3de keer goeie keer --"

dit gaat dus duidelijk een lange topic worden..

Wil namelijk leren "stunten"

maar heb hiervoor een geschikte motor nodig, wat voor motor inhoud raden jullie me aan?
ben 21 en morgen heb ik een afspraak met de verzekering.
Heb er niet echt verstand van, maar wat ik tot nu toe van stunters heb gezien, waren geen zware motoren. Wel zaten er een aantal aanpassingen op mbt koppeling. Misschien moet je proberen in contact te komen met stunters in de buurt?
Waarvoor heb je overigens contact met je verzekeraar? Ziektekosten hoeven dit niet te weten, motorverzekering accepteeert stunters volgens mij toch niet. Ivm aansprakelijkheid en sowieso de veiligheid zou ik een afgesloten terrein zoeken waar je je kunt uitleven. Zorg er dan wel voor dat er altijd iemand bij je is!! En dan eerst maar simpel werken aan perfecte motorbeheersing. Misschien moet je je eerst eens gaan bezighouden met trial rijden?
Ik snap trouwens sommige reacties hier niet zo goed. Ja, het heeft meer risico maar op het circuit zie ik ook genoeg crashes en daar zeurt niemand over. Ieder zijn ding toch?
 
Overigens kan stunten toch ook gewoon op een parkeerterrein? Motogymkhana is toch ook stunten? Zie het probleem er niet in. Lijkt mij ook wel leuk een supermoto voor erbij en leren freestylen op een motor.
 
Grappig dat iedereen bij stunten meteen denkt aan rijden op 1 wiel.
Echt stunten zijn voor mij backflips, superman tailgrips, tailwhips etc. :Y
 
Stunten is voor mij gewoon zo hard mogelijk over een dijk rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan