3D rijsimulator

Ik had hier een demo van gedownload van een Belgische site... wel geinig. Ga je harder rijden, hoor je echt zo'n Belgisch accent 'niet zo snel !'.

Wel geinig als je bijv. effe oefent om in Londen te rijden ivm linksrijden.. dat is altijd even wennen *D

btw ; zie dat ie 19,95 kost.. kan je 'm net zo goed kopen ipv ergens downloaden. ALS het je ergens lukt om te downloaden, denk dat er niet echt veel interesse in is in de 'warez scene'.

Alsof niemand van jullie muziek download!! Das ook illegaal....

Nee ik wil even testrijden met de moto wat in demo helaas niet meglijk is.

Alsof niemand van jullie muziek download!! Das ook illegaal....

voor het forum kan het wel een probleem worden B|

Licentie / copyrightschendingen
Dat men thuis ladingen illegale muziek of software heeft is niet ons probleem. Wat wel ons probleem is, is als men dit op motor-forum.nl gaat aanbieden of dat men hier links neerzet naar sites waar deze software, muziek of films zijn te verkrijgen. Wij kunnen hier grote problemen mee krijgen met instanties die hierop controleren.

Niet toegestaan zijn:

Warez, cracks, no-cd patches en dergelijke.
MP3's met copyrighted inhoud
DivX films met copyrighted inhoud

dussss.....

Hoi,

Heeft er iemand het 'spel' 3D rijsimulator?? van

http://www.3drijsimulator.nl/content/main.htm

?? Is het mogelijk om deze op een serverke te gooien en te delen ??

Alvast bedankt

Szakal :]
Ik ga toch ook niet vragen of ik jou motor mag delen?

Het spel is als demo te downloaden op www.3drijsimulator.nl Te koop op www.rijschoolservice.nl

Het is net als bij de Belgen gebaseerd op een duitse variant en ik heb het vertaald naar nederlandse regels, met nederlandse snelwegen en nederlandse instructeurs (mezelf: }) . We vragen er €20,- voor (belgen 30 geloof ik) en sturen het voor niets op, dus volgens mij geen rede om te gaan jatten/kopieeren :(

Voor die prijs krijg je een hoop oefeningen om te leren spiegelen, invoegen, voorrang verlenen etc. Rijden in Londen, Parijs, Berlijn of het nederlandse EduDorp en er is ook te rijden op een motor (hornet) en een Harley-achtig model.

Verder ga ik hier niet over spammen, we praten hier over motoren. Motorfreaks heeft er al een stuk over geschreven (wat volgens mij gecopieerd was van een ander dagblad). Vragen hierover mail je naar help@3drijsimulator.nl en ik zal ze beantwoorden.

is dat die belgische meuk?

man, wat een dom programma...
Heb je het ooit bekeken?

niet alleen bekeken....

het slaat werkelijk nergens op, heeft NIETS met de praktijk te maken.
Krijg over het algemeen betere reacties. Ook vreemd dat hij, ondanks jou bevinding, deze week toch op 7 in de verkooplijst van Educatieve cd-roms staat en niemand van de kopers ontevreden reageert.

Laatst bewerkt:
Krijg over het algemeen betere reacties. Ook vreemd dat hij, ondanks jou bevinding, deze week toch op 7 in de verkooplijst van Educatieve cd-roms staat en niemand van de kopers ontevreden reageert.
verkoopcijfers zegt niks over kwaliteit.... kijk naar mcdonalds en de telegraaf

de doelgroep, zij die nog geen motor mogen rijden, zal er wel intrappen.
immers, als je het kunstje beheerst kun je pas bepalen dat het kwatsch is...

alle toetsen die je moet indrukken voor je een bocht kunt nemen... :? :?
in het echt gaat dat een stuk eenvoudiger en intuitiever.
tis een leuke oefening voor de bouwer, verder niet.

maar wat weet ik ervan.... rij 15 jaar motor en speel regelmatig rij/race simulatieprogramma's.

verkoopcijfers zegt niks over kwaliteit.... kijk naar mcdonalds en de telegraaf

de doelgroep, zij die nog geen motor mogen rijden, zal er wel intrappen.
immers, als je het kunstje beheerst kun je pas bepalen dat het kwatsch is...

alle toetsen die je moet indrukken voor je een bocht kunt nemen... :? :?
in het echt gaat dat een stuk eenvoudiger en intuitiever.
tis een leuke oefening voor de bouwer, verder niet.

maar wat weet ik ervan.... rij 15 jaar motor en speel regelmatig rij/race simulatieprogramma's.
Verkoopcijfers zeggen niets over kwaliteit. Reacties van vaklui en gebruikers wel.

Alle toetsen die je in moet drukken voor je een bocht moet nemen zijn bedoeld om je bewust te laten spiegelen en bewust alle handelingen te laten uitvoeren die jij ook ooit hebt moeten leren. Toen vondt je het waarschijnlijk ook veel en moest je zelfs nog schakelen/koppeling bedienen etc. Moet zeggen dat ik na een paar uur goed door het programma kwam. De besturing is gewoon wennen, zeker als je het echte rijden al gewend bent.

Het is moeilijk een produkt te maken dat alle handelingen die in het verkeer aan bod komen te simuleren op een PC, (het gaat hier immers niet alleen om gasgeven en remmen, zoals bij de racespellen die je kent) maar ik denk dat we de meesten toch behandelen.

Ik hoop dat je ook tips hebt om het beter te doen. Alleen klagen zoals "heeft NIETS met echt rijden te maken" heb ik NIETS aan.

Door goede opmerkingen hebben we de besturing van de motorvariant intussen stukken verbeterd omdat die in eerdere versies (zoals de belgische) echt bagger waren.

alle voors en tegens...het blijft een simulatie die niet aan de werkelijkheid kan tippen (en dit is geen "argument" tegen het programma)

Als er geen verschil tussen simulaties/games op de pc en de werkelijkheid zat zou ik in mn 1tje het Korps Commandotroepen kunnen vervangen :+

bij auto-motorrijden gaat het om een hoop intuitive handelingen die je haast onbewust doet. Je zal dan een stuur op je bureau en schakel/remset op je stoel moeten monteren om dat te oefenen.
Ook de bewegingen van de motor geven je een hoop informatie over hoe het er voor staat... niet na te bootsen via een pc.
Spiegelen/ opzij kijken?
Dan moet je, als je het goed wilt doen, toch je hoofd draaien.... en niet op een knopje drukken.

Zoals ik al eerder zei, tis mischien leuk om te maken en het zal aardig gemaakt zijn maar imho is het redelijk zinloos.... moet je niet willen simuleren, gewoon lessen nemen.

Nu ik lees dat het net zo goed is als McDonalds ben ik ineens wel geïnteresseerd!!!! *D

Kun je ook vallen, toeteren, snijden enz enz?

....als ik al eerder zei, tis mischien leuk om te maken en het zal aardig gemaakt zijn maar imho is het redelijk zinloos.... moet je niet willen simuleren, gewoon lessen nemen.
Da's andere praat en daar ben ik het mee eens :) Voor degene die toch liever achter een schermpje willen zitten of nog niet mogen lessen is het toch goed. Maar als het in het echt kan doe je dat natuurlijk.

Zelfde rede als de uitvinder van de opblaaspop had denk ik. Die tieten ga je ook niet vergelijken met echte tieten, maar degene die geen echte tieten hebben zijn er misschien blij mee :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan