BE-HE LMR 2015

BigJim

MF veteraan
26 mrt 2004
10.074
238
Alkmaar
De BE-HE LMR 2015 gaat weer van start.

De LMR zal lopen van Mei 2015 tot en met Sept 2015.

Wat is een Landmark Rally?

De bedoeling is om plaatsen/punten naar aanleiding van foto's op te zoeken en er naar toe te rijden en er een foto van te maken met je motor erop.

Aanmelden:

Deelname is mogelijk voor een ieder die motor rijdt en na aanmelding alhier en via email.
Iedere deelnemer levert zelf 1 LM (Leuke aparte foto van iets in Noord Holland)aan en ik zal er ook een aantal bij doen.


Deelname aan de BE-HE Landmark Rally is voor iedereen die een motor heeft/rijdt/bezit.
Winnaar is degene die alle landmarks heeft kunnen vinden of degene die de meeste Landmarks heeft kunnen vinden voor de sluitingsdatum. (31 Sept 2014)

Uiteraard is er weer een beker te winnen voor de eerste 3 deelnemers.

Spelregels:

1. Van elk landmark moet je minimaal 1 foto publiceren in dit topic, Be-He LMR 2015. Op deze foto moet naast de landmark ook je motor zichtbaar zijn. Mocht je om onvoorziene reden niet dichtbij een landmark kunnen komen, fotografeer deze dan zo dichtbij mogelijk.

2. Het wordt niet op prijs gesteld landmarks op het forum te publiceren inclusief (plaats-)namen of zodanig dat ze voor mede- deelnemers (gemakkelijker) vindbaar worden of onderling uit te vissen van wie welke foto is...

3. De landmark Rally loopt van 1 Mei 2015 t/m 30 Sept 2015.

4. Elke op het forum geplaatste foto van een landmark moet ook verstuurd per email, waarna de Landmark pas mee telt.

5. Landmarks moeten allen gelegen zijn in de provincie Noord Holland.

6. Winnaar is hij/zij die binnen de looptijd van de rally alle (of de meeste) landmarks heeft gefotografeerd en gepubliceerd op het forum.

7. Er wordt gestreden voor de eeuwige roem, maar voor de winnaar, tweede en derde plaats is er "De Beker".

8. Deelnemers melden zich voorafgaand aan via email onder opgaaf van hun motor en nick-name. Vergeet niet om een foto mee van je motor waarmee je deelneemt mee te mailen. Inschrijvingen dienen binnen zijn voor 1 Mei 2015 .Het liefst een week voor 1Mei..Let wel dat je er ook 1 LM bij insluit.

9. 1 Mei 2015 krijgen alle deelnemers alle foto's per email en iedereen krijgt dan tot Sept 2015 de tijd om alle LM's te vinden.

10. Aan iedere foto zal een score worden toegekend.
De gevonden aangeleverde foto's door de deelnemers zullen een score krijgen van 5 punten, die van mij 10 punten.
Het is uiteraard niet de bedoeling om onderling uit te gaan vissen van wie welke foto is maar dat spreekt voor zich denk ik.


Verder Informatie:

Alle Landmarks moeten als vindbaar beoordeeld worden en soms moet je je fantasie wellicht even behoorlijk aan het werk zetten.
Alle Landmarks moeten goed bereikbaar zijn aan via begaanbare wegen, dus noppenbanden / vlotten of snorkels zijn dus echt overbodig.... })

Aanmelden via email .

AANGEMELD:

Strikkie
Pluche-Pluus
Valerie
Frisco
OOtje
Arti
Diekooi
T Wiggert
EddyToo
 
Laatst bewerkt:
Eerst :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Overigens is dit mijn mooiste LMR-foto.

full


Helaas zou die een maand na het posten pas meedoen.
Toen heeft de organisatie gauw een ander Landmark gekozen. -O- :(

Op de foto zie u de kraan van Bobcat, die overigens net naar beneden klauteRT.
Lokatie: langs de A2 bij het AMC; het Fletcher hotel.
 
Leuk die foto's uit de oude doos:

full


twee verbaasde koppies op petflesjacht.

na kilometers door de sneeuw baggeren kwamen ze er achter dat je er ook gewoon met de auto vlakbij kon komen. _O-
 
Leuk die foto's uit de oude doos:

[afbeelding]

twee verbaasde koppies op petflesjacht.

na kilometers door de sneeuw baggeren kwamen ze er achter dat je er ook gewoon met de auto vlakbij kon komen. _O-

Dat was met het flesje.......Maar blijft leuk ja.
En even ter info...Bobcat en ik vonden het wel ff lekker om te wandelen...... :Y
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is dat gewoon boortoren 44, in Hengelo...
Er zijn er nog een paar, die er erg op rooien, maar dit is nummer 44, moet ik het adres erbij doen?
Boortorenweg Vraag mij niet waarom? Hij staat er immers nog? Kon helaas geen nummer vinden :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er even iets bijgezet....
Aangezien er van iedere deelnemer óók een foto wordt verlangd, gaarne deze (het liefst een week ) voor 1 Mei in te sturen.
 
Mijn motor is van '83, dus officieel een klassieker. Doorrijden kost me iets van €100,--
Op zich niet de hoofdprijs, maar December/Januari/Februari rij ik hooguit 1 tank leeg, en dan worden het ineens dure ritjes...
 
Voor mij is dat gewoon boortoren 44, in Hengelo...
Er zijn er nog een paar, die er erg op rooien, maar dit is nummer 44, moet ik het adres erbij doen?

Klopt !

Is dat parate kennis of kan je gewoon goed zoeken :)

Er zijn nog 7 van die boortorens en die kon ik allemaal lokaliseren.
Toch kon ik deze niet goed vinden omdat ik geen foto kon vinden.
Die anderen zijn net effe anders.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de rally afgelopen jaar niet voor nix gewonnen *O* *O*
Zoutwinning lag voor de hand, dus Boekelo/Hengelo is gauw gevonden :Y
Was het alleen nog de vraag of het nr16, 24 of 44 was...
Dat die nou aan de boortorenweg moet staan...
Andere 4 zijn pittig anders.
 
Laatst bewerkt:
Zoutwinning lag voor de hand, dus Boekelo/Hengelo is gauw gevonden :Y
Was het alleen nog de vraag of het nr16, 24 of 44 was...
Dat die nou aan de boortorenweg moet staan...
Andere 4 zijn pittig anders.

in 2010 waren er twee gerestaureerd.
de zoekfoto gaf niet de jeu de boulesbaan weer en maps was toen niet zo scherp.
wegstrepen gaf al gauw een vermoeden, maar zekerheid kreeg ik pas toen ik het onderkomen van de akzo jeudeboules club vond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan