Gestolen: KTM 690 Enduro 2013

R1mon

Rookie
27 jul 2010
8
0
Castenray
Tussen zondag avond (15-03-2015 18:00) en dinsdag avond (17-03-2015 18:00) is mijn KTM 690 Enduro met kenteken 69-MD-XX uit Castenray gestolen!![/size]Heeft iemand hem gezien of wat gehoord?Vehicle identification number: VBKLET406DM757850Engine identification number: 3-753*61971*Opties: Akrapovic uitlaat, Acerbis handkappen, aangepast zadel met oranje stiksel. kilometerstand 26.000km a 27.000km.

Heb de motor afgelopen zomer van Nederland naar China gereden... Nul problemen en nu dit.... :(

Motor is hoogstwaarschijnlijk achter in een busje getild gezien de sporen.
 
Laatst bewerkt:
XX zal zijn omdat hij het hele kenteken niet wilt melden?

Wellicht kun je nog foto's plaatsen en ook even hier melding maken

Sterkte in ieder geval!
 
Klootzakken!
Ik leef met je mee. Zelf reed ik dagelijks naar mijn werk in Castenray op een 690 Enduro (2014). Deze is op 12/03/2015 gestolen!
 
één van de "Op de koffie in China" motoren dus?

Ga je de hele wereld over en ben je net thuis, kunnen ze er niet vanaf blijven :(
Klootzakken!
Ik leef met je mee. Zelf reed ik dagelijks naar mijn werk in Castenray op een 690 Enduro (2014). Deze is op 12/03/2015 gestolen!
da's wel heel apart. Lokale bende die gericht naar KTM's op zoek is?

Mja de politie zal het wel te druk hebben.
 
één van de "Op de koffie in China" motoren dus?

Klopt inderdaad!

Het mooie is dat dat de safari tank voor de KTM er langs stond en ze daar blijkbaar geen interesse in hebben, wat deze staat er nog gewoon net als alle overige onderdelen welke er langs lagen...
 
Das dicht bij mij in de buurt. :(
Ga eens kijken op de campings in de buurt.
full
 
My god, hier ook alweer 2 ktm`s dus.
Mijne vorige week ook en zoek echt dagelijks overal. Onze / Poolse / Duitse / Belgische / Franse marktplaatsen, maar vind zelfs de onderdelen niet terug.
Heel veel succes met de afwikkeling.
 
My god, hier ook alweer 2 ktm`s dus.
Mijne vorige week ook en zoek echt dagelijks overal. Onze / Poolse / Duitse / Belgische / Franse marktplaatsen, maar vind zelfs de onderdelen niet terug.
Heel veel succes met de afwikkeling.

Wat voor een motor had je en waar is deze gestolen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan