snel van alle lichamelijke mankementen af bent en dat je bike ook weer snel heel is.

Als ik de foto's zo zie valt het geloof ik mee, wel erg jammer van al die speciale onderdelen zoals je kuipje en Hyperpro reservoir.


Sterkte met jullie herstel.


Edmar
 
Yo HornED!
Verdomme man en dan ook nog op een kloterondpunt!En ook met een koeblik!


----Het doet zeer en is ambetant maar het zal wel niet blijven duren toch?----

Klote is dat je niet kan rijden om es 'af te koelen'!

K moet nog afwachten vrijdag gaat mn 'loop'gips erop en kan ik binnenkort es bij mn HH binnenwippen en informeren want wischien valt mn Hornetje nog wel te vermaken?*hoop- duim -duim- hoop*Zelf es geschatte kosten tussen 1500€ en 2500€??? :X Sparen voor een nieuwe 900 overleef ik niet denk ik!(qua tijd)
Met de flieken gebeld van die gemeente en die menen dat naar 'hun ervaring' ik in schuld zal zijn van het gebeurde ongeval.Op de vraag waar die auto zo plots op het ronde punt vandaan kwam zeiden ze:"ja dat is daar idd moeilijk te zien en in te schatten".Komt er op neer dat ik die auto gewoon gecoupeerd heb lees:baan afgeschneden!AARRGHH We zullen zien eerst pv en verzekering afwachten!Achter een week zijn de flieken nog steeds niet langsgeweest voor verhoor???ps laat ze maar wegblijven :(
Hoelang ben je thuis hoop niet te lang, kan je je zinnen verzetten op het werk en sparen, ikke 2 a 3 maanden :x en achter een week trek ik al met mn hoofd :+ knetter wordt ik hier ') Gelukkig kan ik op mn nieuwe werk als ik beter ben toch beginnen :} Hopelijk januari!

Mn vrouwtje is ook aan het zagen en ons huis gaat ook eerst voor '( (Was net de kamers beneden aant schilderen en afwerken toen het gebeurde :( Da wordt ook wer uitgesteld)
Maar hé laat het wat afkoelen 'de mijne' is ook al wat bedaard al verstaat ze niet dat ik eventueel nog op een motor wil kruipen want k zou wel mn been kunnen kwijtgespeeld hebben.Moest het es slechter aflopen is ze weg '( En ze vindt dat die inbouwkasette er wel es mag komen maar ze heeft toch niet gereklameerd toen ik mn plannen uit de doeken deed ;) Liefde he ;) *rofl*

Dus man kop op laat het wat afkoelen en dromen van volgend :] seizoen!

Hoe is het nog met ZEON ? want die heeft nog minde r'geluk' gehad lijkt mij!
 
Laatst bewerkt:
He HornED,

HarleyDave belde me hierover net op.
Klote man ! Niet je eigen schuld en zo afgelopen.

Jammer dat het seizoen er nu al voor jou op zit. Revalideer maar goed.
Kunnen we volgend jaar weer met goede moed (en gefix-de motor) een potje gezellig sturen in des Ardennes !!


Helaas helaas, een leuke Holland- Belgie Hornetmeeting is voor mij in een klein drama uitgelopen. Ongeveer 300km gereden naar antwerpen en terug en 3km voor thuiskomst ben ik gecrashed.
 
Hey HornEd

Kut man, is echt wel een rotte afsluiter van een voor de rest toffe dag.

Hopelijk herstel je snel en zo pijnloos mogelijk !!
Jammer van je beestje, is een héél mooi ding.

Ik denk dat ik bij de officiele Hornet Club een soort fonds ga moeten bij oprichten voor al die Hornetjes die de grond zoenen :?


Get well quick
 
Misschien is een rijcursus wel beter voor al die automobilisten op de weg, die rondom al onze Hornetjes rijden. Dat fonds van je zal wel errug groot moeten worden. :+
Hey HornEd

Kut man, is echt wel een rotte afsluiter van een voor de rest toffe dag.

Hopelijk herstel je snel en zo pijnloos mogelijk !!
Jammer van je beestje, is een héél mooi ding.

Ik denk dat ik bij de officiele Hornet Club een soort fonds ga moeten bij oprichten voor al die Hornetjes die de grond zoenen :?


Get well quick
 
Wat denk je van een kaartclub voor de gecrashten :? Wil erbij zeggen dat kaarten oersaai is dus ...niet crashen he!
on-de-line wel te verstaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey Martin, ja we hebben nogal wat overeenkomsten. Moet toeval zijn of noodlot :?
M'n knie is nu zo dik als een grapefruit. Zal nog wel een weekje duren, maar ik zal niet zo lang uitschakeld zijn als jij.
Toch denk ik dat de eerst volgende meeting voor mij idd volgend jaar zal worden, maar wie weet.
En wat de dames betreft. Ff lief aankijken en laten uitrazen en het komt ook wel weer goed.
 
Op maandag 15 september 2003 16:13 schreef HornEd het volgende:
Hey Martin, ja we hebben nogal wat overeenkomsten.
1111
Moet toeval zijn of noodlot :?
2222

11111*rofl*Ben je ook zo knap als mij ;) */rofl* 111111

2222Tja idd moe lukken he :? 2222
 
Terug
Bovenaan Onderaan