VFR rijders en hun fietsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaakie

Die hard MF'er
29 apr 2003
774
2
Ede
Het viel me op dat er veel VFR rijders op dit forum zitten. Daarom een nieuw topic speciaal voor VFR rijders.

Ik ben wel benieuwd naar foto's van hun machines (misschien ook handig om mensen bij een volgende meeting te herkennen..)

Dit is de mijne (foto genomen afgelopen jaar in Schotland)

klikbaar
 
Was jij ook de rubberen hoezen op de spiegels zat? Wat voor'n vervangings spiegels heb je erop zitten?
Ik heb de spiegels van een Y2K VFR800 gemonteerd. Ziet er VEEL mooier uit. Heb ze gekocht bij David Silver Spares voor £29.95/st. Bij elkaar, inclusief (originele) bouten en montage rubbers kwam heb geloof ik rond een euro of 80.
 
de mooiste VFR vind ik nog steeds de witte uitvoeringen zoals die er van het eerste en tweede type waren.

en dan de reclame erbij:
"of heb je liever een glas melk?"
die poster van honda heb ik ooit gehad, maar destijds weggegooid. |(
 
OK hier mijn oud beestje is een 87 model enne ze is niet echt in schone staat daar, had net met der 140 Km door de regen gefietst

full
 
Ik zeg je het word nog een bekend fietsje :)

Laatst bij de meeting ook een bult van die nieuwe patser fietsjes enzo.

Maar iedereen kwam de eerste na de mijne kijken *D

vond ik echt wel cool
 
Ik moet wel zeggen dat ik me een paar keer bijna mijn broek bruin had :)

De fietsje bleef alsmaar wegglijden in de bochten , maar dat lag aan de banden niet aan de fiets , had er gewone (oude(uitgedroogde)) toerbanden onder zitten en de andere twee BT10's en BT12's (instructeur diablo's) dus zo af en toe moest ik mijn moto weer opvangen als de voorwiel wegglee. Maar ik had echt een super dag. Die lui stonden echt raar te kijken dat ik ze bijhield met mijn oude barrel :)

Ok aan de einde van de dag toen hun wat meer vertrouwe kregen kon ik het niet meer bijbenen. Maar zelfs de instructeur vond het prachtig zoals ik door de bochten heenschoof
 
Leuke topic!!! :)

mijn '89 ViFFeR NC30 :P

honda-vfr400-89-bikepics-065347.jpg

honda-vfr400-89-bikepics-065348.jpg

honda-vfr400-89-bikepics-065349.jpg

honda-vfr400-89-bikepics-065350.jpg

(inmiddels met bijpassende helm O-) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan