3e poging: Cagiva (V) Raptormeeting en ride. Editie N-H

Noord-Hollandse Cagiva (V) Raptormeeting en ride

  • Zaterdag 2 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 3 juli

    Stemmen: 4 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
UPDATE!

Nieuwe datum voor de (V) Raptormeeting en Ride.


Zondag 3 juli


Opmerking:
Om torrent en Jurgen71 tegemoet te komen (ze hadden de vorige poging speciaal vrij genomen op de zaterdag) heb ik besloten de meeting op zondag 3 juli te houden. Stemmen is dus wel mogelijk in de poll, maar zal geen prioriteit krijgen.
De zaterdag (2 juli) zal alleen genomen worden als blijkt dat 80 procent van de aanmeldingen alleen op de zaterdag kunnen.


Alleen het weer kan nog roet in het eten gooien, maar anders gaat deze meeting echt door.


____________________________________________________________________________

Jazeker. Ik ga het wederom proberen om die dino's te reanimeren en te verzamelen.

Jurrasic Park is het gelukt, dus dat moet mij nou toch ook eens lukken na vier pogingen...


Dusss...


Poging #4: Dé Noord-Hollandse Cagiva (V) Raptormeeting en ride.



Wie heeft er zin om met z’n dino een tochtje door pitoreske dorpjes te maken over fraaie dijkjes langs gezellige molentjes?

Voor wie weer eens wat oude bekenden wil spreken of nieuwe wil ontmoeten is dit een gelegenheid.
Daarom: wie heeft een (V) Raptor of had er 1, meld je aan en beleef een gezellig dagje met een zeer bochtig ritje in het verschiet. Uiteraard zal de vereiste pannenkoek het geheel smakelijk onderbreken. (Tempo van de rit zal voor iedereen geschikt zijn, dus geen MotoGP situaties...)




Hier komt de definitieve datum te staan: ZONDAG 3 JULI


We zullen beginnen bij het begin. Het startpunt:

De bedoeling is om te verzamelen bij de MacDonalds Kadoelen aan de A10 Amsterdam noord. Afrit S117


En hoe laat starten we:

Verzamelen vanaf 10:00u en vertrekken om 10:45u.
Let op! Kom op tijd, zodat we precies op tijd kunnen gaan rijden. De route is echt de moeite waard om helemaal uitgereden te worden en we gaan nog ergens wat eten. Zorg voor een afgetankte motor bij aanvang van de rit. (er zit een benzinestation vlak bij de MacDonalds)


We eindigen in Purmerend. Zal zo rond 16:00u zijn.



Hier kan jij staan:

1) HornEd
2) Jurgen71
3) Giroldi
4) Hanna (FZR)
5) 4ph3x (KTM SD)
6) kwispelhond
7) ->Wouter<-
8) broer van ->Wouter<- (Hornet)
9) Arie H
10) Jethro
11) just-a-girl


En kan je niet komen, geen nood. Dan ben JIJ de volgende die een ritje gaat organiseren... })

:+
 
Laatst bewerkt:
Zondag kan ik helaas niet, zaterdag wil ik wel graag mee. Ik vind het ook helemaal niet ver hoor!! :P (ik weet het. ik woon dan ook in de Randstad O-)).
 
Zondag kan ik helaas niet, zaterdag wil ik wel graag mee. Ik vind het ook helemaal niet ver hoor!! :P (ik weet het. ik woon dan ook in de Randstad O-)).

Top! ik zet je erbij inclusief je voorkeursdag.
Mijn voorkeur is ook de zaterdag omdat op zondag meestal meer fietsers en wandelaars op de jachtgronden van de dino's te vinden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zet mij en Janet (just_ a_ girl) er maar bij! :]

Voorkeur gaat in dat geval waarschijnlijk uit naar de zondag, zal ff stemmen..
 
Mijn voorkeur is ook de zaterdag omdat op zondag meestal meer fietsers en wandelaars op de jachtgronden van de dino's te vinden zijn.

lol, we denken hetzelfde, zou het net typen maar nu een lazy quote ;)
Voor mij ook de zaterdag dusss :] Kan wel beide dagen, maar wel een voorkeur.
 
Laatst bewerkt:
lol, we denken hetzelfde, zou het net typen maar nu een lazy quote ;)
Voor mij ook de zaterdag dusss :] Kan wel beide dagen, maar wel een voorkeur.

Super! Ook op de list.

Tja, je weet gewoon wanneer de condities het beste zijn voor de dino's, he? :Y
 
Hoi Ed,

Sorry niet gezien dat er weer een meeting/rit op de ¨planning stond maar je mag mij erbij zetten. Voor nu eigenlijk geen voorkeur voor welke dag.
 
Hey hey goed bezig Ed ik ben weer van de partij!! Kan beide dagen maar zondag geniet mijn voorkeur omdat zaterdag over het algemeen nogal druk is met van alles en nog wa.

Ik hoor het wel!

Groeten
 
Ik heb jullie erbij gezet inclusief jullie voorkeursdag.

Gaat de goede kant op. Toch leuk dat er een soort van vaste kern Raptoristen ontstaan is die er (bijna) altijd bij (willen) zijn. :}
 
Clubraces bedoel je, of... ?

sorry...erg late reactie... inderdaad de clubraces! erg gaaf zo in de pit rond lopen.
Alles is er open en toegankelijk. Heb kennisen met een hobby raceteam (rijden er twee met een 1098)...dat maakt het helemaal gaaf! zo dicht bij kom je zelden.
 
Laatst bewerkt:
sorry...erg late reactie... inderdaad de clubraces! erg gaaf zo in de pit rond lopen.
Alles is er open en toegankelijk. Heb kennisen met een hobby raceteam (rijden er twee met een 1098)...dat maakt het helemaal gaaf! zo dicht bij kom je zelden.

Shit.. Dat is dus op die zondag? Daar had ik ook wel graag eens heen gewild, al 2 jaar lang ongeveer.. :o

Op zich heb ik zelf geen probleem met de zaterdag, alleen Janet heeft dan tot 12.00 scouting. Ik ga nog es overleggen hiero.. Want die Clubraces lijken me ook nog wel eens erg leuk om te gaan kijken..
 
Shit.. Dat is dus op die zondag? Daar had ik ook wel graag eens heen gewild, al 2 jaar lang ongeveer.. :o

Op zich heb ik zelf geen probleem met de zaterdag, alleen Janet heeft dan tot 12.00 scouting. Ik ga nog es overleggen hiero.. Want die Clubraces lijken me ook nog wel eens erg leuk om te gaan kijken..

Zaterdag hobbelen met de Raptors en zondag naar de Duccies kijken. Moet toch kunnen? :P
 
Inderdaad. Alleen ik zou het niet leuk vinden als Janet echt niet mee zou kunnen op zaterdag..
Maar we gaan eens kijken of er wat te regelen valt..
 
Na overleg blijkt dat zaterdag voor Janet echt een no-go is. Dus dat gaat hem helaas niet worden.

Voor mij mag je er zaterdag en/of zondag van maken. Wordt het de zaterdag, dan ga ik alsnog mee, maar dan alleen.. :]
 
Waar blijven de overige aanmeldingen dames en heren?

Fotootje van de vorige keer:
staat daar links nou iemand in de heg te p*ssen? :P

hwcubc.jpg
 
hmm..ik ga waarschijnlijk zondag en maandag het eiffel gebied in met de raptor.
Heel mischien dat ik zaterdag ook kan, maar dat moet ik even bekijken of dat ik me vriendin wat eerder het huis uit kan zetten zodat ik op de motor kan stappen;) hihi
 
Terug
Bovenaan Onderaan