3d Pong

53 punten.

Eer ik door had hoe het werkt, was de helft van me ballen op haha.

Kon weleens zo'n stom verslavend iets worden.
Net als de blockgame :(
 
122 aan het eind van de rit

is een oud spel maar goed voor de verveling
 
108 punten. Kutspel, heb maar 2x gewonnen van dat ding...... wat een schijtspel zo :) Ik wil vaker winnen, een echte effectbal zit er niet echt tussen of heb ik niet door hoe dat moet?! :)
 
164 na het eerste potje..

Kwam er op het eind achter dat als je de muisknop
indrukt dat die dan harder terug gaat.
(of het lijkt alleen maar zo :? )


MAar ik stop ermee, wordt er fokking agressief van! :( :j :( ;)
 
2.2GHz en wat spelen we, PONG... :+

Jeugdsentiment!

Ik heb vorig jaar een 'commodore 64 party' gegeven. Je moet toch een reden hebben voor een feesie. 4 echte 64's geregeld met diskdrive en spellen. Dacht dat de meeste mensen 1 of 2 spelletjes zouden spelen en het dan wel goed vonden. We hebben dus tot 5 uur 'sochtends zitten spelen.
En hoe later de avond, hoe ouder de spellen en hoe enthousiaster wij werden. (Space invaders, burning rubber, 1942, pitt-stop enz.)
 
Wel geinig om het verschil te proberen met en zonder bier achter de kiezen...

Kennelijk reageer ik met bier sneller...

Nou ga ik daar natuurlijk verder geen conclusies uit halen...
 
Jeugdsentiment!

Ik heb vorig jaar een 'commodore 64 party' gegeven. Je moet toch een reden hebben voor een feesie. 4 echte 64's geregeld met diskdrive en spellen. Dacht dat de meeste mensen 1 of 2 spelletjes zouden spelen en het dan wel goed vonden. We hebben dus tot 5 uur 'sochtends zitten spelen.
En hoe later de avond, hoe ouder de spellen en hoe enthousiaster wij werden. (Space invaders, burning rubber, 1942, pitt-stop enz.)

is dat niet wat; MF-lanparty
 
Terug
Bovenaan Onderaan