3de diefstal in 2 jaar tijd! Ziek word ik er van

achzo

Banned User
17 mrt 2005
12
0
zaandam
Op 11 maart is m,n geliefde R6 gepikt!. :( :( :(
Zoals de titel al aan geeft is dat de 3de motor binnen 2 jaar die is gestolen.
Ik kan je vertellen dat ik hier echt een weekend helemaal kapot van was. ;(
Vanwege het koude weer was m,n accu leeg en heb ik hem die nacht moeten opladen en precies die avond wordt ie gestolen wanneer dus m,n alarm niet actief is.
Nu zat ie wel met een dike ketting vast aan een paal met schijf remslot maar dat stelt weinig voor voor deze professionele criminelen.
Dit is geen toeval meer er woont gewoon een smerige crimineel in m,n buurt die alles in de gaten houd. :(
Naar aanleiding van de vmax topic waarin een mede MF'er de motor had gespot besloot ik maar toch hier een topic over te openen en wat piccies te plaatsen, niet geschoten is altijd mis.
Waarom ik het niet eerder heb geplaasts is vanwege mijn ban hier op MF en als ik de naam " appie smoke " zeg en de MF'ers de motor herkennen breekt de hel los.
Dus modjes en alle MF'ers ik hoop dat jullie het kunnen respecteren dat ik dit post uit pure wanhoop dat iemand mijn R6sje nog ergens heeft gezien of wat voor info dan ook.

Meer info op motorgestolen.com:

www.motorgestolen.com/applications/poster/poster_details.asp?action=view&iVehicleId=327
Zit een bsm vampire uitlaat op en voor de rest volledig standaard uitvoering.



Alvast bedankt,

full


full
 
Laatst bewerkt:
Klote! hoop dat ze hem weer terugvinden! Kans is klein, maar je weet maar nooit.

wat meer info is wel handig denk ik, woonplaats, uiterlijke herkenbare dingetjes, nummerplaat?
 
Kut voor je!

Appie op een R1? Wel ff verhuizen eerst. (En waarom was je precies gebanned?)
 
das klote voor je ,tis in ieder geval wel een opvallende fiets dus misschien.....
 
Ik zou 's nachts een glimmende R1 neerzetten op dezelfde plaats,
en een beetje verder de wacht houden.
Wel heel goed de wacht houden, anders wordt het de 4e. :(

@achzo aka Appie:
Echt kut man,
Ik was blij voor je dat je zo'n mooie motor had, en nu jatten ze hem bij je weg.
Als ik het goed begrijp was de verzekering ook niet meer te doen,
dus kun je echt zeggen dat je er schijtziek van bent.

Op zo'n manier raak je toch wel erg het vertrouwen in de mensheid kwijt.
:( :(
Het is supertriest dat je alles achter slot en grendel moet zetten en dan nog geluk moet hebben dat het er de volgende dag nog staat.

Het wordt tijd dat er echt goede immobilizer systemen komen, die volledig geïntegreerd zijn in de gehele motorfiets, zodat daar alvast niets meer mee te beginnen valt.
Blijft helaas nog wel al het aantrekkelijke tupperware over, wat natuurlijk ook interessant kan zijn.

Het is al zo vaak gezegd:
Laat ieder gewoon zijn eigen spullen kopen en van andermans(vrouws) spullen afblijven :(

Ik hoop dat je toch nog wat lol kunt vinden de komende tijd.
Als er ooit een andere motor komt, moet je of eerst verhuizen of een dusdanig brik kopen dat niemand hem wil stelen, maar ja is die dan nog wel leuk :?

Nogmaals Sterkte
 
Wel heel goed de wacht houden, anders wordt het de 4e. :(

@achzo aka Appie:
Echt kut man,
Ik was blij voor je dat je zo'n mooie motor had, en nu jatten ze hem bij je weg.
Als ik het goed begrijp was de verzekering ook niet meer te doen,
dus kun je echt zeggen dat je er schijtziek van bent.

Op zo'n manier raak je toch wel erg het vertrouwen in de mensheid kwijt.
:( :(
Het is supertriest dat je alles achter slot en grendel moet zetten en dan nog geluk moet hebben dat het er de volgende dag nog staat.

Het wordt tijd dat er echt goede immobilizer systemen komen, die volledig geïntegreerd zijn in de gehele motorfiets, zodat daar alvast niets meer mee te beginnen valt.
Blijft helaas nog wel al het aantrekkelijke tupperware over, wat natuurlijk ook interessant kan zijn.

Het is al zo vaak gezegd:
Laat ieder gewoon zijn eigen spullen kopen en van andermans(vrouws) spullen afblijven :(

Ik hoop dat je toch nog wat lol kunt vinden de komende tijd.
Als er ooit een andere motor komt, moet je of eerst verhuizen of een dusdanig brik kopen dat niemand hem wil stelen, maar ja is die dan nog wel leuk :?

Nogmaals Sterkte
Helemaal mee eens dampted....politie doet niks...verzekering doet niks...het wordt geregistreerd en daarme is de kous af...en we betalen allemaal uiteindelijk de rekening!
Als alles goed gaat krijg ik wel m,n poen ben wa+ verzekerd maar geloof me je wordt er zo frustie van :(
Maar ik kan niet zonder een motor en ga de volgende in m,n huis proberen te parkeren of zo dicht bij als mogelijk is maar stoppen door dit tuig zal ik zeker niet 8-)
 
Da's zwaar ruk, smoke... B|
Het is duidelijk dat het steelseizoen ook weer begonnen is... :( :( :(
Succes met de verzekering en het kopen van een nieuwe brommert...




ps... heb ik het goed? Dit is de eerste brommert die je niet gecrashed hebt... :X ;) :X
 
Appie wie?... nooit van gehoord :P

Maar kl :( te van je motor... lijkt echt niets tegen te doen, en zolang dit land criminelen in de watten blijft leggen zal het niet veranderen...
 
Geloof me dat scenario heeft ook door m,n hoofd gespookt maar eigen rechter spelen in dit landje wordt dus zwaar af gestraft :(

Niet helemaal...
Als jij een fiets zou neerzetten en iemand probeert dat ding 's nachts te moven mag jij als burger zijnde volgens mij iemand aanhouden omdat je deze persoon op heterdaad betrapt. Waar je alleen op moet letten is dat je dit zonder buitensporig geweld doet. Maar als jij met 10 man om zo'n kerel staat houdt ie zich wel koest terwijl je de arm der wet belt.

Ook hoor je wel eens iets over "uitlokking", maar dat geldt voor zover ik weet alleen voor de politie, niet voor burgers. Zet wel die fiets op slot, anders krijg je daar weer gedoe over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan