3D printen lucht inlaat

Rudi91

Die hard MF'er
27 mei 2010
728
0
Deurne
Voor mijn VF750S overweeg ik om een deel van de lucht inlaat 3D te laten printen. Dit omdat het origineel moeilijk (lees duur) te verkregen is en ik niet gecharmeerd ben van het ontwerp.
Is er toevallig iemand op dit forum die een 3D printer heeft en mij hiermee zou kunnen helpen? Ik heb totaal geen idee aan wat voor kosten ik moet denken, iemand enig idee?
Het gaat om twee verbindingen, links en rechts, van het luchtfilterhuis naar het uiteindelijke filter. Heel simpel gezegd moeten het twee rechthoeken worden met een ronde aansluiting voor een k&n filter.
Ik zal straks foto's maken om het te verduidelijken.
 
afijn...een jaar later komt spuit elf ook nog ff....ik was met een collega van de zaak die ook onze 3d printers beheerd bezig om inlaatspruitstukken te maken maar de goede man had ineens na 4 prototypes geen zin meer dus zit ik nu soort van met mijn handen in het,weinige, haar :(
heb nog wel het laatste...bijna goede..ontwerp mee gekregen in een dan weer helaas zeer onduidelijk bestand. Nu zou het ontwerp soort van 2 cm langer moeten worden om langs mijn framebuizen te komen maar doordat ik eigenlijk te lomp ben om dit bestand te veranderen zit ik soort van vast....is er toevallig iemand in de buurt van rotjeknor die me wat schoppen de goede richting op kan geven?
Als je een Step, Iges of SAT-file uit het Designspark-programma van je college kan krijgen, dan kan ik er eens naar kijken.
afijn...een jaar later komt spuit elf ook nog ff....ik was met een collega van de zaak die ook onze 3d printers beheerd bezig om inlaatspruitstukken te maken maar de goede man had ineens na 4 prototypes geen zin meer dus zit ik nu soort van met mijn handen in het,weinige, haar :(
heb nog wel het laatste...bijna goede..ontwerp mee gekregen in een dan weer helaas zeer onduidelijk bestand. Nu zou het ontwerp soort van 2 cm langer moeten worden om langs mijn framebuizen te komen maar doordat ik eigenlijk te lomp ben om dit bestand te veranderen zit ik soort van vast....is er toevallig iemand in de buurt van rotjeknor die me wat schoppen de goede richting op kan geven?
Als je een Step, Iges of SAT-file uit het Designspark-programma van je collega kan krijgen, dan kan ik er eens naar kijken.

Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan